• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    Solidní konkurence modelu Y na 900V s cd 0.229 na SUV impozantní hodnota. Navíc je to i vizuelně celkem pekny , rozhodne hezčí než T model Y.
    spotřeba : 12.1 kWh per 100 kilometers under CLTC standard, tj. dejme tomu kolem 14kWh u WLTP?

    Nio Onvo launches L60 to take on Tesla Model Y, and wider competition - CnEVPost
    https://cnevpost.com/2024/09/20/nio-onvo-launches-l60/


    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    Kadyrov uz dojezdil s Cybertruckem 😉
    ADAM
    ADAM --- ---
    NANUQ: Zvažoval jsi, co z těch dvou je lepší na spaní v autě, nebo tohle neřešíš?
    STETKINS
    STETKINS --- ---
    NTR23: No vidíš, boží :-D
    NANUQ
    NANUQ --- ---
    Tak jsem byl s rodinou projet KIA EV9 a tak na 90% do toho příští rok půjdeme. Je to neskutečně pohodlné pro všech 6-7 lidí na palubě, GT má odpich jak Porsche (byť já se spíš poohlížím po té Earth variantě s jedním motorem). I manželka nadšená, třeba z takových blbostí jako automatické parkování a tempomat (fun fact, díky téhle jízdě jsem zjistil, že neví jak se u našeho e-Citiga tempomat používá).
    Rozhodovali jsme se mezi tímhle a ID Buzzem, ale i v té dlouhé variantě by nás to strašně sralo s tím dojezdem + VW "ergonomie" a ovládání...
    NTR23
    NTR23 --- ---
    STETKINS: Okamžitá na blinkrové páčce horním bočním tlačítkem.

    A střídáš na displeji i teplotu.

    Kilometry
    Průměrná spotřeba
    Okamžitá
    Venkovní teplota
    Hodiny
    Baterie v procentech
    STETKINS
    STETKINS --- ---
    LOPIK: Já ho mám taky a naboural jsem ho. Tak jsem zvědavý kolik bude stát oprava. Narazil mi do boku lexus, ten teda byl dost rozbitej a na tom bmw to není skoro vůbec vidět, ale dveře budou muset jít asi nový...
    Jinak to auto je fajn. Sere mě tam pár drobností (třeba, že neukazuje venkovní teplotu a okamžitou spotřebu - ale třeba to jde někde nastavit, mně se to jen nechce hledat :-D. Taky teda to, že si nepauznu přehrávání audia z telefonu...
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    tak dame i video ? :)

    New Audi RS E-Tron GT PERFORMANCE: 925HP Taycan Beater?
    https://www.youtube.com/watch?v=uBs2sErHO80&ab_channel=AutoTrader
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    TIGU: Ale nakoupíš na to aspoň díly a někdo to dá dohromady.. u tý I3 teď koukám do katalogů a je to dost vražda - jen lepidlo na opravnou sadu předního podběhu bez kterýho ti to ani neprodaj stojí asi 300 USD, větší díly jako třeba rám kolem dveří stojí novej 4000 EUR+
    NTR23
    NTR23 --- ---
    TIGU: 420 bez DPH v plné palbě.
    i3s 2019 40 kkm
    TIGU
    TIGU --- ---
    NTR23: A na kolik ta ojetina přišla?
    TIGU
    TIGU --- ---
    LOPIK: Ono je skoro jedno jestli z karbonu, nebo třeba hliníku (Tesla) - to taky nevyklepeš.
    NTR23
    NTR23 --- ---
    LOPIK: Ano, ekopapir.

    Jeli jsme streda-neděle. Ale i s noclehy a aktivitami. BMW museum, porsche museum.


    Ad Carbon. Ano, neopravuje se to lehce, prý je prakticky nemožné koupit ale bouranou ojetinu.

    Pokud by to nastalo, prostě to půjde z domu. Asi by mě to mrzelo víc, kdybych to kupoval za 1,2 milionu a ne jako ojetinu.
    TIGU
    TIGU --- ---
    Vždy jde o nejslabší článek. Ať už je to auto, které se probouzí z režimu spánku v řádu minut, backend roztříštěný na desítky servis, backend for frontend (BFF), nebo frontend, který musí něco vymyslet, když nedostane data/odpověď vůbec. Jeden může mít vymazlený frontend a backend, ale když chci zavřít okna, protože prší a auto se probudí za 5 minut, tak ... díky. A jeden to hází na druhého ;)
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    NTR23: My to měli v práci (dokonce dvě - to s tou nejmenší a pak s trochou větší baterkou) a jezdí se s tím fakt dobře - první auto z kterýho byla žena nadšená (a to už jsme měli doma půjčený Lexus nebo Maserati), ale za ty prachy úplně nevím. Do města na popojíždění super, ale jak mimo město obvzlášť u toho základního s dojezdem 120 km úplně nevím -jednou si to půjčil jeden vedoucí, že s tím pojede z Prahy machrovat na meeting do Poděbrad a jel nakonec bez topení, aby vůbec dojel.
    Do Stuttgartu, to jste jeli tak týden ne?

    Ten ekointeriér - pro někoho to je plus, mně to přišlo jak z papíru, ale to je asi věc vkusu, osobně bych se to ještě bál nabourat - je to celý z karbonu, přijde mi to neopravitelný.
    MESTREY_
    MESTREY_ --- ---
    JYRKA: Takze uz nebudeme frontendy precenovat, vid? Rozumim, ze branis svoji praci a utesujete se u vas tim, ze vsechno je sice sracka ale z toho vseho je ta vase cast sracky ta nejmensi, jenze jako celek je to porad sracka.
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    MESTREY_: A k cemu je ti sebekepsi frontend, kdyz to vzadu nefunguje?
    VDFLAT
    VDFLAT --- ---
    NTR23: Proto tady máš tu plátěnou střechu.
    NTR23
    NTR23 --- ---
    NTR23: A ad město, v srpnu jsme byli na výletě v Mnichově a Stuttgart. 2024 km.

    I to se dá.

    Mam 120Ah model
    NTR23
    NTR23 --- ---
    DIM_: Mam i3 a jsem z toho naprosto nadšen. To auto vubec nezestárlo. naopak je pořad moderní a lidi se otáčí. Řízení skvělé, one pedal driving. Interiér větší než auto zvenku. Eko výroba.

    Snad jen je tvrdší. Nemátláš prstama po displeji. Čtyři místa.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam