COMODOR_FALKON: Myslíš špatně. Věnoval jsem tomu desítky hodin (placeného) času a vim podrobně, jak ty systémy fungují.
3D mapa ani náhodou není největší problém. Je to jen způsob, jak minimalizovat chyby, protože (na rozdíl od Tesly) s tim jezdí bez babysittingu.
To, co je nejtěžší, je rozpoznat, co jsou a kam se pohnou všechny hejbající se objekty (včetně těch drobných). Zejména ty, co to nevidělo při tréninku.
COMODOR_FALKON: Ne, MobilEye jen využívá všechny možnosti, jak nasbírat data pro trénování pro plnou autonomii, a má to díky tomu v nejvíc autech, která jezdí, včetně systémů, které zmiňuješ. Ale nejen jich. Krom toho vytváří 3D HD mapy pro ostatní. Akorát na rozdíl od Tesly neohlašuje už dekádu každý rok, že to bude za rok, ale má realističtější timeline.
U Tesly nejde ani tak o to, jestli musíš mít ruce na volantu, ale že to furt selhává, a potřebuje dozor.
Přijde mi zábavné, když někdo vytáhne pár článků, jak se Waymo/Cruise občas zastaví, protože jede na jistotu a nechce nikoho zabít, a přitom ignoruje, kolik lidí už zabila Tesla i s babysittingem (včetně FSD) a kolik nehod bez fatalit způsobila.
Tesla je v autonomii daleko, může k plné nakonec dojít rychleji než ostatní, ale určitě to nebude za 3 roky, jak (opět) říká Musk, a není teď lepší než ostatní. Dosud nemá autonomii bez dozoru ani v tom, čemu říkáš trolejauto…