MAGE: Jak jsem už psal níž, v Americe (kde FSD funguje o notnej kus líp než tady, resp. je odvážnější, což zase nemusí být nutně dobře) to nějak dlouhodobě testovali a vyšlo jim to na interval 20 kilometrů mezi nutností zasahovat.
Přičemž se většina testerů shoduje, že ty chyby, který je nutný korigovat zásahem, přicházejí obvykle naprosto nečekaně a jsou to totální WTF věci – a bez varování.
Takže místo toho aby ti to pomáhalo usnadnit jízdu jako normální asistenty, to funguje v podstatě jako kdybys dělal instruktora autoškoly zfetovanýmu alienovi, kterej dělá úplně random chyby a ty musíš bejt furt ve střehu.
A to se týká pořád situací, kdy se lidi vůbec odváží FSD zapnout. Pak je spousta situací, který by třeba Cybercab musel zvládat bezchybně, ale který lidi s FSD ani nezkusej. Třeba moje typická trasa taxíkem je z centra Prahy na vesnici asi 30 km za městem, kde konec trasy je po mizerně značenejch úzkejch okreskách (teď je upgrade že namalovali na některý z nich čáry na krajnici). A z tý hospody budu jezdit i v lednu až bude sněžit a mrznout, a budu z ní stále jezdit ve tři ráno.
Že by stávající FSD s nějakým evolučním zlepšením softwaru zvládlo řídit v noci za hustýho sněžení po zakroucený zasněžený a namrzlý okresce z kopce a nehrozilo by, že bude potřebovat můj zásah, protože za prvé budu v tom auta chrápat úplně ožralej a za druhý tam stejně nebude volant, to je naprosto absurdní představa.