PEPAZZ: Tohle je takové srovnání-nesrovnání.
Chápu, že tam chtěli auta "podobných charakteristik", ale dávat tam I-pace je nefér vůči ostatním automobilkám a hlavně vůči zákazníkům, protože Jaguar s ním od faceliftu v roce 2019 neprovedl zhola nic (vyměnil přední masku, a v roce 2019), ale jinak fakt lautr nic, zato cenovku nechali stejnou.
Kdyby to srovnávali s Taycanem nebo jiným autem u kterýho je fakt vidět investice do vývoje, dopadlo by to o dost jinak resp. on ten novej Ipace taky vyhrál, ale ne o moc. Plus by měli přidat testy, protože testovat zrychlení+maximálku, časovku na slalom a rychlost nabíjení mi přijde z pohledu zákazníka, až na rychlost nabíjení (kde vybrali jedno z nejpomalejších BEV - Ipace ma maximalku nějak 115kw) vcelku nezajímavé a HLAVNĚ rapidní vývoj BEV nespočívá v handling a maximálce, ale v aerodynamice/fuel efficiency, rychlosti nabíjení, rychlost AC nabíjení, hustotě baterií atp.
Možná by to nevypadalo tak blbě, kdyby srovnali starý S s novým S, tam by jim ale lidi zase omlátili o hlavu, že S nemá "žádnej" vývoj.
Jinak nebaví mě vám to tady mazat, ale slovem "poučné" si vlastní input nepředstavuju :)