JYRKA: Koukam, ze na tom Enyaq neni tak zle. Pridam par svych zkusenosti s jeho vestavenou navi (ME 3.7):
- Neumi naplanovat vic, jak 5 nabijecich zastavek na trase (workaround je naplanovat trasu pres aplikaci a poslat do auta);
- Nema preferenci nabijecek, nasazi je do trasy bez nejake logiky a nelze automaticky napr. naplanovat nabijeni jen na Ionity anebo Powerpass (ani v ME 4.x ci 5.x). Workaround je naplanovat trasu v ABRP a pak ji tam nasazet rucne;
- Ma tendenci zapomenout po nabijeni celou rucne naplanovanou trasu, takze je nutne planovat znovu. Stalo se mi 3x v lete.
- Ma tendenci naplanovat nabijecku mimo trasu - posle te z dalnice pryc na nejake podivne misto (napr. parkovistenu Tesca), ackoliv je cestou x lepsich nabijecek na dalnicni pumpe. Je tedy treba vzdy zkontrolovat, kde ta-ktera nabijecka je a pripadne ji nahradit jinou;
- Jak jsi zminil, nahrazeni nabijecky jinou neni intuitivni + je pomale a za jizdy tedy ne moc bezpecne (od ME 4.x je rychlejsi hw, takze uz asi ok);
- Navi nepracuje s elevaci (od ME 4.x uz ano) a pocasim, takze plan nabijeni neni duveryhodny, naplanuje malo zastavek a po ceste to musi korigovat. Laura pri tom rika uklidnujici vety jako “Vase spotreba je prilis vysoka na to, abyste bezpecne dosahli planovane nabijecky”, “Potrebna nabijeci zastavka pridana, Vasi preferovanou platebni metodu nelze pouzit”. To v noci uprostred Alp nechces slyset. Workaround je naplanovat trasu pres aplikaci a poslat do auta - appka s elevaci pracuje ale (opet) nema preferenci nabijecich operatoru, nasazi tam nabijecky podle sebe.
Stejne ji ale pouzivam nejradeji, i s temi nedostatky mi vyhyovuje nejvic.