• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    SPEEDY: Znacka od znacky se kvalita rozpoznani voice commands zasadne lisi. Zkusenost mam z predchozi O3, kde to bylo nepouzitelne (uz jen protoze proste hlucny auto), v TMYP mi to vyhovuje a bere to i skrz normalni hlasitost rozhovoru se spolujezdcem. YMMV.

    Reddit - Dive into anything
    https://www.reddit.com/r/TeslaModelY/comments/102ul2j/voice_command_comparison/?rdt=45728

    SPEEDY
    SPEEDY --- ---
    Pockej, to jako musis stisknout tlacitko, aby jsi mohl dat autu beztlacitkovy prikaz, kterymu muze nebo nemusi auto rozumet, a jeste prijdes o kus toho, co poslouchas?
    KASPAREK
    KASPAREK --- ---
    LAUNCHER: hlasovy ovladani cehokoliv je moje nejmin oblibeny ovladani cehokoliv, ale to souhlasim muze but muj problem, jestli to zastavuje hudbu/mute prehravani tak koncim, uz nevim co by me sralo vic. Ale treba jsem vyjimka. Jestli to funguje dobre kdyz vevnitr klabosi banda kamaradu, nebo jsou otevreny okynka tak je to treba skvely.

    Ale argument ze kdyz neco kupuje x milionu lidi tak to potvrzuje ze je to skvely reseni me neskutecne sere. Historie je plna reseni/technologii/rozhranni ktery byly lepsi ale porazil je marketing/hype/monopol nejakyho horsiho reseni.
    MINER
    MINER --- ---
    DZODZO: Záleží na autě, jestli mutne i mic a jestli to zapauzuje, aby to neuteklo, jak říká LAUNCHER:

    Taky musíš mutnout i spolujezdce, což u některých bývá problém:) V podstatě je to můj hlavní problém s AI, se kterou se většinou bavim hlasem, dokud mi do toho ale nevstupují různá individua.

    Já mám naštěstí tlačítka, takže mám palubu pod kontrolou:)
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    DZODZO: Mutne se to ihned po stisknutí tlačítka pro zadání zvukového příkazu a unmute po dokončení. Ale MINERovi to IMHO vadí, protože neslyší kus toho podcastu.

    Já bych též preferoval pause + play místo mute, ale mute je na implementaci X různých audio zdrojů výrazně jednodušší. Alespon Android přes BT a nativní YT Music takhle.

    Na druhou stranu, já jedu ty samé jazykové podcasty dokola, takže tolik netrpím jako jiní.

    Tím to nechci zlehcovat, tenhle problém existuje a štve X lidi na Y různých platformách. Třeba Gemini na Androidu to samé.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    MINER: neda sa pred hlasovym povelom audio mutnut?
    ALMAD
    ALMAD --- ---
    JYRKA: Z moji zkusenosti se to nejak vyhrotilo v posledni ~dekade, kdy se to holt adoptovalo do kulturnich valek, a pohon auta ted muze bejt podobne vazny politicky vyjadreni, jako piti z plastovyho brcka.

    Ohledne aut mi to prijde silnejsi a imho proto, ze lidi co pamatujou min aut, prazdnejsi silnice a jednodussi parkovani povazujou za selhani spolecnosti, ze to tak nezustalo.

    #kecy
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    KASPAREK: Minulý rok bylo Y nejprodávanější auto na světě. Asi na tom autě realny problem existuje v menší mire než u jiných aut.

    Tyhle diskuze jsou následně:

    1) Syndrom autistickych deti z Nyxu, co se upnou k zbytečné vlastnosti a přes ni nevidí 50 jiných rozhodujících vlastnosti. Umocněno tím, že si nenechají vysvětlit že to jednak nepotřebují a druhák jsou tam tři možnosti jak to zapnout během vteřiny, pokud jsi člověk způsobily k řízení auta.

    2) Úplně jedno, protože těch 10 lidí z Nyxu co si kupuju nový auta přes milion CZK jsou marginální pro prodeje automobilek v řádu mio kusů ročně.
    MINER
    MINER --- ---
    W_NOICE78: Ve kterých budeš muset obrok měnit baterku:)

    PS: nevim, kdo jste zkoušel hlasové ovládání při poslouchání podcastu, ale zatím jsem neviděl systém, který by s tím fungoval spolehlivě.
    Hlasové ovládání i podcasty v autě jsou moje oblíbené life-hacks, ale nejde to moc dohromady.
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    KASPAREK: Mas tam ovladani hlasem, nebo jestli potrebujes fyzicky tlacitka tak si poridis s3xy buttons nebo s3xy knob
    KASPAREK
    KASPAREK --- ---
    Me teda z debaty o mlhovkach vyplyva ze jsou pripady kdy se maji pouzivat a pak pripady kdy ne a tyhle situace se muzou pomerne casto stridat, takze pokud nemam tlacitko jak je rychle vypnout a zapnout aniz bych ho hledal je to auto na hovno. A ted nevim jestli to ta Tesla umi, protoze jsem z vasich diskuze a vyletu do garaze nepochopil jak to funguje, jestli skvele automaticky tak je to cool, jestli pri kazdym rozjezdu kolony v mlze musim v podmenu hledat jak je zapnout, tak not cool. Ale je mi pres 40 a absence tlacitek me obecne dost nebavi.
    MOODYCAT
    MOODYCAT --- ---
    JYRKA: Odjakziva :)
    MINER
    MINER --- ---
    Nezaznělo už k mlhovkám vše?

    Zákon přikazuje, kdy použít mlhovky, a zakazuje, kdy použít přední mlhovky.

    V případech nedefinovaných zákonem může použití mlhovek v některých případech některým řidičům vadit. Zamysleme se, jestli je pak nechávat zapnuté.

    Chápu koníčky jednotlivců, sám jsem např. vášnivým milovníkem tlačítek:), ale přijde mi, že v této diskuzi už nic nového nezaznívá.
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    btw byl k tomu svícení zajímavej podcast

    Hynek Medřický (expert na světlo) - V MODERNÍCH AUTECH JSOU NEVHODNÁ SVĚTLA... [Shrnutí BROCAST #51]
    https://www.youtube.com/watch?v=SOKklG17yes&ab_channel=Brocast
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    DOCKINEZ: LOPIK: This. Mě to vadí, ale prostě poodjedu. Možná že mi to nevadí / nemám oči zas tak citlivé jako někteří jiní, netuším. Astigmatismus mám, ale minimální, co můžu soudit proti jiným (chodím střílet, astigmatismus je časté téma kolem mě při výběru optiky).

    Asi ještě horší než tohle jsou pak u mě uspechanci, kteří mě předjíždí do mlhy. Pokud možno s motůrkem že stěračů, takže celý proces dlouho trvá.

    Prosím vás, nechte je co nejrychleji předjet, ty následky když je pak někdo potká v protismeru... A připomínám, že ty auta po nárazu nejedou rovně, smete to dost možná i vás, jestli tyhle blázny nepoustite.
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    LOPIK: Jak píšu níže, mně zas vadí moderní bílý světlomety. Je to pro mě horší než kdyby mi dřív někdo pálil do ksichtu dálkovejma reflektorama.

    Neumím si představit, že si koupím moderní auto a budu svítit tímhle. Šílená představa.

    Ale to už jsme těžce off topic.
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    DOCKINEZ: Je to na férovku oční vada, ty lidi pak vidí rozmazaný světla, je to dost rozšířený, ale ty lidi by prostě neměli řidit, nebo si mají pořídit brejle, když s tím mají až takovej problém..
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    LAUNCHER: Tos mi úplně připoměl asi největší bizár, co jsem kdy na silnici viděl, kdy jsem potkal přesně nějakýho takovýho extrémního antimlhovkáře. Fakt v mlze, asi chvátal, OK, debil.. mně vyblikal, tak jsem ho radši pustil, ale auto přede mnou hned ne, tak toho mu stálo za to předjet, vybrzdit a pak se s ním jít ještě bít někde na pumpě..

    Jako chápu že má někdo astigmatismus, tak mu to pak vadí, ale takovej člověk by měl spíš vrátit noty, než se kvůli vztekat na silnici nebo internetech.
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Jak jsme včera měli celej den mlhu, tak jsem se schválně zaměřil na to, zda mi budou vadit mlhovky, když za někým pojedu. A vůbec, prostě červená jako červená.

    Ale to jsou moje oči. Věřím, že podobně jako mně vadí a oslepují bílý světlomety, může zas někomu nesnesitelně vadit jet za mlhovkama.

    Tak hlavně ohleduplně, v klidu a bezpečně <3
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    LAUNCHER: ELIJEN: Jinak me to je fakt uplne jedno, mlhovkare v kolone necham odjet dale. Ale v klidu rikam Jaromire, ze to s tema sirkama nedelas dobre a ze driv nebo pozdeji narazis na prudase, ktery Ti to dojde vysvetlit.

    V nas v JC videni v mlze napr. pri stani pred zeleznicnim prejzedem. I jako nezucastnemu mi neprislo hezky na to koukat.

    Vic k tomu nemam, kazdy at dela jak uvazi.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam