• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    NIKDAS: Teto oblasti nerozumim, sorry.
    Jedine, co vim je to, ze zlatych 11 kW. Podivej se na Cinu, tam obvykle dobiji jednou fazi…
    ABS
    ABS --- ---
    KUTAS: pokud se dá zatáhnout roletou tak tolik nevadí. Moje zkušenost, má to smysl v myčce s dětmi, to je baví. Jinak je to opravdu nesmysl, posouvá to těžiště auta výše, je to dražší, nejsou na to magnetické nosiče...
    NIGHTHUNTER
    NIGHTHUNTER --- ---
    KUTAS: Je to mozny, ale mohl bych teda poprosit o nejaky konkretni duvody nebo zkusenosti? 😉
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    NIKDAS: ono to taky musis uchladit... plus samozrejme vetsi proud = vetsi prurezy kabelu... problem to asi nutne neni, ale pracujes i s tim, kdo to realne vyuzije... mj. i v nasich podminkach tech 3x32A nema kazdej barak...

    on to zas takovej problem neni... pokud cilis na mistni priblizovadlo, tak bud dobijes pres noc... nebo behem 8h, co stojis pred kanclem... a i ty baterce pomalejsi nabijeni dela lip...
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    NIGHTHUNTER: Panoramatickou strechu nechces (vim o cem mluvim).
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    Jinak jak jsem tady NIKDAS: rantil ohledně 11 vs 22kw AC nabíjení, tak bych se rád zeptal zkušenějších (ať už z automotive, nebo elektro - napadá mě ID JYRKA a ID GOR), v čem je to takovej problém tu palubní nabíječku zvětšit.

    Jestli je to otázka váhy - nevím kolik může bejt rozdíl mezi 3x16A a 3x32A střídačem.
    Nebo jestli jde čistě o prachy (ano, vím že někteří výrobci jsou schopní škudlit na součástce za desetník, která pak dělá problémy i několika generacím)
    Ale já v tom pořád vidím docela velkou výhodu a čumím, že si ji ještě nikdo neuzurpoval (ani v TOP modelech) a naopak to vypadá, že od toho upouštěj, třeba Tesla to měla u starších S, ale teď už to myslím nedělá.

    Díky :)
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    JYRKA: Zajímalo by mě, jak moc se na tomhle finančně podílí LG, jsou to jejich vadný baterky, žejo.

    Za mě by to měli zatáhnout celý + kompenzace za pošramocenou pověst, ale takhle jednoduchý to určitě nebude.
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    NIGHTHUNTER
    NIGHTHUNTER --- ---
    KORKMAZ: Nebesama myslíš panoramatickou střechu? Proč je to blbost? Resp. pár důvodů mě napadá, ale stejně bych to u dalšího auta chtěl 😉
    MESTREY_
    MESTREY_ --- ---
    JYRKA: Nebyl to iPace, co horel v podzemnich garazich ondinoj?
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    JYRKA: Au 😔
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    Masakr

    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    W_NOICE78: šílený, mě ehybrid dodali za 6 týdnů a to byl v plný, teda kromě nebes, což je u EV totální blbost.
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    W_NOICE78: mohl bych se podívat do statistik Škodovky, ale pro jednoduchost a moje bezpečí: velká část lidí radši objednává skladové vozy. Automobilky se snaží konfigurovat výrobu na sklad tak, aby pokrývala většinovou spotřebu. Ten vliv výroby na objednávku zákazníků není tak velký.
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    JYRKA: Ja s tim problem nemam, jen vliv Muskova chovani na prodeje se urcite nepromitne hned v lednu, ale bude mit delsi setrvacnost.
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    W_NOICE78: Ber to pozitivně. Kdyby sis to auto objednal u VW v roce 1631, tak by ti ho dodali nejdřív až v roce 1945
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    VW konecne dodalo auta objednany pred rokem.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    SPEEDY: urcite v tom hra rolu ta polovicna cena
    SPEEDY
    SPEEDY --- ---
    JIMIQ: Ajajaj, timto tempem Dacia brzy predezene "best value for money" na nejvetsim evropskem thru. Jak se to mohlo stat?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam