DZODZO: Pokud jde o doplňkové semafory (např. šipky pro odbočení, blikající signály nebo speciální signalizace pro MHD), není z veřejných zdrojů zcela jasné, zda FSD tyto signály konzistentně rozpoznává a zpracovává. Obecně se předpokládá, že FSD se zaměřuje primárně na hlavní semafory a standardní dopravní značení, protože ty jsou klíčové pro běžné řízení. Doplňkové signály, jako jsou směrové šipky, může FSD teoreticky detekovat, pokud jsou jasně viditelné a odpovídají vzorcům, na které byla neuronová síť trénována. Nicméně v komplexních situacích (např. neobvyklé signalizace nebo regionálně specifické semafory) může být reakce FSD omezená, protože systém stále není plně autonomní (úroveň 4/5) a někdy vyžaduje dohled řidiče.
V praxi tedy FSD pravděpodobně prioritizuje hlavní semafory a může ignorovat nebo nesprávně interpretovat doplňkové signály, pokud nejsou součástí jeho trénovacích dat nebo pokud nejsou jednoznačně čitelné. Například specifické dvoubarevné semafory (červená/žlutá) používané v Praze pro ochranu chodců u tramvajových zastávek by mohly FSD mát, protože se liší od standardního tříbarevného schématu.