NELDE: Sám jsi prodejce... :) POZOR, následuje tl:dr.
Něco jako "garantovat úroveň" ve tvém pojetí bude L ve chvíli, kdy se v appce u řidiče bude zobrazovat ikonka dispečinku, za který jezdí. To je v procesu a ano, jsou opravdu dispečinky, které se s nimi rozhodli spolupracovat a vykrývat volný čas svých jezdců. Toto funguje delší dobu.
Tzn. brzy se budeš moci rozhodovat také podle toho, jaký dispečink řidič zastupuje. Áčka, Taxi Praha ani TickTack tam zřejmě nebudou, ale to je spíš jejich mínus.
Ale k tomu výrazu "garance úrovně" bych doplnil, že podle mého názoru to negarantuje žádný z dispečinků, jen si na to hrají ve smyslu "jezdíme jen s luxusními vozy", "vyřídíme Vaši objednávku do x minut" a pod. Pokud ti jde o záruku vrácení peněz, dobu přistavení vozu nebo zkrátka že tě řidič neokrade, tak to má L vyřešeno daleko spolehlivěji. Stačí jeden prohřešek proti pravidlům a končíš, případně prohřešek proti dobrým mravům a dostaneš špatný rating = končíš. Nehledě na to, že když appka sama kreslí trasu, počítá vzdálenost, dojezdy a výslednou cenu, zákazníka prostě neobereš.
Bohužel si to teď slíznu od všech firemních jezdů co to čtou, ale holt to byl ten důvod, proč jsem to chtěl řešit v PM.
Závistí jsem myslel to, že místo abys řešil kvalitu služby, řešíš, zda z toho doporučující něco má. Tak funguje mraky jiných služeb a v praxi se na nich dá i vydělat na pivo. Pokud si spočítáš jak funguje systém L, zjistíš, že běžný smrtelník (nebo ti, kterým řííkáš prodejce) z toho nemá v podstatě nic. Jako motivátor uživatelů k šíření myšlenky to však funguje. Nikomu to neubližuje, každý má přece vlastní hlavu. Ve filmech ti skrytá reklama nevadí? Product placement? Vadí, nekoukej na to.
Nevím odkud máš informace o (malém) objemu dat, počtu jízd, počtu hodnotících atd. V L hodnotí každý, řidič i pasažér.
5 vozů v primetimu je nesmysl - myslím, že jsi tomu nevěnoval dostatek času, což jsem se ti snažil z počátku vysvětlit ... jak to tedy funguje?
1. Ve chvíli odeslání poptávky se osloví limitovaný počet vozů v bezprostředním okolí. Logika je složitá a do procesu vstupují parametry typu: jak často nabírají, rating, cena, typ vozu atd. Detaily neznám, avšak výsledkem je to, že by ti to mělo nabídnout různé (akční) řidiče s různými parametry.
2. vybraní řidiči naskočí na screen a můžeš si zvolit ... pokud ovšem neděláš pár sekund nic, počítá se s tím, že tě nic nezaujalo a tak se osloví další várka
3. naskáčou ti noví řidiči s jinými parametry, cenami atd. - celý proces probíhá v řádu sekund ... a tak dokola
Já mám zkušenosti zcela jiné. Nejdelší přistavení co jsem zažil bylo 7 minut a cena byla vždy skvělá. S dispečinky nejezdím, je to pro mě drahé, raději jedu tramvají.
No a co nabízí snad nemusím opakovat, mají to na každém letáčku, je to na webu a odlišuje je to od konkurence zcela zásadně, takže tvou poslední větu moc nechápu.