• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VASCOtaxikarstvi & taxisluzby - jezdite taxikem? - kontakty - za kolik, s kym, od kud kam, rady * tipy * varovani . . .
    NYEMI
    NYEMI --- ---
    MIKULAS: Mne to treba taky zajima a je to tematicky, takze klidne sem.
    MIKULAS
    MIKULAS --- ---
    To ovšem není problém Liftaga ani "prodejce".
    To je trapná česká závist.

    Kdo jiný než pasažéři by měl hodnotit kvalitu?
    Myšlenka už podle mého obstála, služba funguje a roste...

    Takže zpět na stromy. Pokračování ti pošlu do PM.
    NELDE
    NELDE --- ---
    MIKULAS: Mně osobně štvala propagace od samotného MH. Hlavně ten MLM přístup, kdy se jednotliví prodejci tváří jako "kamarádi" místo toho, aby to řekli naplno. Včetně toho, jak se snažili internet zaplnit zprávami o super řešení dávno před tím, když bylo něco známo, hlavně aby se všichni zaregistrovali s jejich kódem.
    Jinak jsem si naistaloval a zase smazal. V prime timu nabídka nedostatečná, informace o autech podivné. Ceny přemrštěné. Přijde mi docela směšný koncept, že o "kvalitě" rozhodují doporučení uživatelů.
    Ona se ukazuje i docela slabá stránka konceptu MLM (což je vlastně podobní prodej), že tam není USP, kterou by mohli propagovat - těžko se pak staví produkt (alternativa není produkt, jen komunikační kanál). Myšlenka výběru za jakou cenu, jak dlouho čekat a jaké hodnocení řidič má, je sice hezká, ale neobstojí proti garanci nízké ceny, rychlého přistavení a kvalitních služeb (což nabízí konkurence). Z mého pohledu (a to jsem si ověřil) nemají co nabídnout.
    MIKULAS
    MIKULAS --- ---
    NYEMI: Škaredění = zprostředkování osobních dojmů? :) Nebo nerozumím... Pokud se mnou nesouhlasíš (Uber/Wunder), řekni svůj názor - problematiku sleduji, zajímá mě to a rád si poslechnu argumenty pro i proti.

    Že mé názory nepřispějí ke změně tvého postoje vůbec nevadí - proto píšu do fóra a ne do PM - mohl by se najít někdo další, kdo předpojatý není.

    Bez finančního rizika, samozřejmě, ale ty mě stejně chytáš za slovo - určitě víš, jak jsem to myslel. A propos:
    Uber rizikový je - např. proto, že nevíš kolik tě to bude stát.
    Wunder rizikový je - např. proto, že nevíš kdo tě poveze.

    Správná práce je zaplacena v každém případě, i když pojedeš přes promokód - taxíkář dostane peníze do poslední koruny, jako kdybys platila kartou.

    No a ještě k propagaci - dělá z tebe blba samotné promo Liftaga nebo někdo, kdo ho zprostředkuje tady na auditku?
    NYEMI
    NYEMI --- ---
    MIKULAS: Byli tu dva, mozna tri experti, kteri to svym pristupem dost zazdili. Staci se podivat na minuly prispevky, zas tak moc to tu nezije. A priznam se, ze skaredeni se na ostatni tomu moc neprispiva ani ted ;)

    Apropos. Cim mi free kredit zarucuje, ze je neco bez rizika proboha? Jestlize je letadlo zlute, hadi hraji v pondeli pokr?

    Nene, Ja si rada za spravnou praci zaplatim, anebo i zkusim neco noveho, pokud nemam pocit, ze ze mne propagace te sluzby nedela totalniho blba uz v pocatku.
    MIKULAS
    MIKULAS --- ---
    NYEMI: nevím která prezentace tě odradila, ale doporučil bych to spíš vyzkoušet, než předjímat ... momentálně se objevují různé promokódy, se kterými můžeš dostat třeba 250 free kredit, takže je to zcela bez rizika. Uber není ani lepší, ani levnější než běžné dispečinky (v ČR), appka divná, netransparentní. Wundercar mi přijde jako překombinované řešení - jak chce provozovatel garantovat bezpečnost? Uplně vidím, jak si z toho půlka řidičů udělá seznamku.
    NYEMI
    NYEMI --- ---
    Priznam se, ze liftago u mne skoncilo po tom, o jakou prezentaci se pokouselo. Kdyz uz bych chtela zkouset pokusy, tak bych sla do Wundercar, bo Uberu.
    MIKULAS
    MIKULAS --- ---
    MORGAN: Liftago (mobilní app) je umí - lze nastavit jejich počet po vybraní výchozí adresy, ale osobní zkušenost se sedačkami nemám, s běžnou jízdou jo a mohu jedině doporučit. Případně se můžu zeptat kolik sedačkových (po Praze?) jezdí...
    MORGAN
    MORGAN --- ---
    NYEMI: Diky...jsem ani nevedela, ze student agency provozuje taxiky. O sedackach jsem se nic nedocetla, asi budu muset zavolat.
    NYEMI
    NYEMI --- ---
    MORGAN: TickTack je ma a poskytuje, ale chce to objednat s veeelkym predstihem :/ Na druhou stranu, maji podsedaky i sedacky.
    MORGAN
    MORGAN --- ---
    Máte tu někdo zkušenost s objednáním taxi s dětskou sedačkou? Koukala jsem na dvě pražské firmy a jedna sedačky nezmiňuje vůbec a druhá sice zmiňuje, ale neslibuje, že tam při přistavení opravdu bude, předobjednávka nemožná...
    NYEMI
    NYEMI --- ---
    SPECTRE: Doporucuju vyzkouset [ CESTOVANI aneb mame-mate volne misto (autostop,pomoc,domluva,spolecna akce) ]
    Jinak samozrejme nase firma poskytuje i takovyhle stace, jen se bojim, ze to bude porad za normalni taxicenu.
    SPECTRE
    SPECTRE --- ---
    Ahoj potreboval bych ve ctvrtek k veceru odvezt 2-3 lidi s par vecma z prahy na nemeckej festival MELT

    https://www.google.de/...4756,12.4268128//@51.7408857,12.4301941,1156m/data=!3m1!1e3!4m3!4m2!1m0!1m0

    Pokud existuje nekdo ochotnej tam jet :) Posta pls, diky
    MATES_
    MATES_ --- ---
    MIKULÁŠ : Kolik toho máš prosím najeto. V taxíku? Ideálně za volantem, ale klidně i jako cestující. Tvoje argumenty jsou dosti pochybné. Nicméně ohledně Liftaga. Včera jsem dostal psychologickou masáž od kolegy taxikáře, kterej Liftago má. každý řidič si nastaví sazby jaké preferuje on. tedy jen blázen bude jezdit za 15 korun na kilometr. Nebo si nastaví 15 kč, aby aplikace počítala 15 a pak pojede třeba za 24. Na kratší trase to pořádně nepoznáš, protože nevíš jestli těch 18 korun naskákalo na semaforu nebo na kilometrech. Takže IMHO je lepší použít dispečink a zvolit nějakou slevu (Ačka za 15, Profi za 15 nebo 18, Kurýr za 17 a podobně), než hledat v seznamu, které auto je levnější. Nehledě k tomu, že pokud zadám do aplikace poptávku na cestu z Václaváku na Žižkov, tak to půlka řidičů ani nepřijme. Schválně zkus zadat Centrum - Kladno a pak Centrum - Centrum. Jaká bude odezva od řidičů :-D.
    Liftago má určitý potenciál, nicméně je to hodně "postiženo" tím "letadlovým" systémem podpory. To je třeba věc, která mne osobně hodně odrazuje.
    NELDE
    NELDE --- ---
    MIKULAS: To jsou kecy, že je to načerno - je to na řidiči, aby byl registrovaný. Co se nelíbí je, že to nejsou taxíky podle pravidel taxislužby, ale smluvní přeprava podle pravidel smluvní přepravy - ve světě běžná záležitost - jen taková auta nesmí stát na štatlech a nabírat na ulici. Přes dispečink mohou.
    MIKULAS
    MIKULAS --- ---
    NELDE: Ale nesmysl, Uber má přece úplně jiný přístup, vždyť je to taxikaření načerno. U nás se to neujme, pokud to nepodpoří stát, o čemž pochybuji (narozdíl od L).
    NELDE
    NELDE --- ---
    MIKULAS: Že by inspirace Uberem? Možná by se mohli inspirovat ve více věcech (-;
    Ty bezvýznamné detaily už mohly být dávno vyřešeny.
    MIKULAS
    MIKULAS --- ---
    NELDE: To jsou všechno zcela bezvýznamné detaily, které lze snadno řešit updatem služby a nepochybuji o tom že vezsina už je v procesu.

    Ještě k té platbě. Brzy bude v aplikaci integrovaná platební karta, takže čtečky ve vozech zcela ztratí smysl.
    NELDE
    NELDE --- ---
    MIKULAS: Možná najdu řidiče, co bere kartu, ale když to nevidím v aplikaci, tak mi to nepomůže. Je sice hezké, že uveřejní logo, ale dispečink ručí jen za cesty objednané přes něj, tady je to zbytečné.
    MIKULAS
    MIKULAS --- ---
    Také sepisují s řidičem smlouvu (ale nečetl jsem) a mohou jim tedy zrušit účet. Ale to není podstatné - o to se dříve postarají pasažéři pomocí sociální interakce a zlého hodnocení.

    Co se týče jiných parametrů, tak i pro Liftago jezdí zástupci klasických dispečinků - s některými mají dohody, s jinými jednají - tzn. i zde najdeš vozy, kde berou karty a poskytují úroveň dispečinku. V budoucnu je v plánu zobrazovat u řidiče přímo logo za koho jezdí. Pokud preferuješ ověřenou kvalitu, vybereš si snadno.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam