KATIA: mně spíš připadá, že odpověď nezáleží na tom kdy a jak se ptám, ale na tom, jaké mám dítě....starší dcera mi byla (a je) schopná říct kde co, mladší mi naopak neřekla nikdy prakticky nic....a můžeš na to vzít jed, že se k oběma chovám nemlich stejně....minimálně co se týká doby ptaní a kladených dotazů....
stejně s kroužky....děti měly ve školce angličtinu a to ráno od osmi do půl deváté tj. v době, kdy se teprve děti schází a žádný program neběží....keramika byla naopak po obědě, kdy "nekroužkové" děti spí, totéž předškolák a sportovní kroužek (mmch neplacený vedený paní učitelkou) spočíval v tom, že děti místo pravidelného pobytu venku (zahrada, vycházka) chodily v zimě do tělocvičny a v létě na hřiště....takže taky žádné vytrhávání někoho z něčeho....za mě je to prostě o tom, jestli školka je ochotná/schopná něco nabídnout a rozumně to včlenit do pravidelného programu.....
suma sumárum ač zní blog děsně rozumně, tak já v něm žádná velká moudra neshledávám....