EKIM: Takze v poho? Precijen, uz to neni nejnovejsi vydobytek techniky...
---
Zas tak moc to tu nezije koukam, ale zkusim se zeptat na par veci, protoze v tomhle nejsem kovanej a nemam prehled.
Je neco konkretniho, na co bych se mel zamerit a davat pozor u takoveho stroje?
Jako mel by byt i prez svuj vek v dobrem stavu, mel stani vzdy pod strechou, a majitel se o neho staral, resp. v honda servisu se starali, pravidelne. I kdyz toho evidentne moc nenajezdil.
S tim najezdem, ma to tedy 13000km, podstivych. (Je to fakt znamej)
Jeden kamarad kterej jezdi mi tvrdil ze to nic neni, ze to pry je schopnej najezdit i za jednu sezonu. Ja nemam tuseni, ale co jsem koukal na inzeraty na "zavináče" tak skoro všechny maj natoceno kolem 20k, ale rikam si: stacej se taky u mopedu kilometry? jako se deje u aut aby byly lepe prodejny..? Jsou ty km v inzeratech relevantni? U aut v cr tomu dnes uz nikdo neveri..
Co jsem se snazil hledat info na netu, tak sem narazil i na zkusenost ze to nekdo lupoval s najetymi 60-ti tisici a krom uz horsich tlumicu pry vsechno funguje spolehlive, da se tomu verit?
Ad ty tlumice, starnou pouze jezdenim, nebo muzou bejt vydechly proste i jen vekem a castym stanim?
Jak casto ocekavat servis, a co se na tom tak nejvic kazi?
Mel bych radeji preventivne vymenit nejaky ten rěen v pohonem ustroji? Sice asi jeste nema sve odjezdeno, ale leta uz ma.. Cetl jsem ze se meni smad po 16-ti tisicich.. Ale nevim.
Celkove se mi toho o zavinaci nepodarilo mnoho zhisti, snad jen to, ze honda dylan je pry identickej stroj s jinou kapotazi, a pry je to celkem dobre..
Jinak skutr by tedy mel mit novou baterii, nove naplne a nove pneumatiky..
Kdyz nepocitam simsona kteryho jsem chvili nelegalne provozoval kdyz mi bylo asi 14 let, tak jsem nikdy zadnou motorku nemel, je to tedy muj vstup do sveta jednostopych vozitek.. Ocenim tedy jakekoliv vase tipy
Dekuji moc!