• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EKIMSkútr
    VACA
    VACA --- ---
    EKIM: Takze v poho? Precijen, uz to neni nejnovejsi vydobytek techniky...

    ---
    Zas tak moc to tu nezije koukam, ale zkusim se zeptat na par veci, protoze v tomhle nejsem kovanej a nemam prehled.

    Je neco konkretniho, na co bych se mel zamerit a davat pozor u takoveho stroje?
    Jako mel by byt i prez svuj vek v dobrem stavu, mel stani vzdy pod strechou, a majitel se o neho staral, resp. v honda servisu se starali, pravidelne. I kdyz toho evidentne moc nenajezdil.
    S tim najezdem, ma to tedy 13000km, podstivych. (Je to fakt znamej)
    Jeden kamarad kterej jezdi mi tvrdil ze to nic neni, ze to pry je schopnej najezdit i za jednu sezonu. Ja nemam tuseni, ale co jsem koukal na inzeraty na "zavináče" tak skoro všechny maj natoceno kolem 20k, ale rikam si: stacej se taky u mopedu kilometry? jako se deje u aut aby byly lepe prodejny..? Jsou ty km v inzeratech relevantni? U aut v cr tomu dnes uz nikdo neveri..
    Co jsem se snazil hledat info na netu, tak sem narazil i na zkusenost ze to nekdo lupoval s najetymi 60-ti tisici a krom uz horsich tlumicu pry vsechno funguje spolehlive, da se tomu verit?
    Ad ty tlumice, starnou pouze jezdenim, nebo muzou bejt vydechly proste i jen vekem a castym stanim?
    Jak casto ocekavat servis, a co se na tom tak nejvic kazi?
    Mel bych radeji preventivne vymenit nejaky ten rěen v pohonem ustroji? Sice asi jeste nema sve odjezdeno, ale leta uz ma.. Cetl jsem ze se meni smad po 16-ti tisicich.. Ale nevim.
    Celkove se mi toho o zavinaci nepodarilo mnoho zhisti, snad jen to, ze honda dylan je pry identickej stroj s jinou kapotazi, a pry je to celkem dobre..

    Jinak skutr by tedy mel mit novou baterii, nove naplne a nove pneumatiky..

    Kdyz nepocitam simsona kteryho jsem chvili nelegalne provozoval kdyz mi bylo asi 14 let, tak jsem nikdy zadnou motorku nemel, je to tedy muj vstup do sveta jednostopych vozitek.. Ocenim tedy jakekoliv vase tipy

    Dekuji moc!
    EKIM
    EKIM --- ---
    VACA: zavináč je velká klasika
    VACA
    VACA --- ---
    Tak na konec je to ještě jinak. Je to 125, takže je to supr. ideál! (sám teď nevím proč jsem si celou dobu myslel že je to 150)


    Když už jsem to tu teda zmínil, co vy o tom myslíte?
    Jde o Honda @ NES 125

    Má to pravidelnej servis u Hondy, celou dobu garážovaná. Nový obutí... najeto 13k, majitel žádnej závodník.. Co se týče kapot, laku a pod. ta motorka vypadá jak před půl rokem koupená, nikdy neležela...

    Tak či tak, měli by jste případně prosím nějaký tipy na co se zaměřit a dávat pozor? Nějaký třeba indicie u kterých bych měl zbystřit?

    jen pro ilustraci jde o tenhle stroj:


    neni to teda přímo ta konkrétní, je to náhodnej obrázek z internetu, ale je to tenhle tip. Já nikdy nevim jak se mu správně řiká, jestli teda Honda NES, nebo Honda AT, nebo prostě jen "@"...
    BIGGIE
    BIGGIE --- ---
    VACA: Nebl sehnat nekoho kdo ma hondu pcx 125 a klidne by upgrade na 150 bral:) ja bych o tom mozna i premyslel :D
    FLUNDR
    FLUNDR --- ---
    VACA: vyhazovat peníze za nějaký ponížení výkonu - to už je opravdu lepší si dodělat řidičák.. ten už budeš mít napořád a pokud tě motorky a skútry baví.. :)
    CHIHIRO
    CHIHIRO --- ---
    VACA: Je to celkem snadno řešitelný podle mě běžným způsobem - rozšíříš si ŘP. Tohle omezování výkonu jsou jen vyhozené peníze. Asi tak jako když budeš chtít pilotovat letadlo a vyřešíš to sundáním křídel a homologací pro provoz na silnici.
    VACA
    VACA --- ---
    Ahoj, poprosil bych o radu

    Mám možnost pořídit skůtr, "zavináče" od známého, dobře opečovamej, celkem malej nájezd a za kamarádskejch podmínek a cenu.. Všechno supr, skútr je to imho skvělej a i se mi líbí vzhledově..
    Má to ale háček, je to 150ccm, a já mám pouze Béčko, tudíž do 125ccm (jestli správně chápu)

    Je tu nějaká možnost jak tu motorku "srazit" abych na ní mohl jezdit s tím béčkem?

    Vím, že u velkejch motorek je nějaká možnost "rekategorizce" do menší skupiny nějakou sadou na omezení výkonu... Jsou nějaké možnosti u toho skútru? Je to teda honda @ 150ccm, takže 4-takt...

    Dík za jakoukoliv radu...
    ODBORNIK
    ODBORNIK --- ---
    Minulý rok na jaře jsem koupil nový Piaggio Fly (125ccm), najezdil jsem asi 1 500 km, absolvoval servisní prohlídku a od té doby je Piaggio v garáži, protože jsem přesedlal na motorku. Poradili byste mi prosím, za kolik skútr nabídnout, aby se prodal a nestál v garáži? PC byla 57 tisíc. Díky
    JON
    JON --- ---
    Resite nejak nastelovani karburatoru kdyz je takhle zima ? Ze se bude motor dlouho zahrivat je mi jasny, ale i tak mam pocit, ze po zahrati to nejak malo tahne. Nemel byste nekdo nejakou radu ?
    KBOY
    KBOY --- ---
    Ahoj, prodávám Piaggio Skiper 150, najeto asi 30 000 (5 000 jsem najel já za 3 roky), motorka je bez problémů, nové gumy, nová baterka, kosmeticky: chybí blatník předního kola, sedlo mírně potrhané. Nic jsem s tím nedělal, funguje to jako maskování před zloději :) Cenu bych viděl na 8 500 Kč.

    Foto a víc informací pošlu případnému zájemci do pošty.
    FEEX
    FEEX --- ---
    Cau. Mate nekdo tip na servis. Nebo mechanika v praze. S rozumnyma cenama. Jde o piagio
    JAKI
    JAKI --- ---
    Čaues lidi. Mám problém s Yamahou Majesty 125 r.v. 2007. Včera mi to přestalo táhnout sice jede, ale víc jak 60 na rovince nedá. Máte někdo nějakej tip čím by to mohlo být? V sobotu to jezdilo úplně v klídku a včera jsem dolil nádrž až po okraj jelikož jsme chtěli dát delší výlet může to mít nějakou spojitost? Večer jsem trochu odsál a pak mi přišlo, že to šlo krapet líp, ale pořád stejně k prdu. Díky za tipy
    CECKO
    CECKO --- ---
    Tak kdyby se to nekomu nekdy hodilo, tak tohle je nejlevnejsi co jsem nasel. Jeste ten den prijeli a prevezli pres celou prahu za 500,- parada
    http://www.vespacentrum.cz/sluzby/moto-odtah/index.php
    CECKO
    CECKO --- ---
    DAN_F: rady nad zlato .) stejne tam potrebuju, protoze jedu na servisni knizku
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    CECKO: Nezvládli by se ti na to podilvat v Dejvicích v SA Moto třeba?
    CECKO
    CECKO --- ---
    DAN_F: skyta to pri jizde a jakoby vypadava rychlost, tak nebudu riskovat ze s tim skejsnu na pul cesty
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    CECKO: Co s tim je?
    CECKO
    CECKO --- ---
    Ahoj, prosim nemuzete mi nekdo odvezt skutr z Dejvic do Vrbovky do MotArtu servisu třeba za 4 kila?? nebo poradte, kde to delaji levne. diky
    NTR23
    NTR23 --- ---
    JON: Taky se s tím trápím a vozím prostě náhradní svíčky. Nevypozoroval jsem kde je problém. Jednou to jede xxx kilometrů v pohodě, pak mi to dělá co 5 km furt dokola. Jestli za to může benzín, nebo co. Kdyby tam teklo moc oleje, tak to musí dělat pořád stejně, jenže ty intervaly se právě liší.
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    JON: No, právě ty usazeniny pak můžou bránit tomu aby pořádně "prskala" a tahle vypadá že na ní docela něco je :) Možná by ji jen stačilo potrápit kovovým kartáčem, ale jednou za čas vyměnit svíčku u 2T není od věci.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam