• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EKIMSkútr
    PLAYER
    PLAYER --- ---
    KATKAM: to byl druhy duvod, proc me nekolik lidi od koupe skutru odrazovalo - je to "pomale" = nebezpecne. Tak jsem si koupil 650ccm motocykl a hadej co? Stejne se nekteri lepi... chvili :)
    BIO23
    BIO23 --- ---
    KATKAM: musíš jim ujet :)
    KATKAM
    KATKAM --- ---
    Ahoj :) v červnu jsem si pořídila skútříka takže jsem začátečník, ale nejezdím "připosejřeně" a stejně se najde plno debilů, kteří se na mě lepí. Máte stejné zkušenosti?
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    kazdodenni provokacka..

BURAN
    BURAN --- ---
    KCE: ja od lonskyho kvetna najezdil 20k :-) kdybych mel na 50k skoncit, tak to by mi skutrik moc dlouho nevydrzel :-) cekam ze minimalne tech 100k me necha nalitat... Ale je to Honda vid ;-)

XMEDA: nic takovyho tam nectu, ze casto jezdil ve dvou 90km/h
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    KCE: jestli na tom podle textu jezdili casto ve dvou 90km/h, tak uz to bude IMO slusna mrtvola :)
    KCE
    KCE --- ---
    cus premejslim nad timhle, nekdo nejakou zkušenost? neni 36kkm uz moc? ziju s tim ze 4takt tech 50kkm da, nebo ne?
    Malaguti Madison 125 - Tachov, prodám
    https://motorky.bazos.cz/inzerat/78068403/Malaguti-Madison-125.php
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    ono nejde o helmu, ale o skutr bez zrcatek, kterej by pak tim padem neodpovidal.. nemuze byt jen tak zavislej na nejakym nepripojenym doplnku
    EKIM
    EKIM --- ---
    PLAYER: já bych řekl že celkem pozitivně, a stejně je to jedno, už na skůtru nejezdím.
    BURAN
    BURAN --- ---
    EKIM: me by mozna vadilo (nevim jestli to tak je, ale vypada to tak) ze kdyz bych se chtel podivat vzadu vic doleva tak by to znamenalo divat se vpredu vic doprava - takovy trochu proti strsti :) (ale asi nic na co by si clovek za tyden nezvykl...)
    PLAYER
    PLAYER --- ---