• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EKIMSkútr
    EKIM
    EKIM --- ---
    ZOIDBERG:čeče nemůžu referovat, ale to zrcátko co má ta přilba integrovaný je lepší než co můžeš mít na motorce. Nedá se říct že nejezdíš bez zrcátek, protože ho máš v přilbě, no každopádně jak by to dopadlo v praxi by mě zajímalo.
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    ZOIDBERG: ale tak jsou uz auta, ktery maji misto zrcatek jen maly bobky s kamerkama.. casem
    ZOIDBERG
    ZOIDBERG --- ---
    EKIM: Odstranění zrcátek jistě policajti, a v případě nehody i pojišťovna, patřičně ocení...
    EKIM
    EKIM --- ---
    http://reevu.cz/helmy-na-motorku-reevu zrcátka můžou jít pryč, motorka je pak užší, takový kličkování v kolonách musí bejt lahodnej slalomek
    DZANDIS
    DZANDIS --- ---
    Vyklapecku. Ja mam jen zvedaci plexi a stinitko proti slunci, otevrenou urcite ne
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    Predstava je neco ve smyslu http://obchod.bikerscrown.cz/e-shop/caberg-duke-legend-98-black-white_8999900032920.html

    Ale chce to osahat a nasadit na kebuli, samozrejme.. treba je to ve skutecnosti nepohodlna potvora :D
    ZOIDBERG
    ZOIDBERG --- ---
    XMEDA: No tak to je jasné, vyklápečku si kup. Já s ní jsem taky spokojený, vůbec nevím co bych s brýlemi při manipulaci s helmou dělal. Zkus se podívat po nějakých testech, už se o to dlouho nezajímám, ale předpokládám, že s výrobci typu Arai, Shoei, Nolan atd stále chybu neuděláš. Caberg je více rozpočtový, o levnější jsem se ani nezajímal.
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    ZOIDBERG: bryle mam prave
    BURAN
    BURAN --- ---
    ZOIDBERG: ja jsem prave brejloun takze veskere ty nevyhody vyklapecky jsou prebity tim, ze si nemusim pri nasazovani a sundavani helmy odkladat brejle.
    ZOIDBERG
    ZOIDBERG --- ---
    Ta otevírací helma je bezvadná pro lidi, co mají brýle. Proto jsem si ji pořídil (Caberg Justissimo, ani nevím jestli se ještě dělá). Jinak samé nevýhody proti normální integrálce, těžší, komplikovanější, dražší… Jezdit s vyklopeným hledím mi přijde divné, otevřené plexi větrá pěkně. Kup si tu nejlepší helmu, na jakou budeš mít, a která ti sedí. Jak se ti bude při zkoušení zdát, že tě nějak divně tlačí, neber i kdyby tě nevím jak cukalo. Nejspíše se to nezlepší, plast nepovolí a hlavně při delších jízdách tě to může fest potrápit.
    BURAN
    BURAN --- ---
    XMEDA: ok. Tak C3pro to nema.
    Stejnak pro to ani neni duvod. Zavrena ta helma vetra pekne, a kdyz je fakt vedro (pomala jizda ve meste) tak zvednu plexi do prvni polohy a vitr mi projizdi pekne celou helmu.
    Vcera to sice vubec nepomahalo, ale s uplne otevrenou helmou by to bylo stejny, protoze ten vzduch nechladil ani v 90km/h :-D
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    BURAN: no nektery vyklapecky maji atest i na jizdu v otevrene pozici
    BURAN
    BURAN --- ---
    XMEDA: jezdil jsem loni s otevrenou Scorpion EXXO-220 kterou mi dali ke skutru, a letos jsem poridil prave tu vyklapecku C3pro a uz se k ty otevreny nevratim. Hlavni duvody jsou pohodli a hluk. Jiste ze pohodli je individualni, kazdymu vyhovuje neco jinyho, ale me ta C3Pro sedi perfektne.
    Jen bych te rad upozornil ze s vyklopenou vyklapeckou se nema jezdit - nevim jak je to s legislativou, ale vyrobce to v navodu zakazuje.
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    Coz mi pripomina jeste prilbu :) nejake tipy? Idealne od cloveka, ktery jich zkusil vic..
    Libi se mi ty rozklapeci, kde jde celej chranic brady zvednout a treba to mit i otevreny, kdyz je hnusnej parak + netreba furt sundavat z hlavy na nejaky domluvy nebo napiti
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    ZOIDBERG: No PCX, co jinyho :D
    ZOIDBERG
    ZOIDBERG --- ---
    XMEDA: A co nakonec bereš?
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    Prepisoval ted nekdo moto? Mam nabidku z Frydku, ale su z Brna, takze chapu-li to spravne, tak by mi prodavajici mel udelat plnou moc. Dojedu tam, sepisem smlouvu, zaplatim, vemu motorku, papiry, plnou moc a pak s tim musim na evidencku tady, vyrobit na to ruceni a pak s evidenckou, smlouvou, rucenim a plnou moci na urad prihlasit? Nebo je v tom nejakej dalsi zadrhel?
    BURAN
    BURAN --- ---
    K tematu realne spotreby SH125i

    Dal jsem si vylet podel hranice CR, a najel jsem cca 2950 km, a podle uctenek jsem projel 85 litru benzinu.
    Prumerna spotreba na ten vylet tedy vychazi 2.88 l/100km.

    Na plnou nadrz (7.5l u SH125) bych tedy mel ujet 260km. To neni moc velky rozdil oproti tem 300km co jsem tu tvrdil nedavno.
    Kdyz prihlednu ke stylu jizdy (pokud mozno na max) a trase (vetsina hranice CR jsou nejaky hory) tak jsem s vysledkem spokojeny, a imho to odpovida te spotrebe 2.5l v beznem commute provozu, kterou si myslim, ze dosahuji.
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    DAN_F: spis maximalni nabijeci proud, jenze ta motorka nevi jakou tam mas kapacitu, jen tak nejak to lze priblizne nastavit konstrukci obvodu podle obvykle velikosti/kapacity. Olovena baterka se jinak ukonci sama.. cim plnejsi je, tim vetsi ma odpor a tim mensi proud do ni leze. Kdyz nechas autobaterku viset na nejake 2Ah nabijecce celej tyden, tak se nic nestane, jen bude plne nabita a merak ti uz pak ukaze proud jen kolem 0,1-0,2A, kterej se uz v tu dobu bude premenovat jen na teplo :)
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    XMEDA: Předpokládám že nepárají, při těch 500 Kč za baterku myslím nikdo moc neřeší, že ji třeba jednou za 5 let bude muset vyměnit :) Pravděpodobně tam ale bude omezené maximální nabíjecí napětí na něco jako 1/5, nebo 1/10 kapacity baterie (což lze aplikovat i na to domácí nabíjení nabíječkou bez procesoru, akorát je pak potřeba to napětí hlídat a po nabití vypnout).
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam