HAFI: Škoda, že nejsem z Prahy si tady na Nyxu říkám dost často :D Nyx je taková polopražská záležitost, už mi uteklo tolik věcí...:D Díky za nabídku,
každopádně mám pokračování č.4
NIKDAS:
Volal jsem do servisu co je poblíž (5km), tam mi chlapík řekl, že je to nejspíše vadná pumpa a nacenil to na 6k práce+materiál. Říkal, že by to byla práce na 10h, což jsem docela třeštil oči, protože na YT to má chlapík vyměněné do hodiny. Navíc jsem mu řekl, že bych ho přivezl už bez plastů, což je min hoďka práce sundat a hoďka nandat, je potřeba fakt sundat skoro všechny (což už jsem udělal, ne že bych chtěl mermomocí ušetřit).
Volal jsem do druhého servisu, kterej je dokoce ještě blíž (2km), tam chlapík nebyl až tak výřečný, ale vypadalo že tomu rozumí víc, nacenil to na 3k včetně matroše, což už by šlo. Jenže! Říkal, že to tak na 50% nebude pumpou, ale válcem, který vzhledem ke stáří stroje (17let) bude zkorodovanej/deformovanej/rezivej (nevím, jaký termín přesně použil), a že se tlak z válce dostává do chladící soustavy a proto z ní odcházejí bubliny a okamžitě jde voda vrchem ven...Z toho jsem byl vytřeštěnej jako prase, cena válce samotného je 5k + práce, no počítám, že pod 10k bychom se nedostali. Celkovou cenu nechtěl říct ani přibližně, jediné pozitivum z toho vyšlo to, že kdyby se válec měnil, tak cenově vyjde úplně stejně dát tam 70ccm, což by zvedlo výkon.
Cenu tady pořád zmiňuju proto, že to fakt není můj stroj, mám ho jen "aby se s ním jezdilo" a fakt má 17 let (i když jen 7k najeto) takže je otázka jestli ho vůbec opravovat, protože dát tam nový válec za 10k a za půl roku řešit variátor, to si radši koupím nějakou levnou čínu :D
Vzdálenost zmiňuju proto, že nevím jak ho tam dostat, takže ho ve výsledku budu asi muset tlačit, takže 2km ideál :D
Kdyby vás tyhle příspěvky sraly, tak řekněte už ani nepípnu :)