• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EKIMSkútr
    MRTVEJ
    MRTVEJ --- ---
    nj kdyby vydrzel do 140 tak sem taky v pci :o)
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    MRTVEJ: 120? Leda z kopce a s bradou oprenou o riditka :-).
    MRTVEJ
    MRTVEJ --- ---
    MRTVEJ: hm tak dneska nakej citron zkousel to az do 120 :o)
    BIO23
    BIO23 --- ---
    SAMOUT: F3500 0-100km/h (tachometrových) - 4sekundy +- desetinky
    HABRENKA
    HABRENKA --- ---
    LUKASM: utfg :-), ale: "standard 20x15 s hmotností 15.5g", na 125 asi neni treba nic moc tezsiho...
    MRTVEJ
    MRTVEJ --- ---
    hm a me honi jenom skodovky :o)
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    Spotrebitelska rada majitelum PCX - jako jasne, drtivy vetsine aut na svetlech hrave ujedete, ale s Lamborghini Urus fakt nezavodte, nema to smysl ani zkouset :-).
    ZOIDBERG
    ZOIDBERG --- ---
    Já si nechal válečky po demontáži vážit v lékárně, nebyl v tom problém. Rozhodně nedoporučuju velké experimenty. Zkontroluj řemen, vyčisti a odmasti prostor variátoru…
    MRTVEJ
    MRTVEJ --- ---
    to vosoupany je nakej plast vahu dela hlavne ten kov takze ubytek vahy je temer zanedbatelnej zvaz ho a kup nejblizsi tezsi
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    LUKASM: byva to na nich i napsane, resp vyrazene do toho kovoveho krouzku
    PAN_MYVAL
    PAN_MYVAL --- ---
    LUKASM: manuál najdeš právě na Motorkářích (ke stažení je nutná registrace).

    Hmotnost válečků tam ale není. Když se podíváš na PartsDepot na SH125D r.v. 2017, originální válečky mají tovární kód 22123K36H00 resp. 22123-K36-H00 - ale taky se mi podle toho nepovedlo najít jakou mají mít gramáž. Ale třeba ti to pomůže pokud se nenajde majitel SH s radou.
    LUKASM
    LUKASM --- ---
    PAN_MYVAL: ahoj, diky za reakci, servisní manuál právě nemám, vymontovany sem je měl a jelikož byly dost "ohoblovany" váha by neseděla, vycházím z toho že tenhle skútr je jeden z nejprodávanějších a mohl by s tím mít už někdo zkušenost..
    BIO23
    BIO23 --- ---
    PAN_MYVAL
    PAN_MYVAL --- ---
    LUKASM: podívej se do servisního manuálu a do katalogu na Motorkari.cz, jestli tam nenajdeš tovární hmotnost pro tvou motorizaci. Pokud ne, nejlepší je váleček vymontovat (stejně to budeš muset udělat až je budeš měnit) a zvážit.

    Nekupuj to na blind, nebo vyhodíš peníze za válečky se kterými bude extrémně snížená maximální rychlost (buď protože budeš točit tak vysoké otáčky že skútr nepojede rychleji, nebo to budeš mít tak zpřevodované do síly že motor neutáhne rozjezd na rychlejší).

    Tip k rozebrání variátoru - nemusíš kupovat žádné přípravky na blokování pohybu motoru, pokud máš rázový utahovák. Ten povolí (a posléze utáhne) matici variátoru tak rychle, že se hřídel motoru nestačí pootočit aby zabránila povolení/utažení.
    LUKASM
    LUKASM --- ---
    Takovej lama dotaz : jakou váhu válečků do variátor zvolit? Mám Hondu sh125 rok asi 2017, je k dispozici několik od 15 g- 19g, větší hmotnost rychlejší akcelerace? Diky
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    Po zimě potřebuju koupit novou baterku, teď tam mám
    Unibat CB4L-B/SM 12V4AH 56CCA

    Mám koupit úplně tu stejnou vč. značky, nebo jakou byste doporučili? A který eshop? Dík za rady:)
    KUHL
    KUHL --- ---
    Tak v japonsku to bude asi pekne mastný, ale stejne bych nic neriskoval. Pneu je tvuj styk se zemi, na tom záleží skoro vsechno ;). Safety first!
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    EKIM: I na tom horském kole je to utrpení :)
    EKIM
    EKIM --- ---
    to je vám za těžko nechat si za kylo vyměnit gumu v servisu, neriskovat poškození gumy, ráfku a mít to vyvážený? na youtubku je video jak si, někde v indii týpek ručně pomocí dvou páčidel čenžuje gumu, a je vidět že to neni jako vyměnit plášť na horskym kole..
    KUHL
    KUHL --- ---
    BIO23: moje google-fu rika ze je to 15k + kufr, tj. 25k. Ale to je fuk..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam