• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EKIMSkútr
    KCE
    KCE --- ---
    upgrade:)


    PAN_MYVAL
    PAN_MYVAL --- ---
    JIMMYJAMES: dokud pro vojáky jezdily motospojky, všichni si uhnali těžké revma na kolena. A to měli kožené kalhoty a kožené chrániče. Právě z prochlazení kolen.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    JIMMYJAMES: no evidentně nastydla.
    JIMMYJAMES
    JIMMYJAMES --- ---
    THE_MIRACLE: Nějak nechápu, z čeho tě bolela kolena?
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    ZOIDBERG: No já právě už tak musím sem tam startovat s ucpaným vzduchem (obzvlášť po zimě), ale zdá se mi, že to má čím dál menší účinek. Teď to právě zdechá i tak...
    ZOIDBERG
    ZOIDBERG --- ---
    NIKDAS: To bude sytič, občas skutečně pojde. Naštěstí to není drahý náhradní díl. Já si ho nechal u SR50 přestavět na manuální, ale můžeš to obejít tím, že po nastartování na chvíli omezíš přístup vzduchu ručně - třeba stisknutím gumové hadice za vzduchovým filtrem, pokud to jde. Tím obohatíš směs, motor se zahřeje a je to v pohodě.
    KCE
    KCE --- ---
    THE_MIRACLE: pokud kalhoty nemaj chranice tak je to o nicem, ja spadnul v 70-80kmh v zimnich prosivanejch a stejne si prodrel koleno az na cesku. kor ve meste na prutahu, staci kdyz do tebe zezadu nekdo drkne a jdes...
    v kratasech tak maximalne 2km na koupak nekde na vesnici tricitkou, a i tak bych mel strach ze mi vleti vosa do nohavice (coz do rukavu uz se mi stalo, nez sem stihl zastavit a zabit ji, stipla me 3x)
    no, kazdy sveho stesti strojvudce..;)
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    Jsem včera potřeboval něco vyzvednout ve Slaném, tak jsem si udělal výlet z centra Prahy přes Stodůlky, Rudnou, Unhošť Velkou Dobrou a tak dále po prdelkách. Deště jsem minul, ale jel jsem v kraťasech a když jsem přijel domů, tak mě bolela kolena. To by mě nenapadlo, že v takovém vedru a při max rychlostech okolo 70-80 kmh se tohle může stát. Takže nejen z důvodů bezpečnosti, ale i kvůli tomuto mimo město už jen v dlouhých kalhotách.
    PAN_MYVAL
    PAN_MYVAL --- ---
    NIKDAS: tohle často dělává automatický sytič - takový bazmek, který v závislosti na teplotě motoru zasouvá nebo vysouvá jehlu, která reguluje průtok paliva volnoběžnou tryskou.
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    Hoj, mám po zimě problém se skůtrem (20let starej dvoutakt 50ccm). Povede se mi ho relativně snadno nahodit, chvilku jede na volnoběh a pak umře a už se nahodit nenechá, musím tedy po nahození téměř hned roztůrovat a odjet. Pokud tohle neudělám, nikam neodjedu.
    S idle šroubem můžu kroutit jak chci, ale účinek to nemá (resp. vidím rozdíl v otáčkách na volnoběh, ale stejně skůtr umře). Benzín jsem dolíval nový, takže tím by to být snad nemělo...
    Svíčku jsem kontroloval a vypadá v pohodě, jezdí se s ním taky v pohodě a když už je zahřátej, tak jede i na volnoběh a jde i opětovně nastartovat (i po pauze, třeba hodinové), jen se prostě musí překonat ta první fáze (tzn nastartovat a hned fičet).
    Nevíte nějakej snadnej fix?
    JAVESEU
    JAVESEU --- ---
    PAN_MYVAL: Tam jsou furt ty půlkulaté "obrubníky". Ale máš tam 4x mezeru. 2x pro přechod 2x pro odbočení aut z protisměru.
    když se blížím k těm přechodovým dávám vždy extra pozor aby tam někdo nevyběhl, ale to je stejné, jako když ti padne oranžová na světlech, tak koukám jestli se někdo neřítí na poslední chvíli aby mě nesmetl. Ale jinak tramvajím nepřekážíš a před tramvajovým ostrůvkem na Palačáku, se zařadím normálně do dopravy, pak jedu na Palackého most, kdy musím přejet křížení kolejí tak jako tak, stejně jako na knížecí a to ani nejedu pro tramvajovém pásu. Za deště nejezdím, a když tak ultra opatrně :)
    PAN_MYVAL
    PAN_MYVAL --- ---
    JAVESEU: křížení kolejí, když odbočují po velmi pozvolné křivce = nájezdový úhel pro moto je třeba 15°. Zejména za vlhka na houby

    Obrubníky mám na mysli hlavně Rašínovo nábřeží aj., s takovými těmi bílými obrubníky profilu půlkruhu, ale třeba už to předělali.

    Bezpečně mě ignoruj, já jsem raději zbabělý než abych se vysekal ;-)
    JAVESEU
    JAVESEU --- ---
    PAN_MYVAL: Hele já teď nevím co přesně myslíš, jezdím Vyšehradu až na Palačák a nic z toho co popisuješ tam není. To samé jezdím od Radlic až na křižovatku nad Smíchovem, asfalt na pikaču, ale přejet se to dá v pohodě, jen tam nemám co dělat. Jasně křížení kolejí a kostky jsou nepříjemné, ale to je všude i když přes pás nejedeš. Nemyslím travnaté pásy. Co myslíš tím "trakce na kolejcíh, křižovatkách" to jsou ty dráty nebo křížení kolejí?
    PAN_MYVAL
    PAN_MYVAL --- ---
    JAVESEU: představuji si tramvajové pásy, a říkám si, že to máš tedy hodně odvahy. Zejména nájezdy a sjezdy přes ty dokonale vyhlazené zaoblené obrubníky, trakce na kolejích, trakce na křižovatkách kde ty koleje uhýbají pod ostrým úhlem...
    JAVESEU
    JAVESEU --- ---
    JDAG: Ještě tramvajové pásy pro moto a kola a budu spokojen. Samozřejmě ne tam kde je zákaz vjezdu a ne předjíždění nebo objíždění tramvají. :)
    JDAG
    JDAG --- ---
    V Praze je 66 kilometrů speciálních vyhrazených jízdních pruhů pro autobusy městské dopravy, záchranáře nebo policii. Nově je zcela regulérně můžou využívat i motorkáři, aby nebezpečně nekličkovali a neproplétali se mezi auty, což způsobovalo časté nehody. Technická správa komunikací už rozmístila značení pro motocykly na 95 procentech příslušných pruhů.

    Motorkáři mohou v Praze nově využívat vyhrazené jízdní pruhy, město doufá v bezpečnější provoz — ČT24 — Česká televize
    https://ct24.ceskatelevize.cz/regiony/3594990-motorkari-mohou-v-praze-nove-vyuzivat-vyhrazene-jizdni-pruhy-mesto-doufa-v
    DUCATIMONSTER
    DUCATIMONSTER --- ---
    Já moc nechápu co řešíte. Na motorkách mám nájezd třeba 60k km, vzdycky jsem vyhrazenyma pruhama jezdil a problém jsem nikdy nemel...
    RSZ
    RSZ --- ---
    JAVESEU: jo tak to samozřejmě
    JAVESEU
    JAVESEU --- ---
    RSZ: No spis myslim, vylozene trikolky kdy mas zadni napravu jak u auta, takze cukas v kolone a prsi na tebe 😉
    RSZ
    RSZ --- ---
    JAVESEU: jako ty skútr tříkolky? Piaggio mp3 má přes řídítka 760mm, moje vespa 740mm. Já si myslím, že bych předjížděl i na tříkolce..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam