SARGONOUT: krokove motory na neco takoveho nejsou zrovna vubec bezne a ani jsem se s takovym ani nesetkal. AC serva maji vysoke kryti bezne, vcetne gufera na hrideli, zatesneneho enkoderu a s odpovidajicimi konektory. Pokud neco takoveho je, a mozna i bude, bude to nepredstavitelne drahe z duvodu velice nizkeho objemu vyroby. Nejjednoduseji asi strcit do zatesnene krabice s pruchodkou na kabel a hridel skrz gufero. jakakkoliv kapalina uvnitr je velky problem. Diky male mezere mezi rotorem a statorem i velice male mnozstvi tekutiny uvnitr kapilarni sily rotor zcela zablokujou ze s nim nelze nijak otocit ani mechanicky zvenci. Po vyschnuti se pak toci normalne.
Mraz muze byt problem z hlediska kondenzace, eventualne podle pozadavku na motor s tim ze ztuhne mazivo v loziskach, a nakonec mozna i s roztaznosti kdyz by se mohl motor zablokovat tim, ze se smrskne, ale nikdy jsem zadny krokac v mrazech neprovozoval a ani to nezpozoroval, to uz je jen spekulace.
Vlhko krome vyse zmineneho bude problem z hlediska koroze, tedy zivotnosti lozisek. Jak je na tom izolace vinuti civek netusim.
Podle toho co to ma delat bude mozna nejjednodusi zapixlovat celek a rotacni cast resit gumovou manzetou, pokud se to nebude muset otacet kolem dokola ale provoz bude v ramci jedne otacky.