TLOUDEV: vysrat ne, ale skončíš tím, že si tu mašinu skoro celou postavíš znova a z dílů, o kterých víš co jsou zač... nemáš někde na fotce aspoň štítek toho krokáče?
AD zvuk - co jsem koukal, tak ten motor má převod dost do rychla, takže je možný, že ztratí krouťák a vypadne z fáze, pak to bude dělat stejný/dost podobný zvuky taky, proto bych začal tím, že buď najdeš datasheet k tomu motoru kde je závislost krouťáku na otáčkách motoru a koukneš, jestli už nejdi někde úplně mimo pracovní body, nebo budeš testovat při jaké rychlosti se ti to začne dít - iděálně při reverzací směru pohybu. A když se dostaneš do stavu, kdy se ti to těsně děje, tak si začneš hrát s proudem do motoru - Pokud se to bude zlepší ubráním proudu, vyhrál jsi. Pokud se to zhorší a pomůže jenom snížení rychlosti, tak bych uvažoval buď o novejch krokáčích, nebo se smířit s tím, že budeš pálit pomalu :-/