VYHULENY_UFO: ale zeleznice uz v Brandejse davno je... dokonce tam mas dve zeleznicni trate, kazde mesto v tomto dvoumesti ma svou vlastni zeleznicni stanici - kazda na jine trati. V Brandyse vlak zastavi hned na trech mistech (i proto je to tak pomaly, zeano). Zeleznici tam mas vic jak sto let, ale toho si u Piratu asi nevsimli :-) Tedy spise se mistnim holt na jedne strane ekluje nekde prestupovat, na druhou stranu jen cekaji, ze jim ten "primej" spoj do Prahy zaplati nekdo jiny. Ja popravde nevim, proc by Praha mela nejak napojeni okolnich mest dotovat ze svyho - ty lidi plati dane v Brandejse, tak at si to plati Brandejs... objednat si spoj obec muze, pripadne muze presvedcit nadrizeny kraj. Jasny, vlak je vzdycky drazsi nez autobus...
HONCKA: a to si jako myslis, ze tramvaje pozde nejezdej? Hahaha :-) To si pis, ze jezdej - a to i tam, kde maji nesdilene vyhrazene teleso, tedy v mistech, kde jim jina doprava neprekazi. Piratska vlakotramvaj nikdy Shinkansenem nebude (a i ten obcas jezdi pozde). A ta šotousská verze kolejí z Brandejsa na Kbely mimo jine nema vyreseny ani pruchod kolem Prezletic (pominu-li ty
nekompability) nize - bude kolem toho jeste velky boj, protoze NIMBY a buhvi, zda na to okolni obce vubec kyvnou, zeano. A velky boj bude i s trasovanim po meste - nove koleje za vlastnim barakem chce malokdo...