XCHAOS: Tramvaj do Zdib teprve radni schvalili pripravovat. Zatim neni ani EIA, v lete se mluvilo o potrebe zmenit uzemni plan... to bych
pokrocilou fazi rozhodne nenazyval, kdyz se teprv maka na nutnych papirech... :D A jeste spousta lejster vznikne, nez se do zeme kopne :) Stavet se zacne nejdriv tak v roce 2022 a jezdit nejdriv 2024. Prekvapive ani Praha si nemuze jen tak o sve vuli polozit koleje kam chce (
a neni to jen o kolejich, ale treba i o napajeni - musi se mj. postavit i nova menirna)... ;-) Tramvaj z Barrandova na Slivenec (
coz je porad Praha, kde to skonci v poli mezi Slivencem a Holyni) aspon tu EIU ma, stavet se ma az 2020 (
ted se resi vykupy pozemku, stavebni povoleni maj jen na menirnu).
A (vlako)tramvaj je zatim chimera. Tam neni vubec nic. A zatim z Piratu vypadlo jen toliko, ze problem je hlavne to, ze vlak jede hodinu, jednou za hodinu a musi se nekde prestupovat. Viditelne se Pirati z Brandejsa chytli sotouskych planu borcu z ROPIDu, kteri aktualne viditelne pocitaji s tim, ze se nad koleje hodi trolej s napajenim vhodnym pro tramvaje, tzn. v napetove soustave nekompatibilni se zeleznicni siti. S tim ale posle SZDC vsechny k sipku, jednak tam elektrizace v nejakem vyhledu je planovana a druhak se celkove resi opusteni stejnosmerne napajeci soustavy, ktera je mene efektivni nez stridavina na jihu. Nikdo u Piratu se viditelne nezabyval tim, z ceho zaplati provoz - aby se nakonec nezjistilo, ze na hustejsi interval nejsou penize.
A vsechny tyhle zoufale plany muzou pohoret i na tom, ze nejsou lidi. DPP uz dnes chybi ridici vseho mozneho. Dalsi trate tuto krizi jeste prohloubi, nebot i personalni potreby vzrostou :-) Coz je mimochodem zajimava otazka, jak chteji Pirati v Praze resit nedostatek ridicu pro MHD? ;-)