• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALEFČeská pirátská strana - Pirátský přístav na Nyxu
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    DANYSEK: Me je kontext tvyho troleni naprosto u prdele, pokud nechces, aby se rozbil, pouzij patricny klub, ja pouze respektuju xchaosovo prani, ze ot kecy nechce mazat, aby si trolove nemohli otvirat hubu kvuli cenzure
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    HONCKA: NYX zadnou funkcionalitu na presun prispevku nema. A kopirovani textu, ktere provadis rozbiji kontext diskuze - z tech kopii textu neni vubec patrne, na co vlastne je reagovano, pripadne to rozbiji dalsi vlozene referencni odkazy. Takze z nich naopak vykriky do tmy (tedy bez souvislosti) vedle vznikaji.
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    DANYSEK: Zadne prispevky se nemazou, pokud to nejsou nekoho pouze sproste vykriky do tmy, ale presouvaji tam kam patri
    LINSOS
    LINSOS --- ---
    LINKOS: Klimatizace v tramvaji je špatná?
    OMNIHASH: To je skvělý nápad! Přetrasujeme linky tak, aby tramvaje jely ještě déle než dnes. U linek 10 a 16 to pěkně natáhne jízdní doby. A přetrasování linek 3, 5 do Ječné je vskutku geniální. Velmi atraktivní opatření. Ano, můžeš přetrasovat linku 6. Ale ta zrovna je méně významná. Tak málo významná, že na ní jezdí sólo vůz. Klasický šotoušovský nápad. Šotoušů na ROPIDu sedí spousta. Hlavně aby tam něco jezdilo. Stejně jako Myslíkovou. Tam se jezdí jen proto, že na opravu se brala dotace a jezdit se tam tím pádem musí.
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    DANYSEK: Knu
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    LINSOS: Hele, já už si vážně nejsem jistej, jestli si navedenej, nebo blbej, nebo to jenom hraješ...odpověď na tvojí rétorickou otázku je šestka, a jinak všechny linky, co se kolem pohybujou, se kdyžtak daj na ty nový spojení přetrasovat, natvrdlejm sem i vytvořil epickou mapičku, ale jinak máš pravdu, mít desetkrát víc kolejí, můžeme mít tisíckrát víc tramvají, nebo co to tu rozjíždíš za myšlenkovej pochod.



    LINKOS
    LINKOS --- ---
    LINSOS: a to je spatne? Na co by tam byli,kdyby nemohli zastavit spatne investice?
    LINSOS
    LINSOS --- ---
    LINKOS: Proč? Některé investiční akce už byly pod novým vedením Pirátů zablokované.
    OMNIHASH: Děkuji za doložení pravdivosti mých slov. A nyní řečnická otázka: Která tramvajová linka jedoucí Vodičkovou jede současně Ječnou? Badum, tss tss. Žádná. Např. u linky číslo 22 nijak nepomůže to, že ji z Ječné přetrasuješ do Vodičkovy. Pokuď by to mělo skutečně pomoct, musela by být tramvaj protažená nejen do středu náměstí. Musela by pokračovat až na Příkopy. Do míst, kde kdysi vedla. Jenže k tomu odvahu nikdo nemá. Stejně tak by se musela vrátit trať i do té Opletalovy. A tak dále.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    XCHAOS: protoze tu nekdo vymazal to moje vyjadreni k oboustrannym ignorum, tak musim napsat znovu....

    Oboustranny ignore z me strany je jen obranna reakce na neschopnost moderatoru zde resit vulgarni utoky vedene v osobni rovine a nikoliv k obsahu prispevku. Dlouhodobe a opakovane zde nektera konkretni ID vecnou debatu nevedla a opakovane jen urazela - jmenovite jde o ID: NE7RA, OTAVA, LINKOS, CAIDEL, JIRIX. Predpokladam, ze dnes jde o ID, ktera aktualne nejvic krici, kdyz nevidi co zde pisu.

    Moderatori toto jednani dlouhodobe tise prehlizi a jednoduse toleruji. Ptam se, proc? Proc vyse zmineni nikdy zabanovani nikdy nebyli? Pravidla maji byt uplatnovana na vsechny a bez rozdilu. A predevsim maji byt pravidla jasne formulovana a uvedena v zahlavi klubu - a nikoliv moderatory uplatnovana podle momentalni nalady a jeste selektivne. Pokud moderatori odmitaji zasahnout proti diskutujicim, kteri nevedou debatu ve vecne rovine a pouze druhe urazi, pak svou roli viditelne sami nezvladaji a o nejakou cistotu diskuze jim rozhodne nejde. A pokud moderatori nejsou ochotni a schopni zasahnout proti zminenym ID, tak je pak snad jiny zpusob, jak se branit?

    Obycejny ignore funkci nesplni, dotycna ID to tu budou tapetovat svymi vykriky urazejici osobu a diskuzi to rozhodne neprospeje. Pokud se zmineni zacnou chovat pricetne a nebo moderatori zacnou hloupe urazky druhych trestat RO, ja ten DI klidne odstranim.
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    LINSOS: skoro bych řekl, že přetíženost Jindřišský a Vodičkový řeší... badum, tss tss ...návrh tramvají na Václaváku!

    současnej stav:


    plán:
    LINKOS
    LINKOS --- ---
    LINSOS: to je hloupost
    LINSOS
    LINSOS --- ---
    CAIDEL: Jindřišská a Vodičkova na tom s vytížením o moc líp nejsou. Doprava zde kolabuje při jakékoliv mimořádnosti. Takže Ječné tramvaj na Václaváku moc neodlehčí a naopak tam ještě zhorší situaci. Tím, že tam přivede další linky. Na dopravní obsloužení severu by mnohem lépe posloužilo vedení trati Opletalovou ulicí. A u té by navíc nehrozilo narušování provozu vlivem různých akcí pořádaných na Václaváku u koně. Také by nebylo od věci oprášit plány na mělké zahloubení tramvají v centru. Tak jak tomu je i v jiných metropolích.
    CAIDEL: MHD není možné řešit bodově. ÍPák není jen tramvaj směr Ječná. Přetížené metro tamtéž tramvaj na Václaváku nevyřeší. Úsek z Pankráce na ÍPák bude ještě zranitelnější než dnes. Alternativy v praxi vůbec neexistují. A stejně jako při otevření prodloužené linky A je možné očekávat další zásahy ovlivňující povrchovou dopravu. Jelikož je zvykem vše natáhnout do metra stůj co stůj. Samozřejmě se středobodem dopravního systému v centru města. Přitom Hřib sám hlásá, kterak by rád Prahu krátkých vzdáleností. Ale nedělá pro to nic. Jak se tedy chtějí Piráti vypořádat s dlouhodobou absencí kvalitního tangenciálního spojení? Tedy rychlého spojení po periferii bez nutnosti zajíždět do centra. Tím, že se budou jen stavět další radiální linky systémem od periferie do centra města se tyto problémy skutečně nevyřeší. Nebo snad Piráti někde mají nějakou ucelenější koncepci?
    CAIDEL
    CAIDEL --- ---
    LINSOS: Jinak tedy Krč a IPák jsou dva samostatné problémy, ale to už je na tebe předpokládám příliš abstraktní.
    CAIDEL
    CAIDEL --- ---
    LINSOS: Tramvaj na Václaváku představuje jedinou použitelnou alternativní trasu pro většinu tramvajových spojů na spoustu čtvrtí na severu prahy pro případ, že by se s IPákem něco stalo (objezd přes náměstí Bratří synků nebo Olšanské náměstí fakt není moc použitelná alternativa). Je vidět, že o tom moc nevíš, ale hlavně že máš pevný názor.
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    BTW, asi to nebude jen PI, ale rovnou PIVOS - Pirátský Institut pro Vzdělávání a Otevřenou Společnost :-)
    LINSOS
    LINSOS --- ---
    XCHAOS: To je ale jenom polovina. Druhá se týká zveřejňování. Piráti často mluví o transparentnosti. Takže by se slušelo mít dostupné práce, které vedly k získání jejich akademických titulů. Uveřejnit odkazy na tato díla v profilech dotyčných osob by nemělo být nikterak složité. Pokuď jde o poctivou práci, nemají se přece čeho bát.
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    LINSOS: konstruktivní podnět, vyjímečně :-) celou dobu se snažíme dát nějaký smysl případnému PI - Pirátskému Institutu (naše protiváha různým Liberálním Institutům apod.) - a audit diplomových prací by byl celkem cool zadání :-) Jdu s tím na fórum :-)
    LINSOS
    LINSOS --- ---
    XCHAOS: A Piráti si diplomové práce svých členů auditují? Nebojí se členové Pirátů sve bakalářské, diplomové a disertační práce plošně zveřejnit?
    LINSOS
    LINSOS --- ---
    CAIDEL: a tramvaj na Václaváku převeze ty cestující mezi Krčí a ÍPákem jak? Vylézt z metra už na ÍPáku a dojet tramvají na Karlák je rychlejší než kodrcání se až na přestup na Florenci. I Piráti nadále kopírují chyby socialistických plánovačů. Tedy všechnu dopravu natahat do centra. A pak se divit že kolabuje.
    LINSOS
    LINSOS --- ---
    LINKOS: A Piráti to začnou předvádět hned jak moc uchopí. V Praze to už dnes realizují.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam