• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALEFČeská pirátská strana - Pirátský přístav na Nyxu
    Piráti.czprosíme účastníky debaty, aby se zdrželi osobních útoků (alespoň na úrovni slušnějších klubů tady na NYXu)
    Veškerý gaychat patří do druhého klubu [ Piráti.cz (unofficial) ] zde bude smazán.
    homepage - www.pirati.cz | twitter - 
    @PiratskaStrana | toto je polooficiální odborný klub pro nyx-aktivní členy, kandidáty, příznivce a potenciální voliče - ne [ oficiální fórum ] | pokud hledáte na NYXu spíše obecnou diskuzi o autorském právu, zkuste [ Piráti nebo novodobí misionáři kultury? ] | pokud chcete obecně tlachat o nově vznikajících politických stranách a hnutích, zkuste [ Politické alternativy a jejich příznivci ] | pokud chcete Piráty obecně nemoderovaně poloodborně zdrbnout, jsou tu pro vás [ Piráti.cz (unofficial) ] | povolební priority [ 20 nejdůležitějších bodů pirátského programu ]
     
    Automaticky detekované klikatelné hashtagy pro lepší organizaci obsahu jsou v tomto klubu vítány - příklady: #praha #volby #koalice #privacy #media apod.
    rozbalit záhlaví
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    LINSOS: skoro bych řekl, že přetíženost Jindřišský a Vodičkový řeší... badum, tss tss ...návrh tramvají na Václaváku!

    současnej stav:


    plán:
    LINSOS
    LINSOS --- ---
    CAIDEL: Jindřišská a Vodičkova na tom s vytížením o moc líp nejsou. Doprava zde kolabuje při jakékoliv mimořádnosti. Takže Ječné tramvaj na Václaváku moc neodlehčí a naopak tam ještě zhorší situaci. Tím, že tam přivede další linky. Na dopravní obsloužení severu by mnohem lépe posloužilo vedení trati Opletalovou ulicí. A u té by navíc nehrozilo narušování provozu vlivem různých akcí pořádaných na Václaváku u koně. Také by nebylo od věci oprášit plány na mělké zahloubení tramvají v centru. Tak jak tomu je i v jiných metropolích.
    CAIDEL: MHD není možné řešit bodově. ÍPák není jen tramvaj směr Ječná. Přetížené metro tamtéž tramvaj na Václaváku nevyřeší. Úsek z Pankráce na ÍPák bude ještě zranitelnější než dnes. Alternativy v praxi vůbec neexistují. A stejně jako při otevření prodloužené linky A je možné očekávat další zásahy ovlivňující povrchovou dopravu. Jelikož je zvykem vše natáhnout do metra stůj co stůj. Samozřejmě se středobodem dopravního systému v centru města. Přitom Hřib sám hlásá, kterak by rád Prahu krátkých vzdáleností. Ale nedělá pro to nic. Jak se tedy chtějí Piráti vypořádat s dlouhodobou absencí kvalitního tangenciálního spojení? Tedy rychlého spojení po periferii bez nutnosti zajíždět do centra. Tím, že se budou jen stavět další radiální linky systémem od periferie do centra města se tyto problémy skutečně nevyřeší. Nebo snad Piráti někde mají nějakou ucelenější koncepci?
    CAIDEL
    CAIDEL --- ---
    LINSOS: Jinak tedy Krč a IPák jsou dva samostatné problémy, ale to už je na tebe předpokládám příliš abstraktní.
    CAIDEL
    CAIDEL --- ---
    LINSOS: Tramvaj na Václaváku představuje jedinou použitelnou alternativní trasu pro většinu tramvajových spojů na spoustu čtvrtí na severu prahy pro případ, že by se s IPákem něco stalo (objezd přes náměstí Bratří synků nebo Olšanské náměstí fakt není moc použitelná alternativa). Je vidět, že o tom moc nevíš, ale hlavně že máš pevný názor.
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    BTW, asi to nebude jen PI, ale rovnou PIVOS - Pirátský Institut pro Vzdělávání a Otevřenou Společnost :-)
    LINSOS
    LINSOS --- ---
    XCHAOS: To je ale jenom polovina. Druhá se týká zveřejňování. Piráti často mluví o transparentnosti. Takže by se slušelo mít dostupné práce, které vedly k získání jejich akademických titulů. Uveřejnit odkazy na tato díla v profilech dotyčných osob by nemělo být nikterak složité. Pokuď jde o poctivou práci, nemají se přece čeho bát.
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    LINSOS: konstruktivní podnět, vyjímečně :-) celou dobu se snažíme dát nějaký smysl případnému PI - Pirátskému Institutu (naše protiváha různým Liberálním Institutům apod.) - a audit diplomových prací by byl celkem cool zadání :-) Jdu s tím na fórum :-)
    LINSOS
    LINSOS --- ---
    XCHAOS: A Piráti si diplomové práce svých členů auditují? Nebojí se členové Pirátů sve bakalářské, diplomové a disertační práce plošně zveřejnit?
    LINSOS
    LINSOS --- ---
    CAIDEL: a tramvaj na Václaváku převeze ty cestující mezi Krčí a ÍPákem jak? Vylézt z metra už na ÍPáku a dojet tramvají na Karlák je rychlejší než kodrcání se až na přestup na Florenci. I Piráti nadále kopírují chyby socialistických plánovačů. Tedy všechnu dopravu natahat do centra. A pak se divit že kolabuje.
    LINSOS
    LINSOS --- ---
    LINKOS: A Piráti to začnou předvádět hned jak moc uchopí. V Praze to už dnes realizují.
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    Piráti chtějí zrušit desetitisícový poplatek za podnět na Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
    https://www.pirati.cz/tiskove-zpravy/pirati-zrusi-poplatek-za-podnet-uohs.html
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    Piráti odmítají současný text Směrnice o autorském právu na digitálních sítích
    https://www.pirati.cz/tiskove-zpravy/smernice-autorske-pravo-pirati-text-odmitaji.html
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    Piráti promluvili v OSN. Zdůraznili přínos online platforem pro demokratickou diskuzi
    https://www.pirati.cz/.../pirati-promluvili-v-osn-o-potrebe-platforem-pro-demokratickou-diskuzi.html
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    Jinak k té moderaci: ze stávajících dvou banů je ten, který je vedený jako "trvalý", paradoxně méně závěžnější, víceméně emocionální. id VYHULENY_UFO se zamyslí (spolu s dalšími zdejšími experty), jak by třeba ve fóru TOP09 reagovali na někoho, kdo by jim přišel kázat, že protože jsou konzervativní strana, tak jsou vlastně fašisté - a neřekl by to jednou, ale opakoval jako kafemlejnek pořád dokola. Ban mu asi zruším, ale když se bude chovat pořád stejně, asi ho vrátím.

    Požadavek na id DANYSEK je složitější: dal si některé zdejší účastníky debaty do oboustranného ignore, což ovšem dost sabotuje smysl klubu. Nově příchozí pak vidí vytapetováno a opět: debatou opakující se v kruhu, nové vytahování témat probraných už před rokem, apod. Zkrátka, pokud někdo, kdo tenhle klub sleduje, nahlásí moderátorovi, že nějaké id X ho má v oboustranném ignore, dostane ze id X ban. Pokud se na mě provozovatel serveru, id NYX, obrátí s tím, že tento způsob moderace je nepřípustný, ustoupím. Fakticky ale nutit lidi, aby používali stejné praktiky jako narušitel a zakládali si desítky pseudononymních idček, pod kterými budou "objektivně" pozorovat debatu, to mi přijde nefér. Naší motivací je nebýt nuceni používat tenhle diskuzní systém zcela idiotiským a pracným způsobem jenom abychom se ubránili hijacku debaty věčnými trolly.

    Alternativní možnost je, že každému, kdo mi nahlásí, že si ho DANYSEK dal do oboustraného ignore, udělím moderátorská práva, čímž podle mě ten ignore zneutralizuju (aspoň u mě to tak funguje). (Pokud to bude člověk, kterého znám na NYXu aspoň několik let a důvěřuju mi, nevidím důvod mi moderátorská práva nedat). Tím se ale určitě zpřísní moderace (např. odklízení trollingu do vedlejšího paralelního klubu [ Piráti.cz (unofficial) (mostly trolling, jinak též nábor zájemců o členství) ], kterého se dobrovolníci jistě rádi ujmou)

    Za mě je cílem tohohle klubu, který by mohli uznat i kritici Pirátů (kteří zde samozřejmě prostor dostanou, pokud si ho nebudou nárokovat _všechen_) je to, aby ve statistikách klubu parametr "Četlo poslední přísěpvek" dosahoval nějaké optimální hodnoty. Víceméně bychom se všichni měli chytnout za nos a pokud to jen trochu jde, tak s vlastními příspěvky počkat, až si aktuální příspěvek přečte dost lidí - protože jen díky tomu lidi z debaty neprchnou (takové ty debaty, kde je za den 100 nových příspěvků otevírám jen vyjímečně - a to ještě musím vědět, že díky stylu moderace v těch 100 příspěvcích bude něco podnětného...)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    OMNIHASH: protože správnwj frajer si přece koupí titul JuDr na Plzeňských právech :-)
    CAIDEL
    CAIDEL --- ---
    Co to tady zase to trapné multi id tvoří? Prý že tramvaj na Václaváku nebo metro D nic neřeší. Jasně že nic. Až na takové detaily jako je nejkritičtější tram úsek celé Prahy (IPák) a nejpřetíženější bus úsek celé Prahy (Nemocnice Krč).

    Fakt je nutný aby tady ten exot onanoval dál jen díky tomu že si udělá další id proti pravidlům nyxu a pak zas všem kázal o pravidlech a morálce?
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    LINSOS: ...Hřibova hamižnost se projevila již po jeho státem placených studiích...

    LINKOS
    LINKOS --- ---
    LINSOS: nemas evidence predstavu co znamena "arogance moci". Koukni co tu Babis predvadi od te doby co se dal na politiku sam. Nikdo na nej nemuze protoze dulezite lidi si handlem koupi,nazyva se protikorupcnim premierem pritom urcity zpusob korupce je jeho kazdodeni chleba uz od revoluce. "Arogance moci" fakt nevzniká tim,ze je nekdo zvolen do funkce, to bys molh pochopit i ty.
    LINSOS
    LINSOS --- ---
    LINKOS: I Hřib prosazuje věci, co ho zrovna napadly. Hřib i Babiš jsou v tomhle stejní. Stejný je i styl jejich vystupování. Arogance moci a arogance mocných. Nic víc. Teď si Babiš s Hřibem jen poměřují, zda je víc premiér nebo primátor. Je ovšem pochopitelné, že fanatický volič Pirátů tuto podobnost ve vystupování obou zúčastněných vidět nechce. Už to, jak se Hřib dral k moci nápadně kopíruje Babiše. Hřibovu aroganci dokazuje i to, že Hřib svůj protinávrh ani nekonzultoval s místními starosty a rovnou jej předložil Babišovi. Ti dva si skutečně nemají co vyčítat. Jsou oba stejní.
    LINSOS
    LINSOS --- ---
    XCHAOS: A jak konkrétně se MHD posílí? Metro z Pankráce k Písnici ani tramvaj na Václaváku žádný zásadní problém neřeší. A jiné konkrétní řešení Piráti nepředstavili. V programu jsou jen obecné teze. Nejspíš okopírované. Na kopírování jsou Piráti experti.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam