KAMAHL: Za mě (aféru dost sleduju, jako voliče mě to dost trápí):
1) DSŘ se skládá z více aplikací, takže se honí víc zajíců najednou.
2) Velký impact měla žaloba z UOHS, zpozdilo se to, musela jít nabídka z ruky.
3) MMR se drželo plánu splnit termín. Takže se vydalo minimální funkční produkt, co splňuje zákon, ale UX není dobré.
4) Takže klasicky, když je změna, je začátek vždy problém. Tady se ale mění 30 let staré úřednické procesy a rozbíjí vendor lock-in. Takže protitlak je brutální.
5) Plus ten průšvih, že lidi poslali mraky žádostí (mnohdy neúplných) ve starém režimu. Už to je přetížení pro úředníky.
6) MMR teď agilně řeší backlog požadavků, zřejmě podle priorit. Ale je toho hodně a jsou dvě hlavní aplikaci (pro stavebníky, pro úředníky). A ty kritické požadavky tam pořád jsou.
PR plán je imho takový, že se to do Září vyklidní a největší požáry se uhasí. Takhle se to teď komunikuje (MMR i koalice). Pak lidi zapomenou, kolegové v koalici podpoří Ivana. Úředníci budou trochu uspokojeni s tím, že se to zlepšuje. Tomuhle já držím palce. Pokud tohle nevyjde (září), tak je to fakt průser. Piráty ale budu volit i tak. Tohle pro mě není breaking point.