Mě baví, jak se všichni předhánějí, kdo bude mít nastaveno více obskurních search enginů :)
SCHEEZE: Další důvod je jednoznačně propojování s AdWords nebo AdSense - pokud bys chtěl propojovat více různých účtů, tak jedině přes podporu a stejně v tom díky těm právům bude neskutečný zmatek.
CREMAC: Pamatuj, že při většině nastavení ti ty dva kódy stejně sdílejí cookies a vzájemně si je přenastavují. Osobně si myslím, že dva kódy na stránce je kravina a přináší to více problémů než užitku (osobní zkušenosti).
Po dalších článcích ze světa a spoustě testů musím uznat, že async má smysl používat vždy a to klidně podle oficiální dokumentace (nicméně i jejich zápis lze ještě trochu optimalizovat).
Divočejší to je při přechodu ze starého zápisu při větších customizacích mimo nastavovací skript (např. v nějakých jiných JS, které ovládají nějaké interakce, které potřebujete měřit nebo nedejbože ve Flashi), ale to už je na celý blogpost (nejspíš tuhle šarádu nějak popíšu, protože právě dělám na přechodu na async na jednom poněkud rozsáhlejším sledovaném balíku webů).