• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KAATHAGoogle Analytics


    S Google Analytics se da udelat/zjistit spousta veci.

    Klub by mel byt sbernou tutorialu, zkusenosti a moznosti Google Analytics.
    rozbalit záhlaví
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    CYBERWOLF: Nedoporučuji kvůli "SEO". Dá se sice ošetřit pomocí canonical, ale stejně bych to radši řešil jinak.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TOMAS3333: ja tohle vzdycky resil pridanim nejakeho parametru, podle ktereho poznas, ze tohle jde zrovna z tohohle odkazu (treb &ref=lista). V podstate to same, jako kdyz zjistujes, ze ktereho banneru ti clovek prisel.
    TOMAS3333
    TOMAS3333 --- ---
    Ako sa daju merat kliky na jednotlive odkazy? Mam listu, ktora je napriec celou domenou a chcel by som vediet, ci na odkazy v nej niekto klika. Nejaky kod som na GA nasiel, ale nevyzera to, ze funguje
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    KOZZENA: 3540 / 2 je 1780 ;)
    KOZZENA
    KOZZENA --- ---
    Kurzy ta polovicní cenu!!!!!!!!!!!!Prodam poukaz na kurz Google analytics od h1 v hodnote 3540 Kc za 2000 Kč. Mám poukazy, ktere mohu uplatnit na jakykoliv kurz v zari. Prosim dejte vedet a domluvime se. Je tam napriklad SEO, linbuilding, socialni site aj. www.h1.cz
    katka 777086326
    CREMAC
    CREMAC --- ---
    KAATHA: mas pravdu.. zacalo to fungovat aniz bych neco menil (dovolena).. zda se, ze to chyta tak 95% objednavek, ale to je hadam zpusobeno tim, ze nekdo pouziva nejake anti-js pluginy ve FF treba.. dik za info
    KOZZENA
    KOZZENA --- ---
    Prodám výhodně poukazy na školení a poradenství od firmy www.h1.cz . Témata například: PPC, Google Analytics, SEO, linkbuilding, internetový marketing, poradenství jako projektový návrh webu, affiliate marketing, e-mail marketing apod. Více na webu. Celková hodnota 15000 Kč, možno prodat po částech. Kurz a poradenství je nutné udělat do konce srpna. Díky moc. katka
    KAATHA
    KAATHA --- ---
    CREMAC: jak dlouho to je cos to implementoval? u nekterejch dat to trva i par dni nez se neco objevi (na zacatku, a hlavne u custom fields).
    CREMAC
    CREMAC --- ---
    BUMBO: kombinuju, protoze ten custom umi zbozi atd.. Muzes prosim poradit, jak ten muj ecommerce syntax predelat tak, abych nemixoval? Ktery _trackPageview mam zrusit? prvni nebo druhy?

    ecommerce povolene mam..

    UPDATE: ted jsem si vsimnul, ze to zachytilo asi 2 objednavky z 10ti. Hadam, ze to bude zalezet na browseru.
    BUMBO
    BUMBO --- ---
    CREMAC:
    1) nechápu proč mixuješ dva syntaxy, navíc voláš dvakrát _trackPageview na jedné stránce
    2) zkontroluj si, zda máš v nastavení profilu v Google Analytics povolený eCommerce
    CREMAC
    CREMAC --- ---
    Prosim muze nekdo pomoct s nastaveni ecommerce trackingu? Jak jsem psal drive, pouzivam custom kod pro GA (http://www.michaljanik.cz/gatc). Ted jsem se pokusil nastavit trackovani ecommerce, ale nejak to nefunguje (v GA nejsou zadne zaznamy v ecommerce). Nejpsise bude problem v tom custom codu vs kombinace trackovani objednavek, ale ja se v JS nevyznam temer vubec, takze moc nevim jak to spravne skloubit.

    zde je screenshot pseudo kodu stranky s dokoncenou objednavkou: http://snapshot.own.cz/ga-ecommerce.png

    zde je ga-setup.js (nacitany v hlavicce) http://www.cremac.net/ga-setup.js

    Nejdriv jsem si myslel, ze problem je v tom ze ten trans je volany az po tom kodu co je v hlavicce, ale na google help forech jsem nasel ze by to snad melo byt ok.. ale JS moc nedavam. :(
    CREMAC
    CREMAC --- ---
    BUMBO: mas naprostou pravdu s tim sdilenim nastaveni.. bohuzel..
    BUMBO
    BUMBO --- ---
    Mě baví, jak se všichni předhánějí, kdo bude mít nastaveno více obskurních search enginů :)

    SCHEEZE: Další důvod je jednoznačně propojování s AdWords nebo AdSense - pokud bys chtěl propojovat více různých účtů, tak jedině přes podporu a stejně v tom díky těm právům bude neskutečný zmatek.

    CREMAC: Pamatuj, že při většině nastavení ti ty dva kódy stejně sdílejí cookies a vzájemně si je přenastavují. Osobně si myslím, že dva kódy na stránce je kravina a přináší to více problémů než užitku (osobní zkušenosti).

    Po dalších článcích ze světa a spoustě testů musím uznat, že async má smysl používat vždy a to klidně podle oficiální dokumentace (nicméně i jejich zápis lze ještě trochu optimalizovat).
    Divočejší to je při přechodu ze starého zápisu při větších customizacích mimo nastavovací skript (např. v nějakých jiných JS, které ovládají nějaké interakce, které potřebujete měřit nebo nedejbože ve Flashi), ale to už je na celý blogpost (nejspíš tuhle šarádu nějak popíšu, protože právě dělám na přechodu na async na jednom poněkud rozsáhlejším sledovaném balíku webů).
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    FUMO
    FUMO --- ---
    CREMAC: stále tam ale budeš mít starou verzi kódu (synchronní) - což zatím teda ani nevadí.
    CREMAC
    CREMAC --- ---
    FUMO: Myslel jsem si. Diky.

    FUMO: Minimalne po nejakou dobu chci videt rozdil ve starem a novem reportu. Ten stary treba ma cele zbozi.cz jako referrer zbozi.cz/item coz je mi naprosto k nicemu kdyz nevidim klicova slova a ani nepoznam co jde z pracenych a co z fulltextu. Novy kod (nakonec pouzivam kod odtud http://www.michaljanik.cz/gatc) a tam u 95% linku z toho zbozi vidim keywordy coz jsem presne potreboval.

    KAATHA: viz vyse.
    KAATHA
    KAATHA --- ---
    CREMAC: k cemu pouzivas vlastne ten kod od h1? ..na ten popis toho co to 'umi' jsem koukala ...
    navic ted koukam ze to je stara verze kodu..
    FUMO
    FUMO --- ---
    CREMAC: ale k čemu ti to vlastně bude?
    FUMO
    FUMO --- ---
    CREMAC: aha, mno ok, je li to tvé přání, pak si musíš nastavit na web dva kódy.
    CREMAC
    CREMAC --- ---
    FUMO: Mym cilem je mit v GA dva datove nezavisle profily kdy v jednom budou data sbirana podle defaultniho nastaveni a v druhem budou upravena podle toho h1 kodu (klicova slova ze zbozi.cz a dalsich podobnych lokalnich sluzeb).
    FUMO
    FUMO --- ---
    CREMAC: sorry, asi jsem úplně nepochopil co chceš, co je tedy tvým cílem?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam