• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KAATHAGoogle Analytics
    WIRUZIK
    WIRUZIK --- ---
    EDASX: pro jakou to je firmu? Primo pres Google (a tedy podporu od Google UK) jiz sleva vyjednat nejspis nepujde.. ale brzy by mely ceske partnerske GA agentury zacit nabizet GA Premium, pricing je z male casti na nich, takze mozna pres ne by to levneji slo (ackoli maji doporucenou cenu)..
    EDASX
    EDASX --- ---
    WIRUZIK: takze budou i historicky data nesamplovany? vyborne... zkusim prosadit .) cena je fix nebo se da prvni rok domluvit lehci discount? .)
    WIRUZIK
    WIRUZIK --- ---
    EDASX: jsem z Google.. historie zustane zachovana, je to takovy "upgrade" uctu..
    EDASX
    EDASX --- ---
    WIRUZIK: premejsli se o nakupu GA premium, price tag zname, jde mi hlavne o historii z freecka, ty ses z google nebo odkud?
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    KEPASO: aha, asi vylucujicim filtrem ve vykonu produktu.. asi jedina cesta.
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    ahoj, je mozny odfiltrovat nejakym nastavenim konkretni polozky z konverzi? u jednoho eshopovyho reseni se do konverzi zapocitava i doprava/postovny. moc teda nechapu, proc to neni osetreny na strane shopu...

    diky.
    WIRUZIK
    WIRUZIK --- ---
    EDASX: co bys potreboval?
    MYJKA
    MYJKA --- ---
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    MYJKA: ve spravci proklikem na usera jsou filtry
    MYJKA
    MYJKA --- ---
    Poradíte mi ako nastaviť aby nesledovalo moje prístupy na sledovaný web? Nemožem to nikde nájsť.
    EDASX
    EDASX --- ---
    ma tu nekdo zkusenost s GA premium nebo je tu aspon nekdo z Google?
    WIRUZIK
    WIRUZIK --- ---
    KEPASO: aha, uz tomu asi rozumim. Mozna by ti mohla stacit inverzni metrika k tomu, co by si chtel - abandonment rate. Neni to optimalni, ale je to reseni..
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    WIRUZIK: oka, myslel jsem si, ze to nejde. btw konverzi cile prave nepotrebuju. skoda.
    WIRUZIK
    WIRUZIK --- ---
    KEPASO: vlastni metriky primo v GA neudelas, ale ve vlastnich reportech mas Goal 1 (2,3,4...) conversion rate a to je to, co potrebujes, jestli to spravne chapu..
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    JEREMIUS: no to mam udelany, ale chci ziskat vlastni vypoctenou metriku. viz https://dl.dropbox.com/u/24802688/ga_2.png
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    KEPASO: v API je Goal1Start a Goal1Completions (nebo nějak tak), to samé bys měl být schopen naklikat v Custom reportech (když začneš psát v metrikách, samo ti to napoví správný název)
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    JEREMIUS: no ten nadefinovanej mam ( https://dl.dropbox.com/u/24802688/ga.png ). ale chci mit ve vlastnim prehledu informace o mire konverze cesty.

    btw. pozastavil jsem se ted nad rozdilem miry konverze cesty a konverznim pomeru pro cil. k zaveru jsem nedosel.
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    KEPASO: Normálně si nadefinuj funnel
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    ahoj, je mozny v analyticsech vytvori nejakou vlastni metriku, ktera by byla vypoctena z dvou jinych metrik?

    zajima me pomer uskutečněných objednávek (dokončení cíle) / vložení zboží do košíku (počátek cíle)

    mam ted vytvorenej prehled, kde jedne dimenzi (měsíc v roce) prislusi dve metriky. vicemen mi to staci, ale idelani by bylo, kdyby se mi pocital primo ten pomer.

    díky za info.
    FUMO
    FUMO --- ---
    VASHA: ale jóóóóó ;-) já vím...
    FUMO
    FUMO --- ---
    JPI: já bych to v jednom profilu měl všechno a v druhém (dalších) to měl odděleně.
    VASHA: Ano, požadavky na programátory jsou často pro programátory tak složité, že se to nevyplatí ;-)
    VASHA
    VASHA --- ---
    JPI: počti si
    Tracking multiple domains - Analytics Help
    http://support.google.com/googleanalytics/bin/answer.py?hl=en&answer=55503
    JPI
    JPI --- ---
    Jde mí spíše o to, že se v odděleném případě někteří návštěvníci započítají do návštěvnosti více domén. Statistiky pak jsou o něco nadhodnocené. Osobně se ale nedokážu rozhodnout jestli mi to v něčem vadí.

    Je tu někdo, kdo to má propojené?
    VASHA
    VASHA --- ---
    JPI: také raději odděleně, když to dáš pod jeden tak je s tím moc nastavování. Já s tím mám špatné zkušenosti, zvláště s požadavky na programátory :)

    https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/gajs/gaTrackingSite?hl=cs
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    JPI: ja to mam extra, asi spis zalezi, jestli ti neva, ze budes mit vysledky gulase anebo oddelene..
    JPI
    JPI --- ---
    Chci se zeptat. Jaký typ měřícího kódu používáte pokud máte více jazykových mutací, které běží na samostatných doménách?

    Z náhledu to vypadá, že bych měl použít 3. volbu, ale když jsem se díval na kód tak mi přišlo, že to Google zamýšlel spíše pro aliasy a správně by tedy měla být 2. volba.

    Měli by se pro jazyky zakládat "nové weby"? Nebo to řešíte pouze na úrovni profilů?

    SUPERMARIO
    SUPERMARIO --- ---
    JEREMIUS: nastaveno, dekuji za radu. Mam tu jeste jeden zasek, jak urcit jake zdroje / KW vedli ke splneni cile?
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    SUPERMARIO: V čem je problém? Nastavíš tu URL v head match a bude to fungovat. Nebo RegExp /websites/this-month/\?welcome$
    SUPERMARIO
    SUPERMARIO --- ---
    mam takovy lama dotaz. Potrebuji trackovat cile, ktere jsou definovany landing page /websites/this-month/?welcome od normalniho pristupu /websites/this-month/ (ktery trackovat nechci) se to lisi pouze "?welcome". Zaboha se mi nedari nastavit to tak, aby to fungovalo.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam