• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KAATHAGoogle Analytics


    S Google Analytics se da udelat/zjistit spousta veci.

    Klub by mel byt sbernou tutorialu, zkusenosti a moznosti Google Analytics.
    rozbalit záhlaví
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    FUMO: vracejici
    FUMO
    FUMO --- ---
    MRTVY_KENNY: jsou to vracející se nebo nové návštěvy?
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    ve zdrojich navstevnosti se mi jako referral objevuje docela casto puvodni adresa webu, ktery bezel na blog.cz tam uz je ale vsechno vic nez rok smazano a neni tam nic (defaultni blog.cz stranka "nenalezeno" s odkazama dle jejich libosti)..

    tzn nechapu, odkud se to bere, pze clovek, ktery takhle pouzije starou adresu, tak skonci na tom 404 blog.cz a pokud nevi primo adresu, musi jit pres nejaky vyhledavac, aby nasel adresu novou..
    MINER
    MINER --- ---
    Když kliknu v in-page analysis na nějaký link, už se mi nenačtou bubliny s procentama na další stránce - nejde to nějak fixnout? Vám to taky zlobí?

    Díky, m
    VASHA
    VASHA --- ---
    nechci bejt rejpavej, je super ze se to tady resi :)

    Napoveda Google Analytics je dobrá :)
    https://support.google.com/analytics/answer/2525491?hl=cs
    KOC256
    KOC256 --- ---
    STRATO:
    unikatni zobrazeni je na cloveka v jakem casovem intervalu? to taky asi bude hrat roli (i kdyz u me asi nee).
    STRATO
    STRATO --- ---
    KOC256: je to tak. Tim, že moo počítá jen vstupní, jde o unikátní zobrazení.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    STRATO:
    jasen nekdo se proklikaval tam a zpatky...

    A pokud chápu to co píšeš tak MOO se počítá z Unikátních zobrazení a PO ze Zobrazených stránek? Jinak by to fakt vyjit nemohlo... je to tak?
    STRATO
    STRATO --- ---
    KOC256: Jsou tam i návštěvy, které byly na main page víckrát v jedné relaci. Pokud by byly jen zobrazení na direct, házelo by Zobrazení Stránky a Unikátní Zobrazení Stánky totožné číslo.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    STRATO:
    proto jsem psal ze tady presne vim ze to vsechno prislo na direct na uvodni stranku (55 navstev). proto mi to nesedi... ...nebo te nechapu :(
    STRATO
    STRATO --- ---
    KOC256: ale MOO počítá jen ty, kteří mají tu stránku jako vstupní (přišli z jiné domény nebo na direct). Druhá metrika počítá všechny návštěvy.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    STRATO:
    promin premyslim dost matematicky... vsichni ti lide prisli na tu prvni stranku, pak bud odesli nebo klikli na jine a odesli nebo klikli na jine a vratili se a odesli...

    Muzes priblizit svoji uvahu prosim...
    STRATO
    STRATO --- ---
    KOC256: Pokud bys porovnával počet tak možná, ale jde o procentuální podíl. Podle mě tam nemusí platit nic, protože počítá s jiným segmentem návštěv.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    STRATO:
    no a nemelo by teda platit ze Procento odchodu >= Mira okamziteho opusteni..., protoze v procentu odchodu bude ta MOO obsažena?
    STRATO
    STRATO --- ---
    KOC256: Míra okamžitého opuštění představuje pouze procento návštěv, které danou stránku měly jako vstupní a ihned odešli z webu. Procento odchodů počítá i návštěvy, které vstoupily na jiné stránce a touhle stránkou relaci skončily. Takže může být klidně vyšší.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    jak toto interpretovat?

    Míra okamžitého opištění je větší než % odchodů... nechápu...


    VASHA
    VASHA --- ---
    Trošku starší zpráva, ale někomu by to mohlo hodit. Používání Google Analytics API v Google Spreadsheet.

    Automate Google Analytics Reporting using Google Apps Script - Analytics Blog
    http://analytics.blogspot.cz/2012/08/automate-google-analytics-reporting.html
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    NYX: Na tohle bych používal nějaký nástroj na A/B testování.
    Jinak z GA to poznáš tak, jak jsi psal. Pro jednotlivé kroky to nedostaneš.

    Další možností je prostě si nadefinovat nové cíle jen pro možnosti měření toho procesu (můžeš udělat na zvláštním profilu, ať si neprasíš ten originální)

    Jinak v API/custom reportech lze zjistit, kolik bylo zahájeno cílů. Takže kdybys měl jen jeden mezikrok, můžeš to teoreticky použít. Jmenuje se to goal1Starts nebo nějak tak.
    NYX
    NYX --- ---
    JEREMIUS: ne - respektive tady vidis graf toho celeho vicestupnoveho procesu + pro kazdy krok celkovy konverzni pomer...ja chci pro jeden z kroku videt graf abych mohl posoudit jak se to po nejake uprave zmenilo aniz by mi do toho vstupovaly zmeny v ostatnich krocich.

    asi to muzu obejit tim, ze si omezim data na dobu pred a po a srovnam ten souhrnny konverzni pomer, ale z grafu se toho da vycist vic.
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    NYX: Nemyslíš Conversion - Goals - Funnel visualization?
    NYX
    NYX --- ---
    da se nejak u vicekrokoveho goalu zobrazit graf konverzniho pomeru jen pro jeden z kroku?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam