• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • Přístup odmítnut.

  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KAATHAGoogle Analytics
    FUMO
    FUMO --- ---
    RADDINO: Asi to nechápu... proč ti nestačí přehled klíčových slov, však tam máš totéž ne? Jestli jsem to nepochopil, tak mi to prosím vysvětli.
    RADDINO
    RADDINO --- ---
    Ahoj,
    snažím se vytvořit si vlastní custom report, kde by se zobrazily data z Přehledu publika (tedy graf, celková návštěvnost, míra opuštění, unik. návštěvníci, % nových návštěv ,...) a pod to z jakých neplacených klíčových slov lidi přišli na web. Vůbec se mi to v tom jejich designeru nedaří, neví někdo jak na to?
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    SEJDA: mám web, kde je GA od roku 2006, takže si trochu při analýze vymýšlím :) Od 2006 se to plynule posunulo od 20 % (pro top10) na 30 % v roce 2013. V top10 se objevují pokaždé trochu jiné stránky.

    Diskutoval jsem to ještě na FB a došel jsem k závěru, že neziskovka, která web má, má každý rok trochu jiné téma a to se postupně stává významnějším. Ale podívám se ještě na ty top10 kvalitativně (co to je za stránky).
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    SUPEREGO: podle mne, delat analyzy na tom ze v jednom roce je 60% a v druhem 20%, je dost nepodlozene, bylo by treba mit vice dat .. za tou navstevnosti top stranek stoji A) lidi co na ne prijdou primo z venku = zmeny v odkazovem profilu B) lidi co na ne prijdou zevnitr = zmena struktury .. navic je taky otazka, kolik se ti tech stranek objevuje v TOP 10 v jednom i v druhem roce, pokud vubec je nejaky prekryv. Kdybys tim chtel ukazat na zmenu v chovani uzivatelu, potreboval by sis nejdrive ujasnit vliv prave techto veci.
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    Dá se nějak interpretovat poměr mezi TOP 10 nejnavštěvovanějšími stránkami na webu a zbytkem? Konkrétně: Pokud deset nejnavštěvovanějších stránek tvoří 60 % zobrazených stránek, pak na stovky dalších stránek zbývá jen těch zbylých 40 %, když je to další rok poměr 20:80, tak to znamená zase něco jiného. Ale jak tuhle informaci interpretovat v rámci analýzy návštěvnosti webu? Dá se z toho něco vyčíst, nebo je to úplně slepá ulička?
    VASHA
    VASHA --- ---
    MRTVY_KENNY: Nastav si přehled v "Přizpůsobení" a nech si ho zasílat treba ve formatu CSV. Tipuju, nedelam :)
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    pls prehled nejde nastavit na defaultne vice polozek? jde mi konkret o vyhledavana klicova slova a rad bych si mailem s pdf nechaval posilat tabulku, ktera ale bude mit vice nez 10 radku.. lze to?
    ZONICEK
    ZONICEK --- ---
    Nějak jsem se zasekl a potřeboval bych pomoct. Vytvořil jsem už asi 20 účtů google analytics, ale teď když to předělali, tak dám správce, rolovací seznam účtů a tam dám vytvořit nový účet a když to vyplnim, tak mi to napíše, váš požadavek byl zamítnut. Možná špatně vyplňuji:
    Název účtu
    Účty jsou nejvyšší úrovní organizace a obsahují jedno nebo více čísel sledování.
    Dle popisu by tam měli být čísla?? Já tam dávám název webu, protože to má být kořenové a žádné čísla nemám.

    Díky moc za popostrčení.
    SPACEPIONEER
    SPACEPIONEER --- ---
    Jo a taky jsem zjistil, že jakmile nastavím cíl, statistiky se nevygenerují zpětně. Takže je nutné nezapomenout (jako se to stalo mě:) a nastavit si cíle hned na začátku.
    SPACEPIONEER
    SPACEPIONEER --- ---
    VASHA: Tak už jsem přišel na to, v čem to bylo. Při nastavování cíle jsem ponechal parametr Je rovno, akorát teď jsem zjistil, že adresa děkovací stránky se dynamicky mění a v takovém případě je nutné mít parametr Začíná řetězcem.
    VASHA
    VASHA --- ---
    SPACEPIONEER: no jestli to máš nastavené jako cesta k cíli, tak bacha na tu povinnou průchozí stránku. V RT vidíš jenom za posledních 30 minut, zkusil bych si zkušební objednávku a měl přitom spuštěn GA a koukal se, jestli se to tam ukáže. Jinak "audit" nastavených cílů v GA doporučuji dělat pravidelně. Jinak ještě mně napadá, koukni se do přehledu stránek a dej si vyhledat ty, které máš definované v cestě k cíli. Každopádně trpělivost :)
    SPACEPIONEER
    SPACEPIONEER --- ---
    VASHA: Díky za odpověď. V real time ty dnešní konverze taky nevidím. Když ale nastavuji cíl a zvolím Ověřit tento cíl za posledních 7 dní, míra konverze se zobrazí (a relatvně odpovídá). Že by se statistiky opravdu nezobrazovaly z důvodu toho zpoždění? Uvidíme, jak to bude vypadat zítra. Samozřejmě chyba je cíle nastavovat ad hoc, nicméně jsem to v tom fofru zapomněl.
    VASHA
    VASHA --- ---
    SPACEPIONEER: analytics může mít zpozdění až dva dny (nezapomeň si kdyztak spravně nastavit čas). Pokud je chces otestovat hned můžeš v přehledu Real-time. V nastavení cílů můžes si ověřit cíl za poslední týden.
    SPACEPIONEER
    SPACEPIONEER --- ---
    Zdravím. Dnes jsem nastavil konverzní cíl (realizace objednávky přes přístup na děkovací stránku), nicméně dnes realizované konverze se ve statistikách nezobrazují. Má GA nějaké zpoždění a konverze k dnešnímu dni se objeví až v zítra? Taky bych potřeboval vědět, jestli GA umí zobrazit konverze zpětně, tzn. dnes jsem nastavil cíl, ale GA poskytne statistiku konverzí tohoto cíle např. za minulý týden.
    VASHA
    VASHA --- ---
    HASH: je to možné udělat u profilů prostřednictvím filtrů a níže popsaného nastavení. U API asi zálěží z jakého profilu ty informace taháš a jakým způsobem, ale myslím si, že by s tím něměl být problém.

    Tady je celkem hezké video o základním nastavení filtrů a jejich fungování:
    Digital Analytics Fundamentals - Lesson 4.3 Setting up basic filters - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=dzwRzUEc_tA
    HASH
    HASH --- ---
    GA umi excludnout urcite parametry z URL a merit pote unique metriky bez techto parametru

    Remove URL Parameters From Google Analytics | A How-To Guide | The Daily Egg
    http://blog.crazyegg.com/2013/03/29/remove-url-parameters-from-google-analytics-reports/

    tusite nekdo, jestli se tohle nastaveni projevi i na datech a API?
    WOJTISHEK
    WOJTISHEK --- ---
    diky vsem za pomoc :)
    WOJTISHEK
    WOJTISHEK --- ---
    SEJDA: jsou tam nejake redirecty z jeste nekolika ruznych dalsich domen...
    BUMBO: zvlastni pri tom ovsem je, ze kdyz jsem si nahodil druhy skript k mereni s adresou druhe domeny, vytvareji se mi i na ni podobne statistiky (jen lehce nizsi), nez na puvodni domenu...

    no vyresil jsem to tak, ze jsem zdupal marketing, at nevymysli pi*oviny a ze web proste pobezi na jedine domene, z ostatnich domen bude fungovat presmerovani.
    BUMBO
    BUMBO --- ---
    WOJTISHEK: spíš bych řekl, že pokud máš na obou doménách stejný skript s konfigurací "_setDomainName", "domena2.eu", tak ti to web domena1.cz neměří vůbec - tedy nejenom prokliky z domena3.cz, ale vůbec nic (možno zkontrolovat ve Firebugu, zda se odesílají požadavky na www.google-analytics.com/__utm.gif).
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    WOJTISHEK: stejny obsah ? mate tam redirect ? pokud totiz jde HTTP klient tak ze nacte domena3 .. tam si vybere odkaz na domena1 .. na tu vleze a je presmerovan na domena2 (at uz z HTML pomoci navigation nebo pomoci HTTP redirectu) je jeho referalem domena1, ne ?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam