• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KAATHAGoogle Analytics


    S Google Analytics se da udelat/zjistit spousta veci.

    Klub by mel byt sbernou tutorialu, zkusenosti a moznosti Google Analytics.
    rozbalit záhlaví
    PRDELOID
    PRDELOID --- ---
    FUMO: GA měří pageviews, tedy počet zobrazení jednotlivých stránek. To by mělo sedět s počtem impresí banneru, který je na každé stránce
    FUMO
    FUMO --- ---
    PRDELOID: Tomu úplně nerozumím, GA přece něco jako Impresse vůbec nevěří ne?
    PRDELOID
    PRDELOID --- ---
    FUMO: a mluvím jen o impresích
    PRDELOID
    PRDELOID --- ---
    FUMO: únor
    FUMO
    FUMO --- ---
    PRDELOID: Jako, že za stejný čas ti tam lidi udělali 11 000PVs a roboti 46 000 ;-) No nevím, osobně bych tomu věřil, ale neumím to ani vyvrátit, tak budu raději mlčet. Jak dlouhé období měříš?
    PRDELOID
    PRDELOID --- ---
    FUMO: tak prý by to mohlo být tím, že počítadlo bannerů na stránkách započítává i přístupy vyhledávacích robotů. Myslíte, že to dává smysl?
    FUMO
    FUMO --- ---
    PRDELOID: Nestalo se ti náhodou, že máš 11 000 PVs a v reklamním systému 46 000 impresí celkem, protože máš 4 reklamní pozice na stránku? Ono by to sice nevycházelo ani tak... ale možná by to něco vysvětlovalo.
    PRDELOID
    PRDELOID --- ---
    Dobrý den, prosím poraďte, GA hlásí impresí 11 000, nicméně jednotlivé bannery na stránkách hlasá impresí kolem 46 000. Jak může vzniknout takový nepoměr? Nejdřív jsem si myslel, že GA netrackuje všechny stránky, pak jsem ověřil, že trackovací kód je skutečně všude. Vůbec tomu nerozumím, jak tohle může vzniknout?
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    FREELA: no problemy asi mit bude, protoze dopodlene jsem mel ze vcerejska navstevnost X a ted to je 2X. a webmaster tools je taky nemocny. od 6. 2. nezobrazuje data. a nejenom me.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    JEREMIUS:

    aha mas pravdu, asi proto jsem to nemohl najit, byl to clanek http://econsultancy.com/blog/63287-google-s-new-paid-and-organic-report-an-expert-view
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    KAJJAK: Pěkná blbost. Spíš jsi jen nepochytil, že byla řeč o AdWords.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    BUMBO:

    jeste jsem nekde videl ze je i placena moznost nechat si ta data odkryt jen tim ze googlu zaplatis, clanek uz ale nemuzu v bookmarcich dohledat...
    BUMBO
    BUMBO --- ---
    KAJJAK: Google ti pořád nechává informaci, že šlo o přístup z vyhledávání. Jen nevíš ze kterého přesně slova. Můžeš se to pokusit odvodit:
    1) z Webmaster Tools (tam je přehled klíčových slov, na které se tvůj web zobrazuje a u kterých máš nějaké prokliky);
    2) z Landing Page - tedy tušíš, která stránka se ti ve výsledcích zobrazuje na danou frázi a když na ni někdo přijde z Google vyhledávání, asi to bude z fráze z nějaké množiny, která na tu stránku vede;
    3) z ostatních Search Engines (teda teď i mimo Yahoo) - tam klíčová slova máš, takže můžeš předpokládat, že na danou Landing Page i z Google chodí lidi z podobných frází.

    Beze sporu je to vyhodnocování obtížnější (pokud se tedy třeba snažíš o jakousi optimalizaci na konkrétní fráze a chceš se chlubit výsledkama své práce), ale Google si za přivedenou návštěvnost kredit nechává.
    VASHA
    VASHA --- ---
    FREELA: pockej dva dny, analytics muze mit az dva dny zpozdeni.
    FUMO
    FUMO --- ---
    FREELA: nop, všechny účty i profily vypadají v pohodě.
    FREELA
    FREELA --- ---
    Zdar. Mam u vsech webu 0 ze vcerejska (3.2.2014), ale nemuzu nikde najit zadny info o vypadku? Ma nekdo podobnej problem?
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    BUMBO:

    a proc teda Raddino tu metriku tak pracne tvori kdyz 80% traficu co mu ta klicova slova prinesou v ni stejne mit nebude, protoze to google nechce? Pak klientovi posle vysledky daleko horsi nez by poslal treba pred rokem nez google s tou skopicinou zacal
    BUMBO
    BUMBO --- ---
    KAJJAK: "díky šifrování" je dost nepřesné. Google jednoduše dělá redirect navíc tak, aby na tvém webu v referreru už klíčové slovo nebylo. Asi mají pocit, že si jej nezasloužíme znát.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    lama dotaz, ta metrika klicova slova z vyhledavani je ta co ztraci podil a tedy i verohodnost diky sifrovani vyhledavacich dotazu na googlu?
    RADDINO
    RADDINO --- ---
    VASHA: Díky moc, teď už si ještě musim pohrát s těma widgetama aby se zobrazovala měsíční návštvěnost a ty informace viz. obrázek a mam to. Díky
    VASHA
    VASHA --- ---
    RADDINO:
    v panelu pridat widget>Tabulka
    dimenze: klicove slovo
    metrika: navstevy

    fitr: zahrnout pouze, dimenze: medium, obsahuje: organic
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam