• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KAATHAGoogle Analytics
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    KAJJAK: Pěkná blbost. Spíš jsi jen nepochytil, že byla řeč o AdWords.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    BUMBO:

    jeste jsem nekde videl ze je i placena moznost nechat si ta data odkryt jen tim ze googlu zaplatis, clanek uz ale nemuzu v bookmarcich dohledat...
    BUMBO
    BUMBO --- ---
    KAJJAK: Google ti pořád nechává informaci, že šlo o přístup z vyhledávání. Jen nevíš ze kterého přesně slova. Můžeš se to pokusit odvodit:
    1) z Webmaster Tools (tam je přehled klíčových slov, na které se tvůj web zobrazuje a u kterých máš nějaké prokliky);
    2) z Landing Page - tedy tušíš, která stránka se ti ve výsledcích zobrazuje na danou frázi a když na ni někdo přijde z Google vyhledávání, asi to bude z fráze z nějaké množiny, která na tu stránku vede;
    3) z ostatních Search Engines (teda teď i mimo Yahoo) - tam klíčová slova máš, takže můžeš předpokládat, že na danou Landing Page i z Google chodí lidi z podobných frází.

    Beze sporu je to vyhodnocování obtížnější (pokud se tedy třeba snažíš o jakousi optimalizaci na konkrétní fráze a chceš se chlubit výsledkama své práce), ale Google si za přivedenou návštěvnost kredit nechává.
    VASHA
    VASHA --- ---
    FREELA: pockej dva dny, analytics muze mit az dva dny zpozdeni.
    FUMO
    FUMO --- ---
    FREELA: nop, všechny účty i profily vypadají v pohodě.
    FREELA
    FREELA --- ---
    Zdar. Mam u vsech webu 0 ze vcerejska (3.2.2014), ale nemuzu nikde najit zadny info o vypadku? Ma nekdo podobnej problem?
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    BUMBO:

    a proc teda Raddino tu metriku tak pracne tvori kdyz 80% traficu co mu ta klicova slova prinesou v ni stejne mit nebude, protoze to google nechce? Pak klientovi posle vysledky daleko horsi nez by poslal treba pred rokem nez google s tou skopicinou zacal
    BUMBO
    BUMBO --- ---
    KAJJAK: "díky šifrování" je dost nepřesné. Google jednoduše dělá redirect navíc tak, aby na tvém webu v referreru už klíčové slovo nebylo. Asi mají pocit, že si jej nezasloužíme znát.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    lama dotaz, ta metrika klicova slova z vyhledavani je ta co ztraci podil a tedy i verohodnost diky sifrovani vyhledavacich dotazu na googlu?
    RADDINO
    RADDINO --- ---
    VASHA: Díky moc, teď už si ještě musim pohrát s těma widgetama aby se zobrazovala měsíční návštvěnost a ty informace viz. obrázek a mam to. Díky
    VASHA
    VASHA --- ---
    RADDINO:
    v panelu pridat widget>Tabulka
    dimenze: klicove slovo
    metrika: navstevy

    fitr: zahrnout pouze, dimenze: medium, obsahuje: organic
    RADDINO
    RADDINO --- ---
    VASHA: no právě v tom je ten problém. Například nemůžu přijít na to, jakej panel mi zobrazí klíčová slova z neplaceného vyhledávání
    VASHA
    VASHA --- ---
    RADDINO: tak to uz snad zvladnes si vytvorit panel a pridat tam widgety podle toho co potrebujes, ne? :)
    RADDINO
    RADDINO --- ---
    VASHA: to jsem myslel, pardon. Jde mi tedy o vytvoření panelu, který by zobrazoval data viz obrázky níže. Neví někdo?
    VASHA
    VASHA --- ---
    RADDINO: nemyslis nahodou vytvoreni panelu nez prehledu (prizpusobeni)?
    RADDINO
    RADDINO --- ---
    FUMO: Předtím to šlo v jednom exportu do pdf hezky pod sebe, ale teď to nejde (neumim to). chtěl bych pod sebou tyhle informace.



    FUMO
    FUMO --- ---
    RADDINO: Asi to nechápu... proč ti nestačí přehled klíčových slov, však tam máš totéž ne? Jestli jsem to nepochopil, tak mi to prosím vysvětli.
    RADDINO
    RADDINO --- ---
    Ahoj,
    snažím se vytvořit si vlastní custom report, kde by se zobrazily data z Přehledu publika (tedy graf, celková návštěvnost, míra opuštění, unik. návštěvníci, % nových návštěv ,...) a pod to z jakých neplacených klíčových slov lidi přišli na web. Vůbec se mi to v tom jejich designeru nedaří, neví někdo jak na to?
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    SEJDA: mám web, kde je GA od roku 2006, takže si trochu při analýze vymýšlím :) Od 2006 se to plynule posunulo od 20 % (pro top10) na 30 % v roce 2013. V top10 se objevují pokaždé trochu jiné stránky.

    Diskutoval jsem to ještě na FB a došel jsem k závěru, že neziskovka, která web má, má každý rok trochu jiné téma a to se postupně stává významnějším. Ale podívám se ještě na ty top10 kvalitativně (co to je za stránky).
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    SUPEREGO: podle mne, delat analyzy na tom ze v jednom roce je 60% a v druhem 20%, je dost nepodlozene, bylo by treba mit vice dat .. za tou navstevnosti top stranek stoji A) lidi co na ne prijdou primo z venku = zmeny v odkazovem profilu B) lidi co na ne prijdou zevnitr = zmena struktury .. navic je taky otazka, kolik se ti tech stranek objevuje v TOP 10 v jednom i v druhem roce, pokud vubec je nejaky prekryv. Kdybys tim chtel ukazat na zmenu v chovani uzivatelu, potreboval by sis nejdrive ujasnit vliv prave techto veci.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam