• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KAATHAGoogle Analytics
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BLO_GROS:
    ja mam dva kompletni kody pod sebou... a to funguje... teda nevim moc jestli je rozdil v nejakych tech verzich... zase tolik do toho nevidim

    
    <!-- NEW CODE -->
            <script type="text/javascript">
                var gaJsHost = (("https:" == document.location.protocol) ? "https://ssl." : "http://www.");
                document.write(unescape("%3Cscript src='" + gaJsHost + "google-analytics.com/ga.js' type='text/javascript'%3E%3C/script%3E"));
            </script>
            <script type="text/javascript">
                try {
                    var pageTracker = _gat._getTracker("UA-XXXXXXX-6");
                    pageTracker._trackPageview();
                } catch(err) {}</script>
            <!-- OLD CODE -->
            <script type="text/javascript">
                var gaJsHost = (("https:" == document.location.protocol) ? "https://ssl." : "http://www.");
                document.write(unescape("%3Cscript src='" + gaJsHost + "google-analytics.com/ga.js' type='text/javascript'%3E%3C/script%3E"));
            </script>
            <script type="text/javascript">
                try {
                    var pageTracker = _gat._getTracker("UA-XXXXXXX-10");
                    pageTracker._trackPageview();
                } catch(err) {}
            </script>
    
    BLO_GROS
    BLO_GROS --- ---
    Prosim o radu, už fakt nevim co s tím.

    Upgradoval jsem GA na universal a změnil kód. Problém je v tom, že měřím na dva účty (můj a klienta). Poté co jsem vložil nový kód, klientův účet přestal měřit.

    Měřím tímto. UA-29791514-12 funguje, UA-2744911-3 nefunguje.

    Napadají mě dvě věci. U toho druhého účtu (avax) si za to avax mohu dosadit co chci, nebo to musí být něco konkrétního?
    Druhá věc je jestli nemusí upgradovat na universal taky klient, což zatím neudělal. Může to být tím?


    (function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){
    (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o),
    m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m)
    })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga');

    ga('create', 'UA-29791514-12', 'dentmedico.cz');
    ga('create', 'UA-2744911-3', {'name': 'avax'});
    ga('send', 'pageview');
    ga('avax.send', 'pageview');



    Díky moc
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    KAJJAK: kdyz vyselektujes samotnou domenu, banner pres utm tak vidis desitky? jak dlouho travej na strance cas?
    mate i jiny mereni nez GA? co se treba ukazuje v AW stats?
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    konkretne jde treba o stranku http://nabytek-bydleni.hyperinzerce.cz/
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    nejake zkusenosti se spolecnosti hypermedia? Nechali jsme na jejich web udelat kampan pres klikaci banner, oni eviduji pres tisic kliku na ten banner, google analitics pouze desitky. Je nejaka sance, ze nas ocuravaji? nebo muze byt analitics nejak spatne nastaveny?
    VASHA
    VASHA --- ---
    KOC256: je to lepsi pro agregovana data, do kodu das "domena.cz", nasledne pak musis vytvorit nove zobrazeni a vytvoril pro nej filtr na zaklade domeny (hostitelská doména).
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Předem píšu že mě práce s GA neživí... :) Takže v tom trochu tápu...

    Na GA jsem viděl nějaký příklad, že subdomény by se měly sdružovat pod jedno GA..

    intranet.domena.cz
    www.domena.cz
    fotky.domena.cz
    ...

    Sic mi to prijde divne ale OK...

    Jak ale nasledne oddelim jednotlive kumulativni cisla v GA (na webu)?


    Je OK ze pro vsechny subdomeny budu mit stejny GS kod?

    ga('create', 'UA-XXXXXX-1', 'domena.cz');

    nebo v tech druhych uvozovkach bych mel uvadet konkretni celou domenu vcetne domeny tretiho radu? Tj. pro fotky.domena.cz bych mel mit

    ga('create', 'UA-XXXXXX-1', 'fotky.domena.cz');


    ?
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    SEJDA: a navic, pokud by si roboti mysleli, ze banner je soucasti obsahu stranky, a je treba jej nasledovat, popremyslel bych si, jestli by nebylo lepsi banner odstranit, aby si te vyhledavace nezacaly spojovat s nejakym nezadoucim obsahem .. jako treba kremy na celulitidu ..
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    PRDELOID: je mozne, ze GA nezapocitaca refresh stranky (mel by?) imprese banneru jsou tedy uplne jiny problem, nez page view.
    FUMO
    FUMO --- ---
    PRDELOID: No tak o tom mluvím taky. Bohužel ti na tvou první otázku opravdu nedovedu odpovědět. Podle mě, je tam nějaká chyba, která podle všeho bude v reklamním systému. Pokud nesčítáš všechny reklamy na stránce, pak nevím co by tam mohlo haprovat.
    PRDELOID
    PRDELOID --- ---
    FUMO: GA měří pageviews, tedy počet zobrazení jednotlivých stránek. To by mělo sedět s počtem impresí banneru, který je na každé stránce
    FUMO
    FUMO --- ---
    PRDELOID: Tomu úplně nerozumím, GA přece něco jako Impresse vůbec nevěří ne?
    PRDELOID
    PRDELOID --- ---
    FUMO: a mluvím jen o impresích
    PRDELOID
    PRDELOID --- ---
    FUMO: únor
    FUMO
    FUMO --- ---
    PRDELOID: Jako, že za stejný čas ti tam lidi udělali 11 000PVs a roboti 46 000 ;-) No nevím, osobně bych tomu věřil, ale neumím to ani vyvrátit, tak budu raději mlčet. Jak dlouhé období měříš?
    PRDELOID
    PRDELOID --- ---
    FUMO: tak prý by to mohlo být tím, že počítadlo bannerů na stránkách započítává i přístupy vyhledávacích robotů. Myslíte, že to dává smysl?
    FUMO
    FUMO --- ---
    PRDELOID: Nestalo se ti náhodou, že máš 11 000 PVs a v reklamním systému 46 000 impresí celkem, protože máš 4 reklamní pozice na stránku? Ono by to sice nevycházelo ani tak... ale možná by to něco vysvětlovalo.
    PRDELOID
    PRDELOID --- ---
    Dobrý den, prosím poraďte, GA hlásí impresí 11 000, nicméně jednotlivé bannery na stránkách hlasá impresí kolem 46 000. Jak může vzniknout takový nepoměr? Nejdřív jsem si myslel, že GA netrackuje všechny stránky, pak jsem ověřil, že trackovací kód je skutečně všude. Vůbec tomu nerozumím, jak tohle může vzniknout?
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    FREELA: no problemy asi mit bude, protoze dopodlene jsem mel ze vcerejska navstevnost X a ted to je 2X. a webmaster tools je taky nemocny. od 6. 2. nezobrazuje data. a nejenom me.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    JEREMIUS:

    aha mas pravdu, asi proto jsem to nemohl najit, byl to clanek http://econsultancy.com/blog/63287-google-s-new-paid-and-organic-report-an-expert-view
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam