• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KAATHAGoogle Analytics
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    pls. klient delal trosku cachry s profilama a cca 10 dnu ma analytics nactene v separatnim profilu... da se tenhle "vypadek" nejak naimportovat do spravneho profilu (kde se merilo a merit se bude i dale)?
    SIRIUS
    SIRIUS --- ---
    VASHA: diky!
    VASHA
    VASHA --- ---
    SIRIUS: na webu pro interni kampane nikdy nepouzivej utm tagy, prepises si originalni source u session.

    Jak bylo zmineno, pro toto je idealni EE. Konkretne Internal Promotion.
    Enhanced Ecommerce (UA) Developer Guide  |  Google Tag Manager for Web Tracking  |  Google Developers
    https://developers.google.com/tag-manager/enhanced-ecommerce#promo

    Jinak celkove zde je vice info a dalsich moznostech:
    How to track internal campaigns using Google Analytics - Escape
    http://escapestudio.net/how-to-track-internal-campaigns-using-google-analytics/

    SIRIUS
    SIRIUS --- ---
    JEREMIUS: eventy pouzivam ted, ale je to takova neohrabane , na ten EE kouknu, diky
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    SIRIUS, EDASX: UTM parametry na vlastním webu ti spustí novou návštěvu, takže by to vedlo jen k optickému nárůstu návštěvnosti (a zkreslení naměřených dat). Pro tohle by se měly používat eventy nebo nějaké custom hodnoty, asi by šlo použít i virtuální pageview. V případě Enhanced Ecommerce tohle https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/analyticsjs/enhanced-ecommerce
    EDASX
    EDASX --- ---
    JEREMIUS: ta první věta mi nedává úplně smysl. kde je catch? samozřejmě se snažíš využít defaultni veci na to k čemu jsou, ale další parametry můžeš přece využít "neomezeně", resp. co si tim rozbijes?
    SIRIUS
    SIRIUS --- ---
    JEREMIUS: ano vicemene tak - testujeme ruzne logicky nabizeni podobncyh produktu a premyslim jak nejlepe merit jejich efektivitu
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    SIRIUS: No na vlastním webu UTM parametry používat není dobrý nápad, jestli si nechceš rozbít Google Analytics. Jestli to tedy myslíš tak, že by sis vlastní interní odkazy (např. bannery, proma atd.) tagoval UTM parametry

    BTW v jedné ze jmenovaných firem jsem dřív taky dělal analytiku ;-) Ale necítím potřebu si tu honit triko :-)
    EDASX
    EDASX --- ---
    Ja tu neřeším honění trika, jen chválím někoho, ze resi i menší problém GTM. K tvému dotazu. Finálním místem zpracování dat jsou interní databáze. Problém je v offline platbách. Tj. pro analýzu kampaně musíš jít az na napojení na platební procesory. U nás má každá kampaň speciální tag, kterej se propisuje do všech úrovní databázi. Data z GA jsou pak jen obohacujici matros pro posouzení zdrojů. čímž se mozna dostáváme k něčemu co me v kontextu tohohle zajímá a to jsou atribuce napříč GA a modely který se osvědčili ve vašich podmínkách. Firma:Avast /Avg
    SIRIUS
    SIRIUS --- ---
    hele ale at tady neresime jen honeni trika. Jak resite tracking kampani v ramci vlastniho webu/shopu. Prici se me to davat jako utm parametr, ale zaroven by se mi to hodilo jednoduse srovnavat s normalnimi kampanemi
    SIRIUS
    SIRIUS --- ---
    EDASX: tak logicky jsem myslel konkrenti projekt firmu ale to je asi burt no
    EDASX
    EDASX --- ---
    SIRIUS: napric celou firmou. V mobilní apps, v desktop productech, na webu, v inproduct webu, gui, adhoc operace, zkrátka všude
    VASHA
    VASHA --- ---
    EDASX: trollujes? :)
    SIRIUS
    SIRIUS --- ---
    EDASX: ono by bylo fajn k tem prohlasenim napsat to B - kde to pouzivate :)
    EDASX
    EDASX --- ---
    SEJDA: to jistě ano. ale bez GTM bychom to nedali. requesty na pixel tracking přicházejí, občas to "jinak nejde", ale samozřejmě se tohle snažíme minimalizovat.

    těším se na další minusek.

    kzdp chvalim Myshe jeji přístup :-) myslím, že se to rozhodne v dlouhodobým horizontu vyplatí.
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    EDASX: jestli by se tohle nevyjimalo lepe pod nejakym inzeratem .. nebo dokonce jako inzerat samotny?
    EDASX
    EDASX --- ---
    JEREMIUS: jojo, level blbych řečí a 30B hitů na premium ze stovek zdroju, sajt, appek, jazykových mutací apod.
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    EDASX: Možná tak level blbých řečí :-)

    Jinak MYSHA: S GTM podle mě umí dělat prakticky každý, kdo stojí za řeč. Jestli chyba nebude v něčem jiném (buď oslovuješ špatné lidi, nebo je divná tvá zakázka a schopným lidem se do toho nechce)
    EDASX
    EDASX --- ---
    diky za podporu, je to tak... ale uznavam, ze my jsme jinej level :-)
    WOJTISHEK
    WOJTISHEK --- ---
    JEREMIUS: coz muze byt, v dnesni dobe, ten hrob...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam