• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KAATHAGoogle Analytics
    AETHER
    AETHER --- ---
    Ahoj, vím, že se to tu řešilo někdy v roce 2018, ale možná teď už máte víc zkušeností, navíc se to afaik změnilo s e-Privacy - jak řešíte, když u klienta na web nasadíte GA s ohledem na GDPR?
    CUBEECHECK
    CUBEECHECK --- ---
    PEETIK: A máš to v search consoli rozdělený na 2? Že máš samostatně claimnutou verzi s a bez WWW? Pak tam musí být na každé verzi jiný záznam v DNS. Nebo to ověř pomocí jiného způsobu.
    PEETIK
    PEETIK --- ---
    CUBEECHECK: robots.txt mám nastavené stejně jako u našich dalších webech s tím rozdílem, že jsem změnil akorát cestu k XML sites.

    V search consoli zadám url inspect a dám web s WWW : https://www.nerosteel.cz/ tak mi to ukáže je že indexovaný, ale když dám bez www, tak mi ukáže že není.

    Někde sem četl, že může být problém s tím ověřením přes DNS v konzoli, že něco na straně hostingu, takže asi zkusím našeho ajťáka, ať se na to mrkne.
    CUBEECHECK
    CUBEECHECK --- ---
    WYCLEFF: nastav ten konverzní cíl jako event a posílej ho do správného GA


    LENNIEG: Nepředělala si s menu v rámci Header i head? Jestli můžeš tak pošli odkaz na web. S wix jsem tedy moc nepracoval, ale když se přestanou měřit hity, tak je obvykle problém v trackovacím scriptu, něco je v něm špatně, obvykle id property. Zaleží jak je implementováno. Druhá častá možnost je, že si někdo hrál s filtry v rámci data set


    PEETIK: Máš správně nastavené robots.txt a povolené indexování? Co je to za web?
    PEETIK
    PEETIK --- ---
    Jak dlouho může trvat než google zaindexujie nový web? Už je to týden a ještě nic. Doména je úplně nová.
    V Search consoli mi to napíše, že "URL is not on Google: Indexing errors" web sem přidával do SC a pomocí DNS záznamu ověřoval doménu a nelze to pak propojit s GA.

    Teď jsem zkoušel URL Inspection v GSC a stále je web URL is not on Google: Indexing errors, ale když kliknu na LIVE TEST, tak mi to napíše, že "URL is available to Google".

    Kolega se ptá, prč to není na webu (googlu) :) Tak už nějak nevím co říct.
    LENNIEG
    LENNIEG --- ---
    Mam stranky delane na wixu. Trosku jsem predelavala strukturu menu, a priblizne od te doby dostavam notifikaci "property not receiving hits." Nevedela jsem, co s tim, tak jsem vytvorila kompletne novou property, ale ta z nejakeho duvodu nezaznamenava navstevy pres desktop pouze pres mobil. Co s tim?
    WYCLEFF
    WYCLEFF --- ---
    Cuz, poradite pls nekdo, jaky je nejlepsi zpusob nastaveni goals, kdyz destination je na jine URL (app.site.com)? Cilova URL ma taky svuj GA ucet... nejak pres tag manager?
    PEETIK
    PEETIK --- ---
    CUBEECHECK: zkusil sem free verti Scream Frogu a tam sem žádné nechtěné odchozí url adresy nenašel i náš ITák to procházel pár crawlerama a nic, tudíž asi fakt chyba na jeho straně.

    V Search Konzoli taky žádné bezpečnostní cyhby... čili honič :)
    CUBEECHECK
    CUBEECHECK --- ---
    PEETIK: na ty odkazy klikal na vašem webu, nebo v SERP googlu? Jestli na vašem webu tak si najdi nástroj který ti udělá crawl webu (projde ho jako bot vyhledávače) a vyjeď si z něj seznam externích odkazů.

    Pokud z google serp, tak si v search konzoli najdi v menu zabezpečení a ručně provedené zásahy a pod tím jsou bezpečnostní problémy. Pokud to tam neobjevíš, je klient na 95 % jen honič, kterej se to snaží na někoho hodit :-)

    Taky zkontroluj .htaccess, jestli ani tam nic nenajdeš, tak je to téměř 100%
    PEETIK
    PEETIK --- ---
    Dá se nějak zjistit v GA nebo GSearch Console kam se člověk po kliknutí na odkaz dostal? Jeden zákazník nám tvrdí, že se po kliknutí na pár našich odkazů dostal někam mimo na pofidérní porno :D My sme tady proklikali náš web, takže spíš dedukuji, že zákazník má zavirovaný komp nebo moc leze na porno a zapomíná vypínat okna :)
    PEETIK
    PEETIK --- ---
    CUBEECHECK: za posledních 30 dnů bylo 155 návštěv se 100% mírou opuštění. No, tak sem to dal vyloučit.
    CUBEECHECK
    CUBEECHECK --- ---
    PEETIK: Kolik návštěv tam máš z toho zdroje? Geograficky jsou ze stejného místa? (boti často jsou ze stejného místa nebo max 2-3)

    Osobně bych to vyloučil, pokud tam máš nějaký relevantní počet návštěv se 100% bounce rate.
    PEETIK
    PEETIK --- ---
    Snažím se v GA vyrušit spamové roboty apod... narazil sem tam na téměř všech našich stránkád v referral odkaz "baidu.com" který nám háže dost číšel se 100% mírou opuštění... co sem tak někdě četl, baidu prý využívá nějaký kód na vyhledávání obrázků, takže možná proto to skáče na 100%, ale též sem se dočetl, že by neměl být problém to uplně vyloučit ve filtru. Co myslíte? Vyloučit či nechat být?
    PEETIK
    PEETIK --- ---
    GIF: aha, tak vlastně asi jo. Já měl možná zakliklou nějakou sluzbu a asi se mi to tam nepropsalo. Díky
    GIF
    GIF --- ---
    PEETIK: Jestli spravne chapu na co se ptas, tak ke kazdemu webu (dokonce i rozliseni varianty s a bez www, https...) lze nastavit uzivatele/vlastniky.
    PEETIK
    PEETIK --- ---
    Chci se zeptat, mám v GA navedené nějké weby co spravuji, a ty můžu bez probléu sdílet s jiným G uctemm. Ale, jak je to s G Conzolí? V konzoli mám všechny weby, co spravuji, ale já bych jednomu uzivatli dal přístup jen k jeho webu? Takhle dostane přístup ke vsem co tam mám. Jde nějak omezit jen na danou službu?
    JIRIKK
    JIRIKK --- ---
    Ahoj. Píšu skript pro googleAds, který pro nejprodávanější produkty (Analytics - výkon produktu) vytvoří DSA reklamy na tyto produkty. Narazil jsem ale na problém. V analytics nikde nemůžu dohledat odkaz na konkrétní produkt. V dimenzi page (stránka) je jen odkaz na poslední stránku nákupního košíku. Lze někde dohledat odkaz (URL) na konkrétní produkt? Třeba i na jiné stránce podle SKU. Díky.
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    Ahoj, jak resite duplicity v ecommerce?

    Uzivatel pridje na thank you page a pak si v ramci jine session nacte zas thank you page = mnozstvi zbozi je x 2 (nebo x n podle toho kolikrat to otevre v ramci jine session)
    GIF
    GIF --- ---
    ZIRAFICIKRABICE: tl;dr verze: Ano.

    Označkují si tě při návštěvách a s opakujícími návštěvami mohou cenu zvyšovat. Zkus alespoň anonymní režim, případně v kombinaci s VPN. Na konci článku je porovnání https://www.makeuseof.com/tag/insanely-cheap-flights-vpn/
    ZIRAFICIKRABICE
    ZIRAFICIKRABICE --- ---
    Ahoj, dovolte laický dotaz - když hledám levné letenky, všimla jsem si, že druhý den, ale i za pár hodin, když se na ně koukám znovu, jsou pokaždé o něco dražší... nezdá se mi, že je to jen proto, že se čas odletu blíží... Je za tím nějaký algoritmus pracující s mojí IP adresou a historií hledání na internetu? Kupují si aerolinky a prodejci letenek tuto službu od Googlu, aby kupujícího přiměli ke koupi?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam