TANTRAMAN: klasika koukám nejen u nás :) A úplně nejlepší je, když od klienta dostaneš stoprocentní kontakt na lokalitu (jeho koncák, společnost dejme tomu XYZ), vše je ověřeno (napájení i funkce vlastní technologie), pak na ten kontakt voláš, že bys potřeboval zajistit přístup do konc. lokality a dozvíš se něco jako "ale já už u společnosti XYZ nepracuju 2 roky, to je omyl".
Nám tohle teda dělá jeden velmi konkrétní zahraniční klient (nadnárodní poskytovatel služeb) a to celkem pravidelně. Často vidíme v alarmech některou z jejich služeb vypadlou několik dní, nejdřív kvůli tomu oni prudí, pak to naběhne bez našeho zásahu, nám už se nikdo neozve. Zatloukat, zatloukat, zatloukat.
Škoda, že se fakturujou jenom marný servisní zásahy/výjezdy techniků, já bych fakturoval i takovýhle marný pruzení :)