• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TURBONOCáci celého světa, spojme se!
    TURBO
    TURBO --- ---
    DEINEIGE: a ještě prý na tom bagru ujel, nechytla ho ani dálniční policie. All-win Straight!
    DEINEIGE
    DEINEIGE --- ---
    Pribeh k nocnimu fibercutu:
    Neznamy bagrista vedle trati cca 5m od koleji udelal vykop primo v trase OK, lzici bargru pretrhal OK a dal do diry 200l prazdny sud s otevrenym vikem a jamu zahrabal.
    EX_ESKADR
    EX_ESKADR --- ---
    EX_ESKADR: on v tom teda nejede jenom DialTelecom, prsty v tom ma vetsina velkych operatoru a poskytovatele CDRek, spis tohle je sranda, ze to nekdo zdokumentoval a zkusil verejnost informovat
    EX_ESKADR
    EX_ESKADR --- ---
    E2E4: tak o pana Tunu ze Stream.cz fakt nejde ;)
    tahleta reportaz je o nekalych praktikach pri pronajimani zpoplatnenych tlf. cisel, kde Dial Telecom doslova kryl firmy, ktere porusovaly/ji zakon z, myslim Unora 2014 o zakazu poskytovani prostoru firmam, ktere nabizeji pujcky skrze zpoplatnene tarifni pasmo
    E2E4
    E2E4 --- ---
    EX_ESKADR: O co slo? 37 min tv nova (nebo co ke to za ksichta) nedam..
    EX_ESKADR
    EX_ESKADR --- ---
    GAF
    GAF --- ---
    XEHUTL: díky moc
    XEHUTL
    XEHUTL --- ---
    GAF: ok, poptam se a kdyztak dam vedet do mailu
    GAF
    GAF --- ---
    XEHUTL: Mně je relativně jedno, v jaký oblasti IT bych pracoval. Nebo dokonce snad zákaznickýho servisu i s minimem nebo žádnýma IT. Jestli se teda ptáš na tohle. Směrodatný jsou pro mě dvanáctky. Rád si rozšířím obzory. Takže jj, i telco. Nějaký zkušenosti mam ze všech těch oborů, jakože telco, hw, sw, sítě. Ale ponejvíc mám zkušenosti s tímhle jak jsem psal.
    XEHUTL
    XEHUTL --- ---
    GAF: TELCO?
    GAF
    GAF --- ---
    XEHUTL: víceméně jsem IT na úrovni hw/sw desktop helpdesku. A v poslední práci se k tomu po hodně let přidružoval zákaznickej kontakt jako takovej, aplikační ITIL incident management a Unix / SQL tester / instaler.
    XEHUTL
    XEHUTL --- ---
    GAF: nejaka specializace?
    GAF
    GAF --- ---
    Čau lidi, tušíte někdo o nějaký volný pozici na dvanáctky? Klidně i čistě anglicky mluvící. Nebo nějakej dobrej tip, jak všeobecně hledat aspoň? Jsem si naprosto jistej, že po Praze je dohledovejch center hafo, ale za tři měsíce jsem našel asi dvě nebo tři nabídky a z toho dvě ještě na 3x8 hodinovej provoz místo dvanáctek. Za každou radu budu vděčnej.
    EX_ESKADR
    EX_ESKADR --- ---
    ADMIX: tyvole, vis jak je narocny udelat tunel z Italie do CZ?? ;D
    ADMIX
    ADMIX --- ---
    E2E4: S Italii jsem mel jedinou zkusenost, potrebovali jsme, aby sitar - az se vrati z mesicni dovoleny - prenastavil nejakej tunel na jejich ciscu. Pokud si spravne pamatuju, tak jsem z ty firmy odesel driv, nez ten tunel byl dokonfigurovanej :))
    XEHUTL
    XEHUTL --- ---
    Vidim ze vsude stejne :-)

    Jinak specialne TIS me vytaci s tim, ze maji ruzne typy tiketu na aktualni poruchy a jine na RFO.. Takze u linek co maji casto problem (coz u nich neni nic neobvykleho, holt Italie) se neustale oteviraji nove a nove incidenty bez zpetnych souvislosti, namisto jednoho TT se sledovanim. Ono vubec jakekoliv sledovani a nezavirani je pro ne problem skoro az na vyeskalovani :-/
    E2E4
    E2E4 --- ---
    TURBO: jo to je u těch italů taky - indický call centrum jen zdržuje přes víkend, než v pondělí přijde nějaký ital do práce a začne to řešit..
    TURBO
    TURBO --- ---
    TANTRAMAN: nebo lahůdkou je na okruhu s nějakym smrtelnym SLA lastmile, která aby byla co nejlevnější je klidně i bez SLA, to se pak hodně dobře s tim poskytovatelem lastmile řeší a nejlepší je, když je to nějakej lokální "šušeň", co ani nemá dohled a má podporu po-pá 8-16 a o víkendu to třeba padne, paráda. Obchodníky a projekťáky mám taky občas hodně v oblibě :)
    TURBO
    TURBO --- ---
    E2E4: mám podobný zkušenosti snad se všema globálníma operátorama, jejich oblibou je, když jim pípne alarm zásadně neověřovat u svýho koncáka, ale prudit "dál po síti" a legrační je, když vám volaj v noci z neděle na pondělí třeba v 1 hodinu a když se zeptáte, jestli mají ověřený svoje koncový zařízení a stav napájení v lokalitě, tak na všechno se dozvíte "yes, yes". Pak si necháte dát kontakt, načež když se zeptáte na možnost přístupu k lastmile zařízení, tak se dozvíte "po-pá 8-20". Naprosto konkrétně tohle dělá Level3 (resp. dřív Global Crossing, než je spokli) a klasicky volaj odněkud ze Sacramenta, ale když voláte zpátky, zvednou to lidi někde v Anglii či co (podle přízvuku), který nevědí nic, ticket podle čísla nenajdou a vlastně vám vůbec nepomůžou :D

    Ale jak jsem psal, tuhle zkušenost mám i s jinejma "globálníma" operátorama a zdaleka se nejedná o žádný "bambusáky". Jejich zákazník z bodu A jim nahlásí problém s dostupností jejich bodu B a aniž by kdokoliv cokoliv na bodu B ověřoval, šup založit tickej a honem to hodit dál, hlavně se tim moc nezabejvat. Taková čůráčkovina, imho :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam