E2E4: mám podobný zkušenosti snad se všema globálníma operátorama, jejich oblibou je, když jim pípne alarm zásadně neověřovat u svýho koncáka, ale prudit "dál po síti" a legrační je, když vám volaj v noci z neděle na pondělí třeba v 1 hodinu a když se zeptáte, jestli mají ověřený svoje koncový zařízení a stav napájení v lokalitě, tak na všechno se dozvíte "yes, yes". Pak si necháte dát kontakt, načež když se zeptáte na možnost přístupu k lastmile zařízení, tak se dozvíte "po-pá 8-20". Naprosto konkrétně tohle dělá Level3 (resp. dřív Global Crossing, než je spokli) a klasicky volaj odněkud ze Sacramenta, ale když voláte zpátky, zvednou to lidi někde v Anglii či co (podle přízvuku), který nevědí nic, ticket podle čísla nenajdou a vlastně vám vůbec nepomůžou :D
Ale jak jsem psal, tuhle zkušenost mám i s jinejma "globálníma" operátorama a zdaleka se nejedná o žádný "bambusáky". Jejich zákazník z bodu A jim nahlásí problém s dostupností jejich bodu B a aniž by kdokoliv cokoliv na bodu B ověřoval, šup založit tickej a honem to hodit dál, hlavně se tim moc nezabejvat. Taková čůráčkovina, imho :)