• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TURBONOCáci celého světa, spojme se!
    TANTRAMAN
    TANTRAMAN --- ---
    Jedna z nejvic nedobytnych support linek je ta od palo alta. Snad nikdy mi telefon nevzali.
    GAUNER
    GAUNER --- ---
    DANYSEK: netuším, já jsem tu za vodafone :)
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    GAUNER: ....a spousta tech postizenych (zvlast tech mensich) operatoru ma propojeni s CETINem jenom tam, zeano :-)
    GAUNER
    GAUNER --- ---
    HOWKING: něco se jim vystslo na Sitelu, ale detaily netuším...
    HOWKING
    HOWKING --- ---
    Ví někdo co se stalo? (babka motykou překopla páteř? :D)
    HOWKING
    HOWKING --- ---
    A koukám, že ne t-mobile ale cetin.
    HOWKING
    HOWKING --- ---
    Je tu nějaký insider od t-mobile? Jak dlouho bude ještě ten výpadek vdsl trvat? Nemám moc dat na mobilu, abych dělal hodiny hotspot.
    GAUNER
    GAUNER --- ---
    nás šoupli do detašovaného pracoviště (díky tomu jsme nafasovali firemní auta), jelikož firmě jde o to abysme vydrželi coby team fachající 24/7 a máme přísný zákaz chodit na centrálu, nebo se mezi s sebou scházet a taky jako níže: jeden maká z pracoviště, zbytek homo office
    NOFNAK
    NOFNAK --- ---
    My jsme na jaře přešli do částečného homeoffice - 1 pracovník je na denní směně v kanceláři, ostatní pracují z domova. Ten v kanceláři zajišťuje věci jako vydávání klíčů, vyzvedávání náhradních dílů, příp. jejich distribuci na regiony. Chvilku trvalo, než si to sedlo, ale ve finále jsme schopni plně obsloužit činnosti dohledového centra z domova. Na šéfy to zapůsobilo natolik, že se uvolili nakoupit pro každého NOC operátora notebook.
    DECOMPOSE
    DECOMPOSE --- ---
    Uz par mesicu funguje cela nase firma z domova. Vedeni bylo mile prekvapeno, ze to opravdu funguje. I smeny funguji dobre. Kazde rano posila duty manager email s rozpisem ukolu jednotlivych techniku (coz se delalo i pred krizi). Jinak se komunikuje pres Teams, at uz v ruznych tymovych nebo eskalacnich skupinach, nebo primo.
    Osobne to moc neresim, protoze uz pres dva roky stejne pracuju z domu. Spise mam ted mene klidu nez predtim.
    NOFNAK
    NOFNAK --- ---
    Jak se vypořádáváte s případnou potřebou omezení potkávání lidí v jedné kanceláři? Jak řešíte směny? Funguje u Vás práce z domova ve směnném provozu?
    GHORMOON
    GHORMOON --- ---
    tak potvrzeno, ty zahranicni veci co sem si vsiml ze nebezi byly nekde za pateri aorta, coz pada spolecne s upcckem po cley evrope :) ono to nejak cely vlastni vodac tusim, ne?
    GHORMOON
    GHORMOON --- ---
    https://twitter.com/ShyAndIrish/status/1254841178740187139?s=19

    DANYSEK: on otoho evidentne popadalo vic, takze se to potkalo s tim ze sme nevideli na nejaky nase providery a vypadalo to ze nejela zahranicni konektivita, kazdopadne nejaky okruh upc do nemecka byl down, no

    coz se relane projevilo z docela dost mist, evidentne ne vsude ta redundance zabrala, no ..
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    GHORMOON: backup nekudy pres jinou evropskou metropoli :-) No booze. A lokalni issue jednoho ISP, coz se dost lisi od toho, s cim jsi sem prisel, jak uz psal TANTRAMAN. No a pobreci si maximalne ti, co holt nemaji redundanci...
    GHORMOON
    GHORMOON --- ---
    DANYSEK: ad ten graf, skoro mi to prijde, jako by nekdo byl na lince co sla pres nejaky backup, proto jen vetsi ping a nekdo na lince co sla jedine pres ten otoceny router co 5-10 minut bootoval :D
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    GHORMOON: no uplne to viditelne nevypadava... tohle je muj monitoring smerem do UPC. Tech +22 ms se asi da prezit :)
    GHORMOON
    GHORMOON --- ---
    DANYSEK: jestli to pak nebude nejaky bordel v routach :) ze by to jelo jen odnekud :) kazdopadne uz to je dneska potreti a je to vyzdycky nanekolika mistech zaroven co stiham sledovat, jen je blby ze z nich nemam poradny data :(
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    GHORMOON: a vis ze i tenhle diskuzak je u UPC? :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam