• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DANIIfixed gear/single speed

    "Nechci se udřít k smrti ale zase chci nakládat tramvajím/autům a debílkům na horskejch kolech.."
    rozbalit záhlaví
    KRAKI
    KRAKI --- ---
    MAESTRO_007: no vidim to tak, nechám tam 26.., takhle po vyzkoušení tam je hodně komplikací..
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    KRAKI: kdyz chces 28" kola tak si na to porid spravny ram... nebo tam nech 26".... pokud na tom nebudes jezdit 50km vyjizdky s kamosema co maji 28" tak to zas tak hrozny rozdil nebude

    pripadne muzes zaexperimentovat s cantilever brzdama.. ale i tak to bude nahovno :)

    http://upload.wikimedia.org/...ia/commons/thumb/9/99/Cantilever_brake.JPG/546px-Cantilever_brake.JPG
    KRAKI
    KRAKI --- ---
    MARASAN: no prave v te zadni pricce je dira svisle, na blatnik, nakze ba brzdu ani tuk bez sance na dodelani..
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    Pokud Je v te zadni pricce vubec dira na brzdu, silnicni brzdu tam klidne muzes dat. Predni vidlice je na ziletkovy brzdy mozna uz moc vysoka a musel bys tam dat njakou vyssi, ale oboji je vpohode. Ale kdyz to fixnes, staci ti jen predni :)
    KRAKI
    KRAKI --- ---
    Omlouvám se za tapetu, obrázky jsou klikací - prosím o názor co vy na to..

    kolo na 28"


    28" mezera cca.5 mm

    28" mezera cca.5 mm

    u předního kola mezera logicky trochu větší

    zadní stavba - něco mě říká, že na tohle silniční brzdy nedám :(

    26"

    26" - standartní sestava kteoru jezdím ( je to teda nakonec 38/16 )


    hodil jsem to na kola z favoritu ( cvičně ) dle fotek mám následující otázky..

    varianta 28"
    -jestli správně přemýšlím, tak dozadu nedám silniční brzdy ani náhodou
    - pokud chci brzdit i v zadu - mám varianty A: převaření návarků ( dotoho bych asi nešel ) nebo návakry na kotouče ( není to overkill ? )

    varianta 26"
    -je výrazně nenáročnější, takže mě napadá - je to brutální rozdíl 26 vs. 28 nebo to v tomhle případě za tu práci a peníze nestojí ?

    Pokud Vás při pohledu na kolo cokoliv napadá, budu rád..

    KREKRX
    KREKRX --- ---
    KRAKI: jedine silnicni v brake asi nic
    KREKRX
    KREKRX --- ---
    na novejsich mtb ramech jdou samozrejme odmontovat, jako priznam se jsem cheater mam silnicni vidly :D
    KRAKI
    KRAKI --- ---
    KREKRX: to jsem taky zvazoval !
    Prosím, co s brzdama - viz MARASAN ?
    KREKRX
    KREKRX --- ---
    silnicni brzdy ?
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    KREKRX: jak pak resis navarky na v-brakes ?
    KREKRX
    KREKRX --- ---
    jakoze 28"
    KREKRX
    KREKRX --- ---
    KRAKI: kdybych resil new vyplety tak spis 28 obcas se vejdou obcas ne ale mysim ze by to letelo :D sam mam takto postavenou fitnesku na mtb ramu
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    KRAKI: jo a 38/17 na 26" je hodne lehkej prevod, to se divim, ze nevyjedes Monte a z kopce to je nejspis k nicemu, ne? Fixni to radsi na 38/14 a vycvic si nohy.
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    KRAKI: asi RK Cyklos na Jiraskove nebo drazsi Bikezone (na Cejlu).
    KRAKI
    KRAKI --- ---
    MARASAN: Díky, tak tímto rozhodnuto, půjdu do 32/32 klasiky. Kola bych si nejraději nechal někde zaplést - Máte typ na servis ( ideálně SS Friendly ) v Brně - nebo někoho kdo to dělá ? Hodně věcí zvládnu sám, ale zaplétat ne..

    Jinak na kolo mám vazbu - je to můj první pořádnej MTB, navíc rám je dobře postavenej..

    Ad přehazka - no jezdím právě různý trasy ( Husovice - Černá pole / Kravák a do toho Cejl ) Prudí mě, že nevyjedu všechno a z kopce šlapu jako trotl ( akt 38/17 )
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    KRAKI: Stary 26" ocelovej MTB a investice 5000 do kol? Jaky je duvod?
    Ja myslim, ze je to zbytecny. 24d jsou drazsi a 32d je vetsinou pevnejsi kolo (zalezi i kolik krizeni ma vyplet). Je teda o neco tezsi, ale pro jezdeni po Brne bych radsi pevnejsi a trochu tezsi nez superlehky kolo, ktery bude potrebovat neustale docentrovavat kvuli obrubnikum apod. Ty kola chces kupovat komplet nebo si nakoupis dily a vypletes sam?
    S tou prehazkou jsem to taky uplne nepochopil proc je do Brna nutna, pokud ovsem nejezdis Kohoutovice nebo Klajdovku.
    PULP121
    PULP121 --- ---
    čau. chcete někdo klasický berany? s černou omotávkou. straší mi tady a nepotřebuju je. jsou docela úzký.
    KRAKI
    KRAKI --- ---
    Prosím radu místní zkušené..
    Tak 3 roky jezdím svého původního MTB oceláka MARIN jako singla, nastal čas na tuning a asi nejslabším článkem jsou momentálně kola.

    Teď je zapleteno 32/32 a obuto 1,5 slick od WTB.. brzdy klasika Vcka.
    Obuto bude porad to stejné, nicméně mě lákají nějaké kola s menším počtem drátů ( 24 ? ) Koukal jsem po cyklobazaru, nicméně z finančního limitu max. 5 tis. vychází Mavic crossride UB ( např. u Fulrcumu jsem nenašel nic na rafkové brzdy :(

    -otázky mám tyto : Je menší počet drátů výrazný přínos, nebo to v této ceně hlavně vypadá hezky a je to spíš složitější na servis ?
    -jsou taková kola výrazně tužší než normální, nebo když našponuju klasiku tak to bude +/- stejně ?
    -co jsem se díval, tak v téhle ceně nebude asi větší rozdíl ve váze..

    - pro pořádek dodávám, že ačkoliv momentálně SS, přijde na kolo nakonec přehazka, kolo slouží jako denní dopravní prostředek a potřebuju jak brzdy tak řadit :)

    - je asi celkem důležitá údržba, kolo slouží na rychlou jízdu po Brně ( obrubníky,kanály,díry.. ) Neplést prosím s nakládáním na světlech a motoristům :)
    SMRTAK
    SMRTAK --- ---
    TICK
    TICK --- ---
    zdravas, o prázdninách chci podniknout cyklo vejlet a rád bych věděl nakolik budu překvapeně na fixce šlapat v protivětru do kopečků - proto se ptám - má někdo odkaz na plánovač tras po evrope s převýšením? (tedy nějakým reliéfním zobrazením trasy z boku příp.?) děkan
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam