• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DANIIfixed gear/single speed

    "Nechci se udřít k smrti ale zase chci nakládat tramvajím/autům a debílkům na horskejch kolech.."
    rozbalit záhlaví
    PULP121
    PULP121 --- ---
    KEPASO: já mám ale hliníkovej.
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    zdarec, cirou nahodou, nemate nekdo rafek remerx taurus v cernym eloxu bez soustruzenych ploch? 32 der.
    VAVERAK
    VAVERAK --- ---
    kdyby nekoho zajimalo, tak tady report z last man standing www.facebook.com/defektcrew
    pro nefacebook uzivatele to davam sem.

    Last Man Standing (19.3.2016), Berlin, GER

    Je sobota, 15:03. Tým se konečně setkává v kompletní sestavě. Jsme v Berlíně, Werbellinstrasse 50. Letošní sezónu otevíráme závodem Last Man Standing, který se koná na motokárové dráze ve čtvrti Neukölln. Během tréninku dolaďujeme setupy. Rovná řídítka měníme za dropbary. Pilujeme ideální stopu 784 m dlouhé dráhy s 21 zákrutami. Mezi 164 závodníky dostalo prostor pět českých riderů – Honza Hubač, Šimon Klimt, Petr Vaverka, Šimon Matějů a v dámské kategorii Alice Králiková.



    V 17:00 se rozjíždí kvalifikace. Začíná se hned z ostra. Na start se vždy postaví osm závodníků. Jedou se čtyři kola a v každém kole vypadává poslední jezdec. Do dalšího kola postupují první čtyři borci. Defekt si vede velice dobře. Smůlu má jen Honza. Nezdařilé zacvaknutí na startu ho stojí několik pozic. Při stíhací jízdě škrtá v jedné ze zatáček a jde k zemi.

    Tři z pěti se probojovali až do TOP 16 (Alice a oba Šimonové). Petr vypadává v dobře rozjeté a zároveň těžké čtvrtfinálové skupině složené z jezdců německé stáje 8bar a italského týmu Supernova Factory Racing. Až do konce třetího kola držel postupovou 3. pozici. Z boje o postup do semifinále ho vyřazuje pád v cílové zatáčce a končí v TOP 32.


    Alice má v semifinále skvělý start. Jejím cílem je nevypadnout hned jako první. Je jedinou holkou co neobléká dres a na nohou má Convers boty. V cílové rovince přespurtovává jednu ze závodnic a vychutnává si svoje poslední kolečko.

    Velké drama se odehrává v semifinále chlapů. Defekt má dvojité zastoupení – Šimon a Šimon. Kluci se dostali do stejné rozjížďky. 5, 4, 3, 2, 1 KICK IT! Oba Defekťáci mají rychlý start a do první zatáčky vletí na čtvrté a páté pozici. Perou se o lepší pozice. Šimon Klimt se ve druhém kolese připlétá do kolize. Zůstává na zemi a je pryč z boje o postup do finálové osmičky. Šimon Matějů projíždí cílem na třetí pozici a je ve finále.



    00:18. TOP 8 – 3x SFT, 1x 8bar, 1x Defekt, 1x FIXEDPOT, 1x Bombtrack Bicycles, 1x Fitfukers. Tentokrát se jede sedm kol. Každé kolo vypadává poslední závodník, až zůstává Last Man Standing. Efektní nástup na start v oblaku kouře a několika světelných kuželů. Na barierách visí česká vlajka. Odpočítávání začíná od desíti… 9, 8, 7, 6, … celá hala se přidává … 5, 4, 3, 2, 1 KICK IT!. Šimon zacvakává na první dobrou. Bere první pozici a letí. Vede první kolo. V druhém český kotel řve. Při nájezdu do třetího kola bojuje tělo na tělo s Augustem Reatim a zůstává na druhé pozici další dvě kola. Tři kola do cíle. K řevu českých fandů se přidávají i Poláci. Závod je dlouhý. Šimona dotahují další dva jezdci. Poslední kolo a Šimon je na čtvrté pozici. Bojuje v každé zatáčce. Doráží na bednu. Tři zatáčky do cíle. Rychlé brždění. Nacpání se pod Mattia Zolim. Vstává ze sedla pozdě a spurt do cíle prohrává. Defekt bere další čtvrtý flek.
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    ZSIS: spis je to stary nez moderni, ale urcite nejsou nijak super vyjimecny.
    KCHARI
    KCHARI --- ---
    ZSIS: mit klacky proklate nizko je in
    ZSIS
    ZSIS --- ---
    MARASAN: ty riditka jsou "beznej drahovej rig"? se za tech 5 let co jsem naposledy sledoval parket dost zmenilo.. :D
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    PULP121: ja myslim, ze je to jen o zvyku, stejne jako nacvakavaci pedaly ;-)
    PULP121
    PULP121 --- ---
    MARASAN: to je novej systém posedu. variabilní délka, větší výkon, něco jako nášlapný sedlo. zaklikneš a nakládáš jak blázen! )) akorát nesmíš zapomenout včas vycvaknout svojí prdel když dobržďuješ před zahrádkou v Trinkteufellu na Kreuzbergu aby ses nesvalil jak švestka.
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    nenormalni je jen sedlo, zbytek je celkem beznej drahovej rig. mozna maji fajnsmekri specialni kalhoty s vlozkou na trubku :)
    ZSIS
    ZSIS --- ---
    DRAGON: dyt pisu, ze nevim. asi to umeni. jako ma to podobny efekt, zarazit, udivit, pobudit k zamysleni.. to se celkem povedlo.
    SN0WCRASH
    SN0WCRASH --- ---
    ZSIS:
    DRAGON: to bude nejake umenie, neasi. Anal bike.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    ZSIS: a na tom se jezdi prosim pekne jak? to si jako tu tyc, ktera je zde misto sedla zarazis do analu az po "sedlovku"? nejak tomu nerozumim, prosim vysvetlit, dekuji
    ZSIS
    ZSIS --- ---
    GGG: znamej (gernot) tam byl. zrovna nazdilel par fotek. tohle me ted zarazilo, nevim co si o tom mam myslet, je to divnej pocit prazdnoty a nerozhodnosti v me dusi. konec dnu. nevim, co by tohle jeste mohlo prebit. a nevim, jestli to chci videt.
    GGG
    GGG --- ---
    A Weekend at the Berliner Fahrradschau Deserves an Über Gallery! | The Radavist
    http://theradavist.com/2016/03/a-weekend-at-the-berliner-fahrradschau-deserves-an-uber-gallery/#1
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    KEPASO: jo, mas recht, soustredny kruznice, ma to i Remerx.
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    MARASAN: nene, myslim opravdu radu jemnych drazek po cele brzdne plose. nektery znacky to maji. a nektery dokonce eloxujou az potom, co tyhle drazky udelaji. vcera jsem na jedny takovy narazil, nemuzu ted najit.
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    KEPASO: jestli mas na mysli drazku ve vybrusu plochy na brzdeni, tak drazka je tam pro signalizaci obrousenyho rafku zralyho na vymenu.
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    SALO: ja se smazal mezitim, pardon. diky. CNC rozumim, s tema drazkama jsem bral v potaz trend, tzn. kdyz uz opracovavaji, snazi se zanest i drazky pro lepsi ucinnost.
    SALO
    SALO --- ---
    KEPASO: elox sa ti zbrzdi, je to len tenka zoxidovana vrstva, za par tyzdnov/mesiacov to mas komplet prec. je to nezmysel a ofrezovane to brzdi lepsie.
    (btw, neznamena to, ze su tam drazky, znamena to iba, ze je strojovo zarovnana).
    KCHARI
    KCHARI --- ---
    WILD_A: nj mel jsem stesti v bazaru :)
    WILD_A
    WILD_A --- ---
    KCHARI: za 1/4 ceny bych je taky bral a doporucoval :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam