• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DANIIfixed gear/single speed

    "Nechci se udřít k smrti ale zase chci nakládat tramvajím/autům a debílkům na horskejch kolech.."
    rozbalit záhlaví
    SALO
    SALO --- ---
    STILL_PRIMITIVE: "hlinikove" naboje sa nevyrabaju z cisteho hliniku, su to vsetko zliatiny, typicky 6061 alebo 7006.
    taktiez ako ten tvoj "duralovy" nebude vobec 20xx zliatina.
    STILL_PRIMITIVE
    STILL_PRIMITIVE --- ---
    MARASAN: Čistě laiksky sem si myslel že dural je pevnější než hliník, po tom co jsi sem psal jsem mrknul na wiki kde píšou - Dural nebo duraluminium (z lat., „tvrdý hliník“) je obchodní označení pro různé slitiny obvykle 90–96 % hliníku a 4–6 % mědi s menšími přísadami hořčíku, manganu aj. Oproti čistému hliníku (měrná hmotnost 2,7 g/cm3) je dural jen nepatrně těžší (typicky 2,8 g/cm3), ale až pětkrát pevnější v tahu i tvrdší. ... tak si furt myslím že je to lepší... nehledě na to že v něm to bude uplně jinak uchycený a urvat 6 pevnostních 8.8 šroubů bude větší peklo než urvat hliníkovej závit z taiwanu kterej byl kdoví jak šizenej...
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    STILL_PRIMITIVE: jakej je podle tebe rozdil mezi duralovym a hlinikovym nabojem?
    STILL_PRIMITIVE
    STILL_PRIMITIVE --- ---
    EDGE61:Diky, presne ten MTB diskovej náboj budu kupovat, duralovej, tak snad vydrží, tipci na tom prej sjizdej na fixachi i Jested... Podle me pevnostni srouby musej drzet, kdyz udrzej pastorek motorky, zas takova vazba nejsem :-)
    EDGE61
    EDGE61 --- ---
    STILL_PRIMITIVE:
    se strženym závitem nic neuděláš asi. Pokud by byl málo strženej a trochu držel tak by stálo za to zkusit prolepit pastorek epoxidem a přilepit ho na závit na pevno a stáhnout to lockringem, ale při těch ránách, který to dostává bych o trvanlivosti pochyboval.

    Jezdim po městě Miche Primato a zatím spokojenost, většine lidí tenhle náboj drží, ale znám i lidí, který už ho strhli. Když máš ale pevně upevněnej lockring a nedáš možnost pastroku se hejbat (popřípadě tenhle problém když to málo utáhneš hned rozpoznáš) tak se podle mě nemůže nic stát.

    Jediný trvalý řešení je ale pastorek bez lockringu, kterej je přišroubovanej k nábě. Některý lidi takhle přestavujou náboje z MTB (používaj se díry pro diskovou brzdu) ale to mi příjde jako neelegatní prasárna, protože je to těžký a ty imbusy taky nevydrží věčně viz: http://tsunamikeirin.tumblr.com/post/12804428814/sakura-keirin-iso-disc-cog-on-shimano-deore-hub

    Jeden známej kdysi někde koupil náboj kterej se jmenuje Charge Shaker a to mi přišlo jako nejelegatnější řešení, pastorek je přišroubovanej, ale navíc je ještě nasazenej pevně na těle náby. Je to nějaká čína, ale i tak to bylo docela drahý (cca 3k za náboj), ale máš po starostech

    WILD_A
    WILD_A --- ---
    STILL_PRIMITIVE: Ja jezdim Surly naby a jediny co jsem kdy potreboval menit byly loziska, ale to bylo po vice nez 10k km
    STILL_PRIMITIVE
    STILL_PRIMITIVE --- ---
    MARASAN: se singlem sem skoncil prave, preplet sem sice na flipflop ale kdybych chtel jezdit s volnoběhem a brzdama, sednu na silnici.. Tech par tydnu sem si na fixe neskutecne užil, takze proste poresim keirin naby a prepletu no... singl never more! ;-)
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    STILL_PRIMITIVE: naboj je hlinik, necekej zazraky. Otoc kolo, dej tam cvrka a pridelej brzdy...
    STILL_PRIMITIVE
    STILL_PRIMITIVE --- ---
    PULP121: ano
    PULP121
    PULP121 --- ---
    Závit pastorku?
    STILL_PRIMITIVE
    STILL_PRIMITIVE --- ---
    Nemáte někdo trik na strženej závit na zadním náboji? Jaký náboje máte vy co jedíte po Praze - kočicich hlavách a občas skitujete?? Udajně relativně kvalitní system-ex moc nevydržel :/ ... nejideálnější mi přijdou keirin náby, vysoký bez děr... poradíte?
    ZSIS
    ZSIS --- ---
    VAVERAK: to zni,jako by jste to brali vazne.. hrhr.

    "“Starting out there were nice people who practically slept with their pristine, super-quiet, vintage track frames and had an opinion about whether you could wear Assos with Rapha or not. Then two years on, it was suddenly all camouflage, broken teeth and freewheel. Well forgive me for saying ‘No thanks’.”"
    Da Mysteries of Chessfixing. | £.s.d.
    https://18pounds.com/2012/11/29/da-mysteries-of-chessfixing/
    VAVERAK
    VAVERAK --- ---
    Jeste jednou v kratke dobe. ted bude chvili pauza. prvni ceske fixed gear zavody

    Garage Race (9.4.2016), Prague, CZE

    Mraky jsou všude. Vlhkost je ve vzduchu. Sluneční paprsky v nedohlednu. Tak jako my, tak i pořadatelé se modlí za lepší počasí. Vážení a milý, připravte se! Praha, garáže Slovan, Garage Race 2016 začíná. Trénink probíhá hodně v klidu. Do závodu se přihlásilo třicet devět jezdců včetně pěti holek. Je cítit pohodová a přátelská atmosféra. Trať se od loňského vydání nijak nezměnila. Start je na nižší střeše budovy. Následuje horní střecha garáží, pak dvě patra dolu a finišuje se v místě startu.


    Šimon Matějů při tréninku v neskutečnym náklonu / Photo by KEIRINSTEETS.COM

    Hodiny na věži hlavního nádraží ukazují sedmnáct nula nula. Hudba se ztišila. Mikrofon zapraskal. Speaker vysvětluje pravidla hry a vyzývá prvního ridera do kvalifikačních jízd. Jedno kolo na čas. Čím lepší čas tím lepší postavení v následujících vyřazovacích soubojích. S každým odjetým závodníkem přibývá dešťových kapek na obou střechách pokrytých zámkovou dlažbou. První dva nejrychlejší časy zajíždí Šimon Klimt (34,11 s) a Šimon Matějů (34,72 s) z Defekt crew.

    Začíná se stmívat. Cvak, blik. Cvak, blik. Přenosné halogeny se rozsvěcí. Začínají první vyřazovací duely. Obě střechy jsou totálně durch. Se zvyšujícím počtem odjetých soubojů jsou stále víc mokrá spodní patra garáží s litým betonem. Klouže to fest. O pády není nouze. Zásadní je dobrý start a jemné řízení na kluzkých pasážích. Dnes je nás z Defekt crew šest. Všichni postupujeme mezi šestnáct nejlepších jezdců.


    Rozehřátí před prvním kolem pavouka

    V dalším kole pavouka se ve stejných rozjížďkách potkávají dvě dvojice Defekťáků. Petr vs. Šimon M. a Tomáš vs. Honza Š.. Je vždy těžké soutěžit proti kamarádovi, natož týmovému parťákovi. Ale co, to je život. Petr a Šimon jsou na startovní čáře. Klik jedna bota. Klik druhá bota. Trackstand před lajnou. Šimonův lehčí převod ho vystřeluje na první pozici. Oba borci proletí vrchní část tratě a nebojácně se pouští do spodních partií. Na vyšší rychlost doplácí Šimon. Jde k zemi. Petr při úhybném manévru vybočuje z ideální stopy a smykuje až do míst zahrazených páskou. Šimon je v mžiku v sedle. Svojí postupovou pozici drží až do cíle. V druhém souboji mezi Tomášem a Honzou to dlouho vypadá dobře pro druhého jmenovaného. Jak už ale bylo řečeno dříve, mokrý litý beton nedrží. Honza má za celý den už napadáno. V druhém kole přidává další zářez. Tomáš postupuje spolu se Šimony do čtvrtfinále. Radek Pěchota je další z týmu, který se do dalšího kola nepodívá. Jeho šance mu kazí Vlasta.


    Jan Šafrata sjíždí z nejvyššího patra garáží / Photo by KEIRINSTREETS.COM

    Je už vážně černá tma. Pořád prší. Jäger kvapem ubývá. V top osmičce končí Tomáš Včelák. Svůj duel prohrává s Prokopem Nachtmanem z týmu Bajkazyl. Rval se zuby nehty a snad jako jediný z týmu nevytíral podlahu. Šimon M. i Šimon K. pokračují ve spanilé jízdě. Bez jediného zaváhání poráží své soupeře. Za nedlouho se utkají ve finálovém rozjezdu. Už teď je jasné, že Defekt bere první dva fleky na Garage Race 2016.


    Trénink před závodem Garage Race v podání Šimona Klimta / Photo by KEIRINSTREETS.COM

    Po dojetí finále dámské kategorie, kde své prvenství obhajuje Alice Králiková, přichází hřeb večera. Šimon vs. Šimon. Defekt vs. Defekt. Déšť smáčí nejednu čočku fotoaparátu. Mezi diváky zůstali už jen ti, co nejsou z cukru. Kluci jsou připraveni. Dostávají informaci, že se pojede dvakrát jedno kolo. První battle je odstartován. Šimon Klimt bere při výjezdu z vracečky vedoucí pozici a tu si drží až do cíle. Na startu druhého souboje si prohodí startovní místa. Tentokrát jde do vedení Šimon Matějů. Šimon K. dotahuje. Oba se po trati ženou neuvěřitelnou rychlostí. Vidina prvního místa kompletně vysušila závodní okruh. Šimon K. to zkouší na každé rovince, v každé zatáčce. Šimon M. drží pozici. Bohužel ve spodním patře málo utahuje levotočivou zatáčku a nechává místo k předjetí. Šimon Klimt přebírá vedení. Do cíle zbývá několik šlápnutí. Šimon M. to nevzdává, ale cílovou čáru projíždí se ztrátou půl délky.


    Afterparty v baru Ryba

    Short Track (Muži) - 1. Šimon Klimt, Defekt 2. Šimon Matějů, Defekt 3. Prokop Nachtman, Bajkazyl
    Short Track (Ženy) - 1. Alice Králiková 2. Polina Trigubenko 3. Julia Bobar
    Goldsprints, 500m - Šimon Matějů, Alice Králiková
    Track Stand - Dany Majard, Bike Polo Praha
    Best Skid - Jakub Dolhy, Victoria Bikes
    Best Trick - Hugo Urbanczyk, Bajkazyl


    1. Šimon Klimt (Defekt), 2. Šimon Matějů (Defekt), 3. Prokop Nachtman (Bajkazyl)
    PULP121
    PULP121 --- ---
    Proč končíš Jarkovski?
    YKSVOKRAJ
    YKSVOKRAJ --- ---
    Ahoj. Nabizim k prodeji fixed/singel. Blizsi info ve zpravach nebo na 732968104. Na kole sou i nejaky zajimavosti jako sedlo cinelli voltare slx. Pak mam navic sedlo brooks b15 v celku slusnym stavu. Koncim s tim. Tak se toho rad zbavim.

    STILL_PRIMITIVE
    STILL_PRIMITIVE --- ---
    AKTAJSA: zkus cyklovrakoviště.
    AKTAJSA
    AKTAJSA --- ---
    Zdravim. Nejaky tip, kde v Praze sehnat toto, ale nepolamane? Diky.

    PULP121
    PULP121 --- ---
    KCHARI: Hodně nadčasový, už chápu kde Colombo s Cinellim obšlehli Lasera.
    KCHARI
    KCHARI --- ---
    trocha old skoolu, hliníkový fixed gear kolo z roku 1896

    Fixed Gear Gallery :: 1896 Lu-Mi-Num Fixed Gear for the Gallery
    http://www.fixedgeargallery.com/2008/nov/4/MattMcNeece.htm

    TOMBSTONE
    TOMBSTONE --- ---
    STILL_PRIMITIVE: vozim continental ultra sport...drzej dobre, defekt jeden za 3 roky, ale nic nevydrzej, na zadnim kole prosoupu tak 3 za sezonu...na druhou stranu stojej 200Kc ;-)
    PULP121
    PULP121 --- ---
    STILL_PRIMITIVE: Continental Grand Prix ?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam