• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DANIIfixed gear/single speed
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    VAVERAK: hele muzes popsat jak probiha treba takovy vyjezd na martinske hole? :) ..ja to mel problem vyjet autem a moc si to s prevodem 48x18 predstavit nedovedu :)
    VAVERAK
    VAVERAK --- ---
    je to uz mesic stara vec, ale treba se nudite v praci a nemate co cist.

    Mise Čobolstán (4. - 10.7.2016), SVK

    Tak jako každý rok, jako každé léto, je čas tradičního vícedenního cyklo výletu. Letos přišla řada navštívit slovenské bratry a sestry. Pět dnů fixed gear řádění, spaní pod širákem, pojídání halušek, zahánění žízně borovičkou a v neposlední řadě lov medvědů. Vyrážíme z Tábora ve složení Šimon M., Vojta P., Radek P., Tomáš V., Petr V., Šimon K.. Tři kola na nosiči, tři kola v autě, rakev na střeše. Jsme plně naložení. První dva noclehy jsou u zatopeného vapencového lomu nedaleko Martina. Voda je čistá. Dřeva na oheň je nekonečně mnoho. Líbí se nám tady.


    Nakládáme kola a v Táboře

    Probuzení je těžké. Výborná snídaně a ranní koupel nám naštěstí dodává energii. Jako úvodní etapu jsme zvolili strmý výšlap na Velká luka do výšky 1250 m. n. m.. Zdolání kopce je náročné a sjezd o to složitější – auta v protisměru, rozbitá silnice, štěrk, prudké vracečky. Jo a žádné brzdy a pevný převod. Celkový nájezd dne 95 km, 1711 m stoupání, 2x okres pro Šimona M., dva proskidované pláště. Strava: http://bit.ly/29FB3Ua


    První tábořiště nedaleko města Martin.

    Druhého rána balíme saky paky a přesouváme se do lesů v blízkosti Rožumberoku. Místo ideální. Ohniště, ledový potok, který chladí Zlaté bažanty k bodu mrazu. O padesát metrů dál termální pramen vyvěrající do úměle vytvořeného bazénku. Dáváme chladit pár plechovek, navlékáme kůže a hybaj do kopců. Stoupání je jednodušší než předešlého dne. Starousedlíci halekají: „Makajte Saganovci!“. Tak šlapem. Celkový nájezd dne 97 km, 1543 m stoupání, 1x okres pro Tomáše, 2x okres pro Šimona M., dva proskidované pláště. Strava: http://bit.ly/29ZUfk3


    Na cestě kolem Liptovské Mary.

    Říká se, že třetí den je kritický. Řídíme se tím. Popojíždíme k Liptovské Mare. Na nic nečekáme a vyrážíme na okružní jízdu kolem vodní nádrže. Oddychové šlapání si v závěru spetřujeme hrou na babu. Do kempu přijíždíme s jazykem na vestě, ale při tom s úsměvem od ucha k uchu. Celkový nájezd dne 44 km, 434 m stoupání. Strava: http://bit.ly/29RDaGz


    Tentokrá táboříme v lese par metrů od termálních pramenů.

    Je pátek. Pro většinu z nás vrchol Mise Čobolstán. Hurá na Štrbské pleso! Nejvyšší dosažený bod, nejdelší vyjížďka, nejvíce bolavé zadky. Pozvolné stoupání od Liptovského Mikuláše si užíváme. Fotíme a kocháme se výhledy na Nízké Tatry. Na vrcholu dáváme kolečko kolem horského jezera. Tentokrát se na sjezd vyloženě těšíme. Široká silnice, hladký asfalt. Ještě večer se přesouváme o pár kilometrů dál po břehu Mary. Celkový nájezd dne 126 km, 1232 m stoupání, 1x okres pro Radka, 1x okres pro Šimona M., první a poslední defekt, 3 proskidované pláště. Strava: http://bit.ly/2abyZob


    Sjíždíme ze Štrbského plesa.

    Probuzení je chmurné. V noci jsme zmokli a došlo pivo. Je zataženo. Fouká. Do sedla se dostáváme několik hodin po poledni. Chybí nám plán. Poslední etapu mise v půlce otáčíme a míříme zpět do tábořiště. Balíme. Noc trávíme na kopci nad Žilinou s úžasným západem slunce a výhledem na město. Rekapitulujem zažité a usínáme s hlavou ve hvězdách.
    ZRIZENEC
    ZRIZENEC --- ---
    Murder of Couriers - A Bike Messenger Documentary-HD.mp4 | Ulož.to
    https://uloz.to/!ypCowRPrQ/murder-of-couriers-a-bike-messenger-documentary-hd-mp4
    TICK
    TICK --- ---
    ZSIS: v Číně jezdim plastovy platformy strapy a žabky, to abych nebyl moc nápadnej - vše v normálu, jen trochu víc kontakt nártu u skidů a brzd, zvykne se :)
    YANKEEE
    YANKEEE --- ---
    ======[] O []======
    Letos to jsou 4 roky, co Pavel sám postavil bike polo hřiště v Praze Krči a zasadil se nejvýznamnější měrou o rozvoj této týmové cyklistické disciplíny v Čechách. Celou tu dobu jsme na samodomo stavěných kolech doháněli retardaci za ostatními kluby v Evropě. Na letošním světovém šampionátu konaném na Novém Zélandu jsme se vytáhli na historický úspěch v podobě 5. místa.

    Budete-li mít chuť si ověřit, jestli tenhle sport dává vůbec nějakej smysl, zapište si víkend 16.-17. 7. na hokejbalovým stadionu pod plynojemem v Praze na Palmovce. Na turnaj Sons of Pavel se registrovala rozmanitá směsice týmů tvořených hráči z USA, Švédska, Belgie, Francie, Německa, Polska, Rakouska, Litvy, Maďarska, Slovinska, Chorvatska a samozřejmě Česka. Pokud budete v sobotu celý den na vyjížďce, přijeďte třeba jen v neděli na finálové zápasy 15.-17.00.

    Točený pivo, Kofola, catering z polífkárna.cz,
    pro sběratele umění: luxusní sítotisk plakát od Ondřeje Vlka se 3 barvama na přenádherném papíře (limitovaná edice 50 ks)
    ======[] O []======

    https://www.facebook.com/events/1576779689282469/

    ZSIS
    ZSIS --- ---
    KCHARI: :'D uz se tesim na promitani pro kuryry.. u premium rush byla celkem prdel.
    KCHARI
    KCHARI --- ---
    Vypadá to na další Premium Rush, ale teď v Londýně

    Alleycats Coming Soon
    http://www.youtube.com/watch?v=FD2gRUVfqUQ
    ZSIS
    ZSIS --- ---
    kosiky. prekvapive nebyl problem vyskocit na kapotu auta, co mi vzalo prednost. bohuzel klasicke silnicni pedaly po delsi dobu celkem nici boty, a na platformy kosik nenasroubujes. tak jsem posledni mesice zkusil platformu ("fyxation", levny vyrobek, zatim drzi..) a k tomu strap (zn. bagaboo), a ani si to nemohu vynachvalit. hezky je, ze do toho nastoupim s ruznou obuvi. u kosiku je od urciteho rozmeru boty (treba u zimnich) bohuzel konec.

    naslapy jsou urcite taky fajn, ale kdyz jezdim po meste, chci mit moznost volby co si obout. platforma + strap to az na sandaly umozni snad vsechno. vlastne by nejak sli asi i ty sandaly..
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    ja jezdim naslapy shimano click'r
    STILL_PRIMITIVE
    STILL_PRIMITIVE --- ---
    HANOCRI: já jezdim s klipsnama ale jakmile budu mít prachy zkusím boty s nášlapama, prej se z nich dá vystoupit když se něco děje... což s klipsen nelze hlavně při pádu, jak jsem se opětovně přesvědčil v sobotu.
    KREKRX
    KREKRX --- ---
    HANOCRI: s klipsnama:Dmam takove to kompbo pedal klispna shitmano 105 a su spojeny nekolik let .pred tim sem mel homemade D.I.Y strapy a nic moc klipsna lepsi, a nebylo to vyrobou :)
    KCHARI
    KCHARI --- ---
    HANOCRI: s nášlapy ;) jinak jsem vozil Restrapy předtím a ty byly moc fajn https://restrap.co.uk/collections/pedal-straps/products/diagonal-straps
    HANOCRI
    HANOCRI --- ---
    Ahoj, když tu byla nedávno řeč o těch strapech a klipsnách, s čím máte dobré zkušenosti? Dík
    KREKRX
    KREKRX --- ---
    ZSIS: kamos jezdi neco podobneho co ty ma tam par dratu takova ta hvezda vyplet, asi tolik let co ty dropoval na tom schody obcas to prwj precentruje a je dobry :)jezdi brainless teda brakeless a uz tu nenapisu nic 1000let:)
    AHASVER
    AHASVER --- ---
    MARASAN: ok, dík moc. já brzdu vzadu tak jako tak už mám, navíc nejsem na torpédo zvyklej, takže zkusím tu volnoběžku a když to bude blbý, tak holt přepletu...
    díky
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    AHASVER: spis bych doporucil s torpedem; jednak si usetris bowden dozadu a kdovijakou brzdu a hlavne (nejen ja) mam pocit, ze spolehliveji radi. Ale muze to byt jen pocit.
    ZSIS
    ZSIS --- ---
    "traffic", "hub", "flame"... se to tady nejak huste rozjizdi.

    psal jsem pred tim, pisu znova... ~7 let na nejlevnejsim weinmann-kole co jsem tehda na ebay sehnal, 5 let brakeless. a vydrzelo by vic, kdyby pres to neprejelo auto. naboje formula, nebyl problem. hlavne se neposrat.
    AHASVER
    AHASVER --- ---
    MARASAN: v zásadě tohle asi stačí - předpokládám, že na styl řazení si člověk zvykne (beru volnoběžnou verzi, ale i tak je to kilo:-/)
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    AHASVER: jasne, co bys chtel vedet? je tezkej, hlavne verze s torpedem. kazdopadne dva prevody a v brne jezdim(e) uplne luxusne.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam