• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DANIIfixed gear/single speed

    "Nechci se udřít k smrti ale zase chci nakládat tramvajím/autům a debílkům na horskejch kolech.."
    rozbalit záhlaví
    VAVERAK
    VAVERAK --- ---
    MAESTRO_007: neni to zadna slast. proste a jednoduse drtis. byly okamziky, kdy jsem se na kole svijel jako had a spis jsem za pedaly tahal tretrama nez slapal. nejhorsi usek byl cca 1500m pred koncem. asi nejvic strma cast. navic spatny povrch. vyjeli jsme to s jednim zastavenim nekde v pulce. tim jak drzis tempo, aby si mohl porad jet, tak jsme cestou predjeli dva silnickare. nemuzu tvrdit jak jsem si to uzil. je to drina, clovek trpi, obcas si zarve. v pripade nouze se jezdi v serpentinach od krajnice ke krajnici a to docela pomuze. je to jen takova vyzva.

    ZSIS: plaste jsme meli obyc force s nejakou slevou a k tomu par starych napul probrzdenych plastu, ktery jsme meli doma ve skladu. normalne ty plaste takhle nepalime. tohle byla vyjimecna situace. navic pouzivame drazsi plaste, ktery se nevyplati menit kazdy mesic.
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    VAVERAK: hele muzes popsat jak probiha treba takovy vyjezd na martinske hole? :) ..ja to mel problem vyjet autem a moc si to s prevodem 48x18 predstavit nedovedu :)
    VAVERAK
    VAVERAK --- ---
    je to uz mesic stara vec, ale treba se nudite v praci a nemate co cist.

    Mise Čobolstán (4. - 10.7.2016), SVK

    Tak jako každý rok, jako každé léto, je čas tradičního vícedenního cyklo výletu. Letos přišla řada navštívit slovenské bratry a sestry. Pět dnů fixed gear řádění, spaní pod širákem, pojídání halušek, zahánění žízně borovičkou a v neposlední řadě lov medvědů. Vyrážíme z Tábora ve složení Šimon M., Vojta P., Radek P., Tomáš V., Petr V., Šimon K.. Tři kola na nosiči, tři kola v autě, rakev na střeše. Jsme plně naložení. První dva noclehy jsou u zatopeného vapencového lomu nedaleko Martina. Voda je čistá. Dřeva na oheň je nekonečně mnoho. Líbí se nám tady.


    Nakládáme kola a v Táboře

    Probuzení je těžké. Výborná snídaně a ranní koupel nám naštěstí dodává energii. Jako úvodní etapu jsme zvolili strmý výšlap na Velká luka do výšky 1250 m. n. m.. Zdolání kopce je náročné a sjezd o to složitější – auta v protisměru, rozbitá silnice, štěrk, prudké vracečky. Jo a žádné brzdy a pevný převod. Celkový nájezd dne 95 km, 1711 m stoupání, 2x okres pro Šimona M., dva proskidované pláště. Strava: http://bit.ly/29FB3Ua


    První tábořiště nedaleko města Martin.

    Druhého rána balíme saky paky a přesouváme se do lesů v blízkosti Rožumberoku. Místo ideální. Ohniště, ledový potok, který chladí Zlaté bažanty k bodu mrazu. O padesát metrů dál termální pramen vyvěrající do úměle vytvořeného bazénku. Dáváme chladit pár plechovek, navlékáme kůže a hybaj do kopců. Stoupání je jednodušší než předešlého dne. Starousedlíci halekají: „Makajte Saganovci!“. Tak šlapem. Celkový nájezd dne 97 km, 1543 m stoupání, 1x okres pro Tomáše, 2x okres pro Šimona M., dva proskidované pláště. Strava: http://bit.ly/29ZUfk3


    Na cestě kolem Liptovské Mary.

    Říká se, že třetí den je kritický. Řídíme se tím. Popojíždíme k Liptovské Mare. Na nic nečekáme a vyrážíme na okružní jízdu kolem vodní nádrže. Oddychové šlapání si v závěru spetřujeme hrou na babu. Do kempu přijíždíme s jazykem na vestě, ale při tom s úsměvem od ucha k uchu. Celkový nájezd dne 44 km, 434 m stoupání. Strava: http://bit.ly/29RDaGz


    Tentokrá táboříme v lese par metrů od termálních pramenů.

    Je pátek. Pro většinu z nás vrchol Mise Čobolstán. Hurá na Štrbské pleso! Nejvyšší dosažený bod, nejdelší vyjížďka, nejvíce bolavé zadky. Pozvolné stoupání od Liptovského Mikuláše si užíváme. Fotíme a kocháme se výhledy na Nízké Tatry. Na vrcholu dáváme kolečko kolem horského jezera. Tentokrát se na sjezd vyloženě těšíme. Široká silnice, hladký asfalt. Ještě večer se přesouváme o pár kilometrů dál po břehu Mary. Celkový nájezd dne 126 km, 1232 m stoupání, 1x okres pro Radka, 1x okres pro Šimona M., první a poslední defekt, 3 proskidované pláště. Strava: http://bit.ly/2abyZob


    Sjíždíme ze Štrbského plesa.

    Probuzení je chmurné. V noci jsme zmokli a došlo pivo. Je zataženo. Fouká. Do sedla se dostáváme několik hodin po poledni. Chybí nám plán. Poslední etapu mise v půlce otáčíme a míříme zpět do tábořiště. Balíme. Noc trávíme na kopci nad Žilinou s úžasným západem slunce a výhledem na město. Rekapitulujem zažité a usínáme s hlavou ve hvězdách.
    ZRIZENEC
    ZRIZENEC --- ---
    Murder of Couriers - A Bike Messenger Documentary-HD.mp4 | Ulož.to
    https://uloz.to/!ypCowRPrQ/murder-of-couriers-a-bike-messenger-documentary-hd-mp4
    TICK
    TICK --- ---
    ZSIS: v Číně jezdim plastovy platformy strapy a žabky, to abych nebyl moc nápadnej - vše v normálu, jen trochu víc kontakt nártu u skidů a brzd, zvykne se :)
    YANKEEE
    YANKEEE --- ---
    ======[] O []======
    Letos to jsou 4 roky, co Pavel sám postavil bike polo hřiště v Praze Krči a zasadil se nejvýznamnější měrou o rozvoj této týmové cyklistické disciplíny v Čechách. Celou tu dobu jsme na samodomo stavěných kolech doháněli retardaci za ostatními kluby v Evropě. Na letošním světovém šampionátu konaném na Novém Zélandu jsme se vytáhli na historický úspěch v podobě 5. místa.

    Budete-li mít chuť si ověřit, jestli tenhle sport dává vůbec nějakej smysl, zapište si víkend 16.-17. 7. na hokejbalovým stadionu pod plynojemem v Praze na Palmovce. Na turnaj Sons of Pavel se registrovala rozmanitá směsice týmů tvořených hráči z USA, Švédska, Belgie, Francie, Německa, Polska, Rakouska, Litvy, Maďarska, Slovinska, Chorvatska a samozřejmě Česka. Pokud budete v sobotu celý den na vyjížďce, přijeďte třeba jen v neděli na finálové zápasy 15.-17.00.

    Točený pivo, Kofola, catering z polífkárna.cz,
    pro sběratele umění: luxusní sítotisk plakát od Ondřeje Vlka se 3 barvama na přenádherném papíře (limitovaná edice 50 ks)
    ======[] O []======

    https://www.facebook.com/events/1576779689282469/

    ZSIS
    ZSIS --- ---
    KCHARI: :'D uz se tesim na promitani pro kuryry.. u premium rush byla celkem prdel.
    KCHARI
    KCHARI --- ---
    Vypadá to na další Premium Rush, ale teď v Londýně

    Alleycats Coming Soon
    http://www.youtube.com/watch?v=FD2gRUVfqUQ
    ZSIS
    ZSIS --- ---
    kosiky. prekvapive nebyl problem vyskocit na kapotu auta, co mi vzalo prednost. bohuzel klasicke silnicni pedaly po delsi dobu celkem nici boty, a na platformy kosik nenasroubujes. tak jsem posledni mesice zkusil platformu ("fyxation", levny vyrobek, zatim drzi..) a k tomu strap (zn. bagaboo), a ani si to nemohu vynachvalit. hezky je, ze do toho nastoupim s ruznou obuvi. u kosiku je od urciteho rozmeru boty (treba u zimnich) bohuzel konec.

    naslapy jsou urcite taky fajn, ale kdyz jezdim po meste, chci mit moznost volby co si obout. platforma + strap to az na sandaly umozni snad vsechno. vlastne by nejak sli asi i ty sandaly..
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    ja jezdim naslapy shimano click'r
    STILL_PRIMITIVE
    STILL_PRIMITIVE --- ---
    HANOCRI: já jezdim s klipsnama ale jakmile budu mít prachy zkusím boty s nášlapama, prej se z nich dá vystoupit když se něco děje... což s klipsen nelze hlavně při pádu, jak jsem se opětovně přesvědčil v sobotu.
    KREKRX
    KREKRX --- ---
    HANOCRI: s klipsnama:Dmam takove to kompbo pedal klispna shitmano 105 a su spojeny nekolik let .pred tim sem mel homemade D.I.Y strapy a nic moc klipsna lepsi, a nebylo to vyrobou :)
    KCHARI
    KCHARI --- ---
    HANOCRI: s nášlapy ;) jinak jsem vozil Restrapy předtím a ty byly moc fajn https://restrap.co.uk/collections/pedal-straps/products/diagonal-straps
    HANOCRI
    HANOCRI --- ---
    Ahoj, když tu byla nedávno řeč o těch strapech a klipsnách, s čím máte dobré zkušenosti? Dík
    KREKRX
    KREKRX --- ---
    ZSIS: kamos jezdi neco podobneho co ty ma tam par dratu takova ta hvezda vyplet, asi tolik let co ty dropoval na tom schody obcas to prwj precentruje a je dobry :)jezdi brainless teda brakeless a uz tu nenapisu nic 1000let:)
    AHASVER
    AHASVER --- ---
    MARASAN: ok, dík moc. já brzdu vzadu tak jako tak už mám, navíc nejsem na torpédo zvyklej, takže zkusím tu volnoběžku a když to bude blbý, tak holt přepletu...
    díky
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    AHASVER: spis bych doporucil s torpedem; jednak si usetris bowden dozadu a kdovijakou brzdu a hlavne (nejen ja) mam pocit, ze spolehliveji radi. Ale muze to byt jen pocit.
    ZSIS
    ZSIS --- ---
    "traffic", "hub", "flame"... se to tady nejak huste rozjizdi.

    psal jsem pred tim, pisu znova... ~7 let na nejlevnejsim weinmann-kole co jsem tehda na ebay sehnal, 5 let brakeless. a vydrzelo by vic, kdyby pres to neprejelo auto. naboje formula, nebyl problem. hlavne se neposrat.
    AHASVER
    AHASVER --- ---
    MARASAN: v zásadě tohle asi stačí - předpokládám, že na styl řazení si člověk zvykne (beru volnoběžnou verzi, ale i tak je to kilo:-/)
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    AHASVER: jasne, co bys chtel vedet? je tezkej, hlavne verze s torpedem. kazdopadne dva prevody a v brne jezdim(e) uplne luxusne.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam