• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SAIL_ORElectroacoustic / Radio art / Audio art / Computer Music
    BARONFRITZ
    BARONFRITZ --- ---
    jen tak odpočinkové čtvrteční video)

    John Cage about silence .. if you listen to mozart or beethoven its always the same but if you listen tu traffic its always different
    http://www.youtube.com/watch?v=pcHnL7aS64Y
    SAIL_OR
    SAIL_OR --- ---
    Myspace Friend Requests

    Fernando Laub 08 Sep 2009

    Fernando Laubwants to be your friend!
    Hello. My name is Fernando Laub. I compose experimental and electroacoustic music. I thought you might like my work.
    http://www.myspace.com/fernandolaub

    tak co, approve / deny?
    SAIL_OR
    SAIL_OR --- ---
    :)
    MATHEW
    MATHEW --- ---
    no zarazil mě tam akorát ten copenhagen alias kodaň, olol
    SAIL_OR
    SAIL_OR --- ---
    Labyrinthitis (2007)

    V této interaktivní instalaci se Kirkegaard zaměřil na lidské ucho samotné a jeho specifické možnosti. Je postavena na podstatě otoakustické emise, kterou objevil hudební skladatel Guiseppe Tartini v 18. století. V hlemýždi ve vnitřním uchu jsou tisíce malých chloupků obklopených tekutinou, které fungují jako senzorické receptory. Když uchem pronikne zvuk, začnou vibrovat. Pokud pustíme dva čisté tóny, jejichž frekvence je v poměru 1:1,2, zvukové vlny jsou schopny rozvibrovat bazilární membrány, čímž si ucho produkuje třetí zvukovou frekvenci – tzv. Tartiniho tón, slyšitelný pouze posluchačem ve svém uchu, který zní podobně jako šelest. Je možné ho změřit a dokonce nahrát na mikrofon. Kirkegaard tyto „vnitřní“ zvuky roku 2007 nahrál ve speciální kapli bez ozvěny v Centru pro výzkum aplikovaného poslechu v Copenhagenu a vznikla tak nahrávka Labyrinthitis, vydaná roku 2008 spolu s eseji Douglase Kahna and Anthonyho Moora. Co se týče živého performování Labyrinthitis, na začátku Kirkegaard pouští publiku dva Tartiniho tóny, nahrané roku 2007 v oné kapli z jeho uší, ve frekvenci v poměru 1:1,2, čímž docílí toho, že posluchači slyší každý ve svých učích svůj vlastní, třetí zvuk. Poté první dva pouštěné zvuky vypne a pustí do prostoru onen třetí, původně nahraný také z jeho uší v kapli, který slyšelo publikum nejdříve jako výsledek reakce svých uších na dva předešlé tóny. K tomuto zvuku přidá další zvuk, také nahraný z kaple, který je vůči předchozímu také ve frekvenčním poměru 1:1,2, čímž posluchačům vznikne v uchu další třetí zvuk. Takto postupně cyklí nahrávky a živé, uchem generované zvuky, až se z místnosti samotné stává jeden velký ušní hlemýžď.


    ...je to aspoň trochu srozumitelný?
    SAIL_OR
    SAIL_OR --- ---
    but of course :*
    SAIL_OR
    SAIL_OR --- ---
    interview with carsten nikolai about his book Grid Index

    http://www.gestalten.com/motion/clipHiRes?id=95
    SAIL_OR
    SAIL_OR --- ---
    a na dobrou noc nejroztomilejší skladba: Daisy Bell, první skladba zazpívaná počítačem (IBM 7094 // p. by Max Mathews).
    http://www.youtube.com/watch?v=41U78QP8nBk&feature=related
    SAIL_OR
    SAIL_OR --- ---
    douglas kahn by tu taky neměl chybět
    na webu jsou ke stažení i nějaký jeho eseje

    http://www.douglaskahn.com/writings-1.htm
    SAIL_OR
    SAIL_OR --- ---
    YouTube - Chris Kubick + Anne Walsh at UTSA
    http://www.youtube.com/watch?v=SVrqNZY8seU
    BRANCALEONE
    BRANCALEONE --- ---
    No lehce se to tu překrývá s několika existujícími kluby, ale proč ne...Kniha;)
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    this thread is relevant to my internets
    ORLOCK
    ORLOCK --- ---
    UNCLEAN
    UNCLEAN --- ---
    lol, to zase bude smesice...
    BARONFRITZ
    BARONFRITZ --- ---
    BOOOOK!
    )
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam