• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ROTTWEILERThe Secret World
    RMUTT
    RMUTT --- ---
    AMBERAN: kdyz uklazovali nejaky video (jeste pred rozjezdem betaweekendu) kde predstavovali editaci postavy, tak tam menit vysku slo. Tohle bych asi prisuzoval limitum v bete. Tu tloustku bych ale taky bral, treba v APB to pokud vim slo. Takhle to vypada, ze si ty svitici mouchy z intra vybiraj zasadne lidi z fitka.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    FIN: jako ve hře :) rl jsem teď jenom tlusťoch! :)
    FIN
    FIN --- ---
    AMBERAN: gear jako předměty samotné se mi rozhazuje taky. kromě toho ještě ve wheelu (N) ability na liště, myslím, že pasivní.
    FIN
    FIN --- ---
    KID_MCHUTT: jak "hrát"?
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    AMBERAN: tak - já chci taky hrát mrňavýho hololohlavýho fousatýho tlusťocha! :)
    AMBERAN
    AMBERAN --- ---
    FIN: Ta hlaska mi prijde fakt husta, to je takova drzost dnesni doby - "Nechce se nam to optimalizovat pro XP/Win7 32/whatever, poridte si system, na ktery to piseme..."

    Ad gear mgmt - no, mne nikdy skill nevypadl, jedine, co se mi rozhazovalo, byl gear. Ale to stacilo :-D

    Ten avatar je standard, zejmena ve hrach, kde mas "jenom lidi", cili zadne rasy, ktere by ti to ramcove nahradily. Ale i tam to byva. A kdyz jde ciste o lidi, tak je trapne, ze tam pobiha armada identickych atletu...
    FIN
    FIN --- ---
    AMBERAN: "Co se bugu tyce, zjevne to silne zavisi na prostredi." - určitě. viz "v tabulce s bug reportem po crashi skáče hláška "zvažte přechod na 64 bitové win 7".

    ad gear: určitě. nerozhodily se "podle tebe" - ony se zkrátka, a to permanentně, "rozsypávají": "vypadne" ti ze sestavy skill nebo dva, nahradí ho skill z předchozí nebo to pole zůstane prázdné atd. je to celkem zdržovací. proto "piš si na papírek".

    Vec, ktera mi citelne chybi, a nechapu, proc uz s ni neco neudelali (neb si na to stezuje na forech kdekdo) je moznost priradit klavesy k lahvickam. Oddeleny zamceny kus batohu, ktery funguje jako lista, je sice pekny napad, ale kdyz veskere schopnosti pouzivam z klaves, tak nutnost klikat na flasky je dementni - nehlede na to, ze narozdil od schopnosti se na ne musi klikat pravym tlacitkem a kdyz kliknete levym, s nejvetsi pravdepodobnosti se vam uprostred boje otevre dialog o smazani predmetu a nez ho odkliknete, tak jste mrtvi. To neni stastne :-D - no to jsem zapomněl zmínit. to je taky hroznej vopruz.

    avatr mě z toho trápí zdaleka nejméně, i když uznávám, že proměnlivost těla a výšky už by taky dnes mít mohli.
    AMBERAN
    AMBERAN --- ---
    EOLIS: Ad open PvP - neni planovano, vubec. Filozofie je takova, ze prave Fusang Project a ostatni scenarka jsou mista, ktera Council of Venice udrzuje jako bitevni pole - tam se muzeme mlatit - ale vsude jinde plati dohoda o zdrzeni se nasili (a PvE ma byt naopak kooperacni).
    EOLIS
    EOLIS --- ---
    PvP scénáře byly zajímavé. I když jsem jich nestihl ani zdaleka tolik, kolik jsem chtěl.
    Obecně, jak jsem pochopil, bylo možné zkusit PvP boj už v Londýně ve Fight clubu během všech beta víkendů. Bohužel tam ovšem bylo zcela pusto a nikomu se mlátit nechtělo.

    Scénáře byly "rozpačité" hlavně proto, že hráči zezáčátku nevěděli, co se po nich vlastně chce (a nikde se to ze hry samotné nedozvěděli. Rozdíl mezi zmateným pobíháním v pátek (kdy lidi ještě věděli prd)a celkem cílevědomým bojem v neděli (kdy už většinou věděli, co se po nich chce) byl hodně znát.
    Obecně mohu říct, že bez healera to prostě nejde. Ovšem stále si nejsem jistý potřebou a využitím tanků ve scénářích.
    Eldorado - Zábavný scénář, ve kterém (pokud to chápu dobře) je cílem aby jedna strana držela co nejvíce reliců pokud zvládne držet 4 relicy nepřetržitě po dobu dvou minut tak automaticky vyhraje. Svižné a celkem pěkně takticky postavená mapa.
    Stonehenge - Strana držící střed generuje nejvíc bodů . Celkem tupá mlátička, kdy ten kdo drží střed je obvykle pod palbou všech ostatních. žáádná velká taktika ani strategie.
    Fusang Projects - jediné PvP, ve kterém jsem nebyl dlouho, navíc co tak vím vícero problémy (jediný, kde jsem zažil lagy), toto není jednorázévý scénář na 15 minut, ale dlouhodobě běžící hra, ve které můžete nabrat questy a plnit je. Hlavní problémy jsou asi dva při zabírání Anima Well se vás může pokusit protivník sejmout. Když ho zabijete, Hádejte, která Anima Well je pro něj nejbližší pro respawn? :-)
    Na jedné straně se na Fusang Projects musí do fronty, na druhé straně se může stát, že bude ve hře 50 temlářů, 25 Iluminatu a 5 dragonů. Vyvažovací princip by měl (asi) udržovat populační limity (minimálně tady)

    Co mi zatím hodně chybí je nějaké openPvP (Fusang Projects se tak sice tváří ale určitě by šlo udělat víc)
    AMBERAN
    AMBERAN --- ---
    Ad neakcni premysleci questy - uprimne doufam, ze jich bylo v bete poskrovnu proto, ze mely byt jen ukazkove a nechteli je vyspoilovat - protoze co si budeme povidat, pokud jste takovy quest jednou udelali, priste je to jen o rychlem probehnuti :-)

    Co se bugu tyce, zjevne to silne zavisi na prostredi. Ja (Win7 64, 8 GB RAM, SSD disk - coz jsou podle for ty faktory, ktere ovlivnuji hladky gameplay) toho v obou betach nahral pomerne dost a s vetsinou Finem zminovanych problemu jsem se nesetkal nebo setkal okrajove. Graficke glitche jsem nepotkal vubec, zapadani do textur ci nefungujici skilly taky ne. Zrovna tak spawnovani potvor i bossu mi prislo primerene, takrka se mi nestalo, ze bych nekde cekal (s jednou opruznou vyjimkou) a probijeni se bylo tak akorat atmosfericke (ovsem hral jsem bud polotankovaci nebo selfhealovaci build, tak mozna proto).

    Vecne detargetovani je neprijemny fakt, navic to prubezne spravovali a zase rozbijeli, coz bylo otravne (ale to se delo i u jinych veci, pripsal jsem to udelu bety). Rozbite questy jsem za celou dobu potkal tri, coz mi prislo nadprumerne dobre. Rozbita signalizace zamcenych questu byla otravna, ale prekousnutelna (holt clovek klikal i na zamcene questy a teprve pak poznal, jestli jsou zamcene doopravdy).

    Co doufam ze nejak domysli bud rovnou s releasem nebo zahy po nem je gear management. Presne jak pise Fin - je v tom bordel, ty ikonky jsou jedna jak druha, neda se prehledne vyznat v tom, co je soucasti nejakeho zrovna neaktivniho buildu a co muzu prodat / rozebrat - a kdyz to vsechno vypada stejne, je to na palici. Navic nektere ty sestavy gearu se podle me pri vymenach rozhodily (coz vzhledem k vseobecnemu bordelu nemuzu rict stoprocentne).

    Co naopak pekne spravili uz ted je crafting - oproti totalne onanistickemu rozebirani a opetovnemu sesypavani stacku kus po kuse je to momentalne labuzo.

    Vec, ktera mi citelne chybi, a nechapu, proc uz s ni neco neudelali (neb si na to stezuje na forech kdekdo) je moznost priradit klavesy k lahvickam. Oddeleny zamceny kus batohu, ktery funguje jako lista, je sice pekny napad, ale kdyz veskere schopnosti pouzivam z klaves, tak nutnost klikat na flasky je dementni - nehlede na to, ze narozdil od schopnosti se na ne musi klikat pravym tlacitkem a kdyz kliknete levym, s nejvetsi pravdepodobnosti se vam uprostred boje otevre dialog o smazani predmetu a nez ho odkliknete, tak jste mrtvi. To neni stastne :-D

    Dalsi vec, kterou dost doufam, ze s releasem zmeni, je tvar avatara. Ksichty, hadry, to vsechno je super - pocet moznosti se rozrusta (a misty nepochopitelne meni). Ale vsichni jsou stejne vysoci a maji naprosto stejnou figuru. To me nebavi. A stezuje si na to taky kdekdo. Tak doufam, ze to napravi s releasem, nebo az to dodelaji, tak bude moznost si toho avatara jeste prenastavit...

    Ovsem celkove patrim k tem spokojenym, coz ovsem muze byt vyrazne ovlivneno jednak tim, ze to je naprosto muj salek caje (tematicky, atmosfericky) a taky tim, ze mam to spravne zelezo a system.
    RMUTT
    RMUTT --- ---
    FIN: Jo tak tech 30gb ale uvadej vsude, ta hra se proste do tohohle rozmeru nafoukne.
    Nevenoval jsem tomu tolik casu co ty, tak jsem tolik tech chyb nevidel. Takhle to znijako docela rozjetej bugfest. Je to mozna trochu risk si to kupovat hned po vydani, clovek nevi, jestli to dopadne tak jako vetsina titulu, ktery se casem vyladej patchema nebo jako Civilizace V, ktera je plna bugu dodneska. Mozna to reseni par mesicu pockat a upgradovat sestavu az potom neni od veci, uz jenom kvuli tomu, ze za par mesicu budou zase za stejnou cenu dostupny o dost lepsi komponenty.
    PS: Tech neakcnich premejslecich questu pry ma byt v plne verzi skoro stejne tolik jako akcnich, pise se na ofiko forech.
    FIN
    FIN --- ---
    a to ma dneska instalace te veci, se vsema patchema, pricemz closed beta ma odpovidat klientu cele hry, i tema vsema buggama jiz 30+ GB. jevi se mi to trochu na povazenou.
    ALONSY
    ALONSY --- ---
    FIN: To nebylo vůbec mířeno na tebe, možná ani konkrétně na TSW. Ale celkově na lidi, co myslí, že koupí úplně novou mmorpg hru a ta bude stejně rozlehlá a bezchybná jako WoW a pak se diví a musí to všem několikrát sdělit :)
    FIN
    FIN --- ---
    ALONSY: nejde o perfektnost - spis o to, ze na ty ambice je beznych chybek az snad trochu moc.
    KURE
    KURE --- ---
    FIN: j to podepisu.
    ALONSY
    ALONSY --- ---
    Mě osobně bugy nějak extrémně nevadí, u nové hry s nimi počítám. Jen se jen musím obrnit proti plnému chatu těch lidí, co vždy počítají s tím, že to bude od prvního dne perfektní a při prvním problému půl dne brečí v general chatu :))
    FIN
    FIN --- ---
    ALONSY: ano, ano, do toho stavu se přesně dostávám.
    FIN
    FIN --- ---
    ALONSY: pří víkendech to tak nebylo vidět - při soustavnějším hraní closed bety už ano.
    ALONSY
    ALONSY --- ---
    FIN: No, za svých 15 hodin hraní jsem si ničeho takového nevšimla, ale opravdu to není dlouho. Nehledě na to, že většinu her hraju hned jak vyjdou, takže jsem na všechno jmenované docela zvyklá (viz SW:TOR ). Ale pokud jsi z toho na rozpacích, asi pro tebe bude lepší počkat pár měsíců než to pořádně vychytají. Lepší, než utratit hromadu peněz a jen se u toho vztekat :)
    FIN
    FIN --- ---
    tím vším (níže) nepopírám přelomovost "myšlení" a luštění záhad v té hře, jen, jak se snažím říci, bohužel zatím trpí nezanedbatelnými neduhy na rovině (možná většinové?) chodu a (bohužel nevynechatelné) probíjení se...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam