Ad neakcni premysleci questy - uprimne doufam, ze jich bylo v bete poskrovnu proto, ze mely byt jen ukazkove a nechteli je vyspoilovat - protoze co si budeme povidat, pokud jste takovy quest jednou udelali, priste je to jen o rychlem probehnuti :-)
Co se bugu tyce, zjevne to silne zavisi na prostredi. Ja (Win7 64, 8 GB RAM, SSD disk - coz jsou podle for ty faktory, ktere ovlivnuji hladky gameplay) toho v obou betach nahral pomerne dost a s vetsinou Finem zminovanych problemu jsem se nesetkal nebo setkal okrajove. Graficke glitche jsem nepotkal vubec, zapadani do textur ci nefungujici skilly taky ne. Zrovna tak spawnovani potvor i bossu mi prislo primerene, takrka se mi nestalo, ze bych nekde cekal (s jednou opruznou vyjimkou) a probijeni se bylo tak akorat atmosfericke (ovsem hral jsem bud polotankovaci nebo selfhealovaci build, tak mozna proto).
Vecne detargetovani je neprijemny fakt, navic to prubezne spravovali a zase rozbijeli, coz bylo otravne (ale to se delo i u jinych veci, pripsal jsem to udelu bety). Rozbite questy jsem za celou dobu potkal tri, coz mi prislo nadprumerne dobre. Rozbita signalizace zamcenych questu byla otravna, ale prekousnutelna (holt clovek klikal i na zamcene questy a teprve pak poznal, jestli jsou zamcene doopravdy).
Co doufam ze nejak domysli bud rovnou s releasem nebo zahy po nem je gear management. Presne jak pise Fin - je v tom bordel, ty ikonky jsou jedna jak druha, neda se prehledne vyznat v tom, co je soucasti nejakeho zrovna neaktivniho buildu a co muzu prodat / rozebrat - a kdyz to vsechno vypada stejne, je to na palici. Navic nektere ty sestavy gearu se podle me pri vymenach rozhodily (coz vzhledem k vseobecnemu bordelu nemuzu rict stoprocentne).
Co naopak pekne spravili uz ted je crafting - oproti totalne onanistickemu rozebirani a opetovnemu sesypavani stacku kus po kuse je to momentalne labuzo.
Vec, ktera mi citelne chybi, a nechapu, proc uz s ni neco neudelali (neb si na to stezuje na forech kdekdo) je moznost priradit klavesy k lahvickam. Oddeleny zamceny kus batohu, ktery funguje jako lista, je sice pekny napad, ale kdyz veskere schopnosti pouzivam z klaves, tak nutnost klikat na flasky je dementni - nehlede na to, ze narozdil od schopnosti se na ne musi klikat pravym tlacitkem a kdyz kliknete levym, s nejvetsi pravdepodobnosti se vam uprostred boje otevre dialog o smazani predmetu a nez ho odkliknete, tak jste mrtvi. To neni stastne :-D
Dalsi vec, kterou dost doufam, ze s releasem zmeni, je tvar avatara. Ksichty, hadry, to vsechno je super - pocet moznosti se rozrusta (a misty nepochopitelne meni). Ale vsichni jsou stejne vysoci a maji naprosto stejnou figuru. To me nebavi. A stezuje si na to taky kdekdo. Tak doufam, ze to napravi s releasem, nebo az to dodelaji, tak bude moznost si toho avatara jeste prenastavit...
Ovsem celkove patrim k tem spokojenym, coz ovsem muze byt vyrazne ovlivneno jednak tim, ze to je naprosto muj salek caje (tematicky, atmosfericky) a taky tim, ze mam to spravne zelezo a system.