• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ROTTWEILERThe Secret World
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    REINITA: jj :) "Přestaňte sakra mlátit do té plechovky a sejměte hýlera!" :)
    REINITA
    REINITA --- ---
    EOLIS: k tomu PvP:
    ve všech MMORPG, které jsem kdy hrála a měly něco jako scénáře/battlegroundy, to dost fungovalo stylem "kdo má schopnější healery, vyhrává" (příp. "kdo má aspoň nějakého healera, vyhrává" ;)), a tanci byli dost na čočku.
    takže asi žádná změna v tomhle směru :)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    AMBERAN: ok :)
    AMBERAN
    AMBERAN --- ---
    KID_MCHUTT: Cely jsem ho neprolezal, co jsem hledal, to jsem tam nasel.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    AMBERAN: už je komplet? nedávno ještě nebyl :)
    FIN
    FIN --- ---
    EOLIS: až najdeš, dej vědět :) max ti mohu poskytnout ty své :-)
    EOLIS
    EOLIS --- ---
    KID_MCHUTT: Tak samozřejmě. Když nosí za uchem implantát který do okolí vysílá podprahovou informaci o tom, že ten mrňavej tlustej fousáč je vlastně krásný atlet s bujnou hřívou :-)

    Mimochodem nedá se někde najít rozumně seznam skillů (nebo buildu) online? Sice jsem našel kdejaké forum, ale nikde nic přehledného.
    EOLIS
    EOLIS --- ---
    AMBERAN: Co jsem před chvílí četl tak by po launchi měla být otevřena ještě jedna warzona typu Fusang (možná i trochu větší - juch:-)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    AMBERAN: tak na druhou stranu - Iluminát nemůže být ošklivý ;)
    AMBERAN
    AMBERAN --- ---
    RMUTT: Presne :-D
    Tak to je dobra zprava.
    RMUTT
    RMUTT --- ---
    AMBERAN: kdyz uklazovali nejaky video (jeste pred rozjezdem betaweekendu) kde predstavovali editaci postavy, tak tam menit vysku slo. Tohle bych asi prisuzoval limitum v bete. Tu tloustku bych ale taky bral, treba v APB to pokud vim slo. Takhle to vypada, ze si ty svitici mouchy z intra vybiraj zasadne lidi z fitka.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    FIN: jako ve hře :) rl jsem teď jenom tlusťoch! :)
    FIN
    FIN --- ---
    AMBERAN: gear jako předměty samotné se mi rozhazuje taky. kromě toho ještě ve wheelu (N) ability na liště, myslím, že pasivní.
    FIN
    FIN --- ---
    KID_MCHUTT: jak "hrát"?
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    AMBERAN: tak - já chci taky hrát mrňavýho hololohlavýho fousatýho tlusťocha! :)
    AMBERAN
    AMBERAN --- ---
    FIN: Ta hlaska mi prijde fakt husta, to je takova drzost dnesni doby - "Nechce se nam to optimalizovat pro XP/Win7 32/whatever, poridte si system, na ktery to piseme..."

    Ad gear mgmt - no, mne nikdy skill nevypadl, jedine, co se mi rozhazovalo, byl gear. Ale to stacilo :-D

    Ten avatar je standard, zejmena ve hrach, kde mas "jenom lidi", cili zadne rasy, ktere by ti to ramcove nahradily. Ale i tam to byva. A kdyz jde ciste o lidi, tak je trapne, ze tam pobiha armada identickych atletu...
    FIN
    FIN --- ---
    AMBERAN: "Co se bugu tyce, zjevne to silne zavisi na prostredi." - určitě. viz "v tabulce s bug reportem po crashi skáče hláška "zvažte přechod na 64 bitové win 7".

    ad gear: určitě. nerozhodily se "podle tebe" - ony se zkrátka, a to permanentně, "rozsypávají": "vypadne" ti ze sestavy skill nebo dva, nahradí ho skill z předchozí nebo to pole zůstane prázdné atd. je to celkem zdržovací. proto "piš si na papírek".

    Vec, ktera mi citelne chybi, a nechapu, proc uz s ni neco neudelali (neb si na to stezuje na forech kdekdo) je moznost priradit klavesy k lahvickam. Oddeleny zamceny kus batohu, ktery funguje jako lista, je sice pekny napad, ale kdyz veskere schopnosti pouzivam z klaves, tak nutnost klikat na flasky je dementni - nehlede na to, ze narozdil od schopnosti se na ne musi klikat pravym tlacitkem a kdyz kliknete levym, s nejvetsi pravdepodobnosti se vam uprostred boje otevre dialog o smazani predmetu a nez ho odkliknete, tak jste mrtvi. To neni stastne :-D - no to jsem zapomněl zmínit. to je taky hroznej vopruz.

    avatr mě z toho trápí zdaleka nejméně, i když uznávám, že proměnlivost těla a výšky už by taky dnes mít mohli.
    AMBERAN
    AMBERAN --- ---
    EOLIS: Ad open PvP - neni planovano, vubec. Filozofie je takova, ze prave Fusang Project a ostatni scenarka jsou mista, ktera Council of Venice udrzuje jako bitevni pole - tam se muzeme mlatit - ale vsude jinde plati dohoda o zdrzeni se nasili (a PvE ma byt naopak kooperacni).
    EOLIS
    EOLIS --- ---
    PvP scénáře byly zajímavé. I když jsem jich nestihl ani zdaleka tolik, kolik jsem chtěl.
    Obecně, jak jsem pochopil, bylo možné zkusit PvP boj už v Londýně ve Fight clubu během všech beta víkendů. Bohužel tam ovšem bylo zcela pusto a nikomu se mlátit nechtělo.

    Scénáře byly "rozpačité" hlavně proto, že hráči zezáčátku nevěděli, co se po nich vlastně chce (a nikde se to ze hry samotné nedozvěděli. Rozdíl mezi zmateným pobíháním v pátek (kdy lidi ještě věděli prd)a celkem cílevědomým bojem v neděli (kdy už většinou věděli, co se po nich chce) byl hodně znát.
    Obecně mohu říct, že bez healera to prostě nejde. Ovšem stále si nejsem jistý potřebou a využitím tanků ve scénářích.
    Eldorado - Zábavný scénář, ve kterém (pokud to chápu dobře) je cílem aby jedna strana držela co nejvíce reliců pokud zvládne držet 4 relicy nepřetržitě po dobu dvou minut tak automaticky vyhraje. Svižné a celkem pěkně takticky postavená mapa.
    Stonehenge - Strana držící střed generuje nejvíc bodů . Celkem tupá mlátička, kdy ten kdo drží střed je obvykle pod palbou všech ostatních. žáádná velká taktika ani strategie.
    Fusang Projects - jediné PvP, ve kterém jsem nebyl dlouho, navíc co tak vím vícero problémy (jediný, kde jsem zažil lagy), toto není jednorázévý scénář na 15 minut, ale dlouhodobě běžící hra, ve které můžete nabrat questy a plnit je. Hlavní problémy jsou asi dva při zabírání Anima Well se vás může pokusit protivník sejmout. Když ho zabijete, Hádejte, která Anima Well je pro něj nejbližší pro respawn? :-)
    Na jedné straně se na Fusang Projects musí do fronty, na druhé straně se může stát, že bude ve hře 50 temlářů, 25 Iluminatu a 5 dragonů. Vyvažovací princip by měl (asi) udržovat populační limity (minimálně tady)

    Co mi zatím hodně chybí je nějaké openPvP (Fusang Projects se tak sice tváří ale určitě by šlo udělat víc)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam