PvP scénáře byly zajímavé. I když jsem jich nestihl ani zdaleka tolik, kolik jsem chtěl.
Obecně, jak jsem pochopil, bylo možné zkusit PvP boj už v Londýně ve Fight clubu během všech beta víkendů. Bohužel tam ovšem bylo zcela pusto a nikomu se mlátit nechtělo.
Scénáře byly "rozpačité" hlavně proto, že hráči zezáčátku nevěděli, co se po nich vlastně chce (a nikde se to ze hry samotné nedozvěděli. Rozdíl mezi zmateným pobíháním v pátek (kdy lidi ještě věděli prd)a celkem cílevědomým bojem v neděli (kdy už většinou věděli, co se po nich chce) byl hodně znát.
Obecně mohu říct, že bez healera to prostě nejde. Ovšem stále si nejsem jistý potřebou a využitím tanků ve scénářích.
Eldorado - Zábavný scénář, ve kterém (pokud to chápu dobře) je cílem aby jedna strana držela co nejvíce reliců pokud zvládne držet 4 relicy nepřetržitě po dobu dvou minut tak automaticky vyhraje. Svižné a celkem pěkně takticky postavená mapa.
Stonehenge - Strana držící střed generuje nejvíc bodů . Celkem tupá mlátička, kdy ten kdo drží střed je obvykle pod palbou všech ostatních. žáádná velká taktika ani strategie.
Fusang Projects - jediné PvP, ve kterém jsem nebyl dlouho, navíc co tak vím vícero problémy (jediný, kde jsem zažil lagy), toto není jednorázévý scénář na 15 minut, ale dlouhodobě běžící hra, ve které můžete nabrat questy a plnit je. Hlavní problémy jsou asi dva při zabírání Anima Well se vás může pokusit protivník sejmout. Když ho zabijete, Hádejte, která Anima Well je pro něj nejbližší pro respawn? :-)
Na jedné straně se na Fusang Projects musí do fronty, na druhé straně se může stát, že bude ve hře 50 temlářů, 25 Iluminatu a 5 dragonů. Vyvažovací princip by měl (asi) udržovat populační limity (minimálně tady)
Co mi zatím hodně chybí je nějaké openPvP (Fusang Projects se tak sice tváří ale určitě by šlo udělat víc)