KURE: no nevím, v hieru tenkrát pobíhal náš síťař a občas na adresu NT vykřikoval dost divný věci :-)
CLAVEN: ad xp: vo tom žádná, dyk je taky mám (jak se níž poškleboval kudlanka:)
ad zbraně: na téma AR mohu říct jen jedno: zkusil jsem v základu full AR, meč, brokárnu a blesčíkovou magii (to byly ty open beta víkendy) a rozhodně mi z toho nakonec vylezla kombinace AR + blesčíky, kterou jsem úspěšně uplatnil při closed betě (thx to brother amberan).
s AR - a nebuď eolisi optimista, tvrzení /discussion/16934/id/36635009" je notně, notně přehnané, protože všechny ty další body, co promarníš v kingsmouthu na pokusy s dalšími větvemi, ti budou už v lokacích 2+
kurevsky chybět, protože rozvoj nástupných větví je
hodně drahej - jsem dosáhl zdaleka nejlepších sólo výkonů. jako inspiraci si dovoluji předložit:
FIN --- --- 14:17:26 17.6.2012
2 odpovědi (+2)
Kladně označeno následujícími uživateli (2):
SW: takže upravenej self-heal/rep. crit. build (assaultka/blesčíky)
aktivní:
assaultka - lock n load, anima shot, fire in the hole / fire at will, tactical retreat
blesčíky - anima charge, thor's hammer
pasivní:
assaultka - anima boost, eagle eye, experience
blesčíky - high voltage, elemental force
fists - lick your wounds
hammer - brawler
co to dělá?
pravidelně co 20 sekund přes anima charge (podpořený high voltage) + thor's hammer kritickej kladivem
pravidelně sedmou ránu přes elemental force + fire in the hole kritickej granátometem
přes anima shot + lick your wounds vcelku slušnej self-heal
no a občas to pokropíte fire at will
lock n load umožňuje granátem i zahájit
a brawler zesiluje krity o +20 %
a
FIN --- --- 13:26:39 26.6.2012
tákže... první, co jde z počátečního self-heal/crit buildu
[ FIN @ LotRo (a taky momentálně Rift a občas i něco dalšího) ]
(počátečním jej nazývám proto, že teď už vím, díky closed betě, že se k němu dostanete, pokud se soustředíte čistě na nákup potřebných abilit, z toho blesčíky jen v jedné větvi a jen ke thorovu kladivu, realtivně rychle a poté si s ním nějakou dobu dobře vystačíte)
pryč, je lock'n'load a nahradíte to abilitou "turn the tables" - to je ze zeleného survival(ist) setu a dělá to jednou za určitou dobu self-heal 500 - 600. budete to potřebovat, věřte mi.
dál se pak soustředíte (s assaultkou) na dvě věci, alespoň při sólování:
léčivou větev obsahující anima burst (ten později, zejména v čistě heal buildu, nahradí anima shot)
a, naopak, aby vám to probíjení netrvalo věky, což čistě s heal buildem trvá, můžete rozvíjet crit+dmg ve větvi obsahující takové abilitky a la "při každém zásahu umístíte do cíle malou nálož" atd. (teď z hlavy nevím, jak se to jmenuje, ale najdete to.)
celkem nakonec dosáhnete nového a upraveného self-heal/crit buildu, kde zajímavost je jedna: jsem ve třetí oblasti, blue mountains, a pořád ještě (když nejedu pure heal, ale ten self-heal/crit) používám thorovo kladivo - časem člověk musí usypat pár SPs i na rozvoj dmgovací větve blesčíků a nošení lepších ohnisek, nicméně pořád si vystačí s rozvojem té jedné větve právě do thorova kladiva a dál už ne.
s jistým překvapením konstatuji, že snad nejlepší základní pasivka vůbec je elemental force (každý 8. zásah crit) - ještě jsem nenašel build, včetně pure healu, kam bych to nakonec nenarval. pravidelný a spolehlivý crit je prostě - snad - nevynechatelný. i u healů, kde mj. healujete taky na % způsobené dmge. takže pravidelný kritický anima burst je... pravidelný kritický anima burst :)
ze survivalist zeleného dílku koláče skillů ještě pokouší sleight of hands (ruší control potvory na vás), ale upřímně: nejste-li tank, zcela si vystačíte s lektvary.