• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ROTTWEILERThe Secret World
    The Secret World
    MMORPG hra od Funcomu, jejíž příběh se odehrává v současnosti plné mysteriozních prvků a konspirací.
     
    Užitečné odkazy:
    The Secred World | Chronicle
    rozbalit záhlaví
    WRATA
    WRATA --- ---
    DWAY: Bohuzel. Zacnes combat s 100 FPS a behem minuty mas 3-10. Prvnich par pokusu pomuze reloadui ale pak musis resetnout komplet celou hru :(
    DWAY
    DWAY --- ---
    WRATA: to je ovsem radny ragequit :-D
    WRATA
    WRATA --- ---
    JONY: Bohuzel u nas nikde :( Technicky problemy ktery z toho delaji nehratelnou slideshow nas bohuzel otravili natolik ze 3 lidi dali rovnou unistall a cekame na SkyForge :/
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    JONY: Já se tam byl mrknout jednou, hned první den. Takže ani králíky. Teda ony to jsou ramlice.
    JONY
    JONY --- ---
    Tak jak jste na tom s novým dungeonem? Já se zatím dostal jen přes králíky :)
    PREBRAL
    PREBRAL --- ---
    WRATA: Já mám od začátku assault rifle/chaos build, který jsem si vybral spíš z roleplayingových příčin. Poslední dobou jsem si zvykl na variaci na Prisoner of Fate v kombinaci s podpůrnými pasivy - ve výsledku často impair s celkovým zraněním za pár tisíc HP, použitelné na přerušení, načnutí nebo doražení. Na neimpairovatelné moby variantu s Red mist. Funguje to, ale nějak extrémně do detailů vyladěné to není.

    Léčivá linie jede přes posílená criticals, ty lick your wounds se spustí prakticky vždy a mají tak dost příležitostí aktivovat critical pro empowerment.

    Character Ability Wheel Build Calculator and Deck Previews - Bad Omens: Tools of Survival for The Secret World
    http://www.badomens.net/...05g.074.05202.09.05g1m404.09.072.064g.07/ea353jbwbfb5bhfbbebm6u808vbi95f8

    Na scenaria a jiné specifické okolnosti mám samostatné buildy.
    WRATA
    WRATA --- ---
    PREBRAL: GZ. Na solo pouzivam tenhle build kterej funguje uplne vsude: http://www.badomens.net/...0002004.090002.09.078.042.084.0902.09.06/4x5l030hea5b68004n4w8garbicq6m00

    LVLovani, scenarka, Tokyo, proste vsechno. Na scenarka a tokyo uz to chce mit nejakej hit a trochu heal ratingu a samozrejmosti sou dva minory s +health ale funguje to fakt skvele
    PREBRAL
    PREBRAL --- ---
    WRATA: Tak zlatý. Opakovat věž s různou kombinací levelů mě zatím docela baví, akorát na protažení poslední misí jsem potřeboval asistenci (komplikovala mi to absence nějakého ukládacího tieru mezi boardroomem a Utou). Musím říct, že když jsem to měl za sebou, vypadl jsem na chvíli z filthem zamořeného Tokya do slunného Egypta, oblíkl si župan a svítící trepky a připil si u Saida na terase néjakým lomcovákem.

    A přinutilo mě to konečně zkusit nasadit do buildu nějaké větší léčení (healing sparks + lick your wounds + empowerment) a pozoruju značné zlepšení výkonu.
    JONY
    JONY --- ---
    JONY
    JONY --- ---
    zlatý
    PREBRAL
    PREBRAL --- ---
    WRATA: Zatím jsem zaseklej na poslední misi, ani ne tak kvůli obtížnosti, jako spíš časově.Hodil by se tam nějaký tier uprostřed, abych nemusel opakovat boardroom, když jsem třeba u Uty a musím AFK.
    WRATA
    WRATA --- ---
    No tak jaky mate kridla?
    WRATA
    WRATA --- ---
    Tak je to live. Pokud jste si koupili Fall of Tokyo pack tak muze Orochi tower prozkoumavat uz dnes i kdyz nejste subscriber
    JONY
    JONY --- ---
    pozor na spoilery

    Holosuite Media | Touring The Secret World’s Issue 11: Reaping the Whirlwind (Spoiler Heavy Edition)
    http://holosuitemedia.com/...the-secret-worlds-issue-11-reaping-the-whirlwind-spoiler-heavy-edition/
    JONY
    JONY --- ---
    WRATA: ještě k odkladu nové auxky a dungeonu. Tohle bylo docela logicky a dobře vysvětleno v jednom rozhovoru s Joelem. Původní plán byl nová aux + nějaké další mise - dungeon/raid a finále 11. S prací na EPE si ale uvědomili, že lidi, co se po dlouhé době vrátí k TSW by tímhle dostali dokončení první části příběhu až hodně pozdě. Takže došlo ke změně priorit ve prospěch dokončení příběhu a otevření celé zonu tj. přidání věže. Až následně dodání "zbytku". Který navíc přímo k hlavní linii příběhu má "jen" doplňující roli. Imho to bylo rozumné rozhodnutí.
    JONY
    JONY --- ---
    WRATA: promiň, ale tohle je všechno dojmologie. Ano, Funcom nikdy nebude mít prostředky na full vývoj všech svých her, nicméně nemyslím si, že by TSW po 11 skončilo v udržovacím modu. Jistě, některýé věci co jsou v jiných MMO běžné (housing, propracovaný crafting, rozsáhlé pvp) tam nikdy nebudou, ale tohle docela jasně Joel mnohokrát vysvětloval. Ohledně rrevenue dropu. Tak u každé mmo ti s postupem času ubývá zisk. Na druhou stranu TSW za uplynulý rok Funcomu vygenerovala nejvíc.

    Nikdo z nás nevidí do toho, jak má interně Funcom organizovanou práci. Navíc dost zásadní problém byl s tím, že s Tokiem tenkrát museli prakticky od začátku, chyběli jakékoliv assety, vše se vytvářelo znovu s malým týmem, kde navíc velká část lidí, byla komplet nová. Dovedu si představit, že po Tokiu, kdy už nepotáhnou za sebou závaží některých nerealistických design rozhodnutí z minulosti, se jim v mnohém může přáce ulehčit. Navíc to, že zkušení lidé odejdou k novým projektům a na jejich místa přijdou ti, co byli pod nimi. To je běžný postup. Já si stojím za tím co jsme napsal. Ano smršť obsahu nebude, ale to nebyla nikdy. Čekat něco jiného je nerealistické. Stejně tak si ale nebude Funcom řezat jednu ze svých nejsilnějších větví.

    Jinak k tvému příkladu s augmenty. To je oblíbené téma. Ano, bylo by to sice fajn, ale přece jen je to totální endgame, který má na hru minimální efekt. Navíc... nemohu si pomoc, ale problém bych viděl i na straně tvých přátel. Já scénáře minulý rok jel hodně často. Ano drop rate těch lepších je velmi špatný a aurei se hromadí moc rychle. Nicméně jdou VELMI efektivně měnit za hodně pěněz nákupem a prodejem toolkitů a za utržené peníze velmi pohodlně augmenty nakupovat. Uvedeným způsobem jsem si přišel na mnoho milionů a ač teď už scénáře moc nechodím, tak mi chybí už jen dokončit zlaté a pár fialových. Jinak mám vše komplet.
    WRATA
    WRATA --- ---
    JONY: Bohuzel stale vic a vic nasvedcuje tomu ze TSW vyvoj bude odsunut na druhou, spis az treti kolej. Revenue drop z 21.5mil$ na 12.5mil$ je dost znatelnej, zmena vyvoje z pure PC na mobilni zarizeni, z TSW teamu se presunuje stale vice lidi. Navic posouvani nekterych veci (dungeon mel byt v issue 10, nova AUX odloznena na neznamo kdy). Pokus se sidestories byl totalni katastrofa.

    Jejich pristup ke komunite je super, v tom souhlasim. Ale stale jsou veci ktery nedotahli do konce. Jeden priklad za vsechny sou Augmenty. Prakticky od vydani se resi ze neni mozny koupit batohy s random augmentem za Aureusy. Mame v cabalu nekolik lidi kteri Aureusu maji tisice a nemaj s nima co delat.

    Doufam ze Lego Minifigures bude hit aby se z toho dostali ale to bude zadlouho a i v komunite lidi okolo vnimam zajem o switch na jiny mmo(v pripade naseho cabalu to bude SkyForge).
    JONY
    JONY --- ---
    WRATA: hele tenhle doom and gloom přístup už je tady víc jak dva roky a za ty dva roky, TSW stále existuje a vyvíjí se. Sice pomalu, ale nic imho nenasvědčuje tomu, že by se to nějak mělo měnit. Ano, nějaké masívní smršti nového obsahu se asi nedočkáme, ale pokud si to bude držet své tempo, tak výměnou za kvalitu nemám námitek.

    Dvanáctka by měla být "přestávková" mezi ukončenou první částí TSW a začátkem části další. Udajně by mělo jít o něco inspirované American Gods od Gaimana. Nicméně pořád je tu ještě hromada obsahu z Tokia. Nedávno nahrávali nové voiceovery, což by k jejich ceně jistě nedělali, pokud by nechtěli další obsah pustit ven. Takže se minimálně dočkáme před dvanáctkou nějakých misí s Kaori a Jungem (a snad i dalších). Plus dungeon/raid, nový lair (na ten je navázený i nový scénář). No myslím, že po zbytek roku na suchu nebudeme i kdyby dvanáctka vyšla až někdy o Vánocích či později.

    Navíc je to jedna z mále mmo, kdy nemám pocit, že se se mnou vývojáři vytírají. Komunikují s komunitou, zapracovávají připomínky, odstraňují bugy, vylaďují starý obsah. Sice je to všechno hrozně pomalé, ale aspoň to drží pohromadě a drží si svoji úroveň.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    WRATA: To se dozvime velmi brzy :)
    WRATA
    WRATA --- ---
    AXTHEB: Fakt doufam ze Issue #11 bude dustojny zakonceni hlavni pribehovy linky protoze 12ctky se uz asi letos nedockame
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam