• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ROTTWEILERThe Secret World
    The Secret World
    MMORPG hra od Funcomu, jejíž příběh se odehrává v současnosti plné mysteriozních prvků a konspirací.
     
    Užitečné odkazy:
    The Secred World | Chronicle
    rozbalit záhlaví
    ZAREK
    ZAREK --- ---
    JONY: to je tim, ze z bonusovejch kvestu z issues udelali povinny na level 36+
    JONY
    JONY --- ---
    na druhou stranu nerfnuli moby ve skladišti v tom Indiana Jones chainu
    WRATA
    WRATA --- ---
    SILENTBOB: Ja mel 10.4 a s tim to slo bez problemu. Na ten danej lvl to samo nedas
    SILENTBOB
    SILENTBOB --- ---
    WRATA: jo s 10.9 s prstem v uchu... ale ne na lvl kdy se to normalne dela :)
    WRATA
    WRATA --- ---
    SILENTBOB: S dobrym gearem jo
    SILENTBOB
    SILENTBOB --- ---
    SADAKO: driv to take neslo prostrilet
    WRATA
    WRATA --- ---
    SADAKO: Jop, presne ten a driv nebyl lvl takze to byly elity. Ted sou to proste silnejsi lvl 50 moby. Jestli s nima mas problem tak preskoc a vrat se az budes 50.
    SADAKO
    SADAKO --- ---
    KID_MCHUTT: Já už si myslela, že mám vlčí mlhu. Příšerně mě to nasralo, stealthem se mívám tendenci prostřílet - a zejména tady, protože pohyb s tím pochcaným mouse lookem je strašlivý.

    WRATA: Date Packing Plant myslíš? To jo, ale ne tak strašně moc, teď je tam lvl 50 každý druhý.
    WRATA
    WRATA --- ---
    SADAKO: KID_MCHUTT: Zrovna ty vlevo dole meli elity vzdy.


    A jinak, udelejte nekdo na startovni classu.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    SADAKO: nezdá. nadával jsem u toho jak pes.
    JONY
    JONY --- ---
    WRATA: to vím, mé pochyby jsou ale o tom, jak budou schopni přidávat obsah až jim dojde tenhle TSW "archiv"
    SADAKO
    SADAKO --- ---
    Se to mi zdá, nebo jsou ty stealth mise v Egyptě všechny obsazeny moby s lvl 50, aby se tam nedalo jednoduše prostřílet?
    WRATA
    WRATA --- ---
    REINITA: Za komplet splneni challangi mas 10k MOF. A to kazdy den. Nastesti to nevyzauje nic duleziteho ale jenom veci ktere stejne delas takze je to spis takovy bonus.


    JONY: https://secretworldlegends.com/update-roadmap/ celkem jasne je ze nejdriv do hry budou pridavat veci ktere tam uz byly a jenom potrebovali upravit. Nove story tedy nejdrive koncem letosniho/zacatkem pristiho roku
    REINITA
    REINITA --- ---
    JONY: ook, díky.
    JONY
    JONY --- ---
    REINITA: kromě odemknutí těch "bonusových" dostaneě MoF 2000 (+20% pokud jsi patron)
    REINITA
    REINITA --- ---
    JONY: mám dotaz stran daylies - když udělám ty základní, dostanu něco? kromě toho, že se mi otevře možnost dělat nějaké bonusové? A kdybych udělala ty bonusové, měla bych z toho něco? Takhle to na mě působí nevábně. :D
    JONY
    JONY --- ---
    Mám za sebou kompletní příběh + splněné všechny aktuální questy (plus posbíraného většinu lore a achievementů).

    Musím říci, že dokud je člověk motivovaný průchodem hrou, tak nový systém funguje velmi dobře. Dailies se plní nenásilně, přísun anima sharů je také plynulý a člověk bezproblémově upgraduje a nemá pocit, že by musel podstupovat nějaký grind. Bohužel po dokončení se to běhm pár dnů dost změnilo. Bez ohledu an loot z dungů se z levelování poté začíná stávat únavná nuda. každý den absolvovat 5 hlavních + 5 vedlejších questů sice an papíře vypadá jako nepříliš náročné, ale po pár dnech toho mám dost a atmosféra hry je ta tam. Trochu jsme doufal, že alespoň dailies nějak zapracují do hry jako úkoly co člověk plní pro svoji frakci. Byť by to asi v konečném důsledku přiliš věcí z konečného dojmu nezměnilo. Jak z mobů nic nepadá a vše je loot z questů v téhle fázi prostě pro mne zoufale nefuguje. Dungeony mne nějak nevzaly. Asi je to tím, loot z nich žádná extra sláva a totálně mne nebaví to, jak je to naškálované imho zcela zbytečně až na 10 tierů (a to jsem zatím jen u elite) v kombinaci, že člověk dostane zcela náhodný dung a nemá šanci ovlivnit na co má zrovna chuť. Potom tu jsou scénáře, kterým !přepracování" i přes zkrácení jejich trvání vůbec nepomohlo. Nacpání surváků na jedno resp. dvě místa aniž by nějak radikálně změnili design prostředí je snad ještě věší nuda než původní řešení a působí to, jako dost zoufalá znouzecnost. O nějakém taktickém uvažování kam a jak se přesunout dřív není řeč a skončí to, že tupě mácháš zbraní na všechny strany a spamuješ aoe a jediná challenge je o tom, že aktuálně je většina lidí podgearovaná. Lairy jsem nezkoušel, ale nemyslím, že bych přišel o nějak extra zábavu. Pokud chápu dobře, tak jediná změna oproti TSW je ta, že výrazně naložili mobům na síle a hp poolu.

    Jsme teď z toho dost rozpačitý. Pokud by byli schopni agresívně cca každý měsíc generovat nějaký kvalitní obsah, tak bych u toho asi vydržel. Byť bych asi nepropadl závodu v gearování. Ale to se mi po zkušenostech s FC moc nezdá.

    Jsem zvědavý jak zvládnou retenci. Pořád mají v záloze celé Tokyo, což je jistá šance, ale až vysřílí celý TSW archiv, tak jsem dost skeptický jak se kromě nějakého hardcore endgame jádra a COD obětí, co prostě nesnesou, že nebudou mít celý gear v top tier barvičce, bude dařit držet hru v plusových číslech.
    WRATA
    WRATA --- ---
    JONY: Jo, mam stejnej problem. Chvili jsem to resil ze jsem vendoroval veci ktery nemeli bonus do enhancementu...a asi se k tomu zase vratim
    ZAREK
    ZAREK --- ---
    JONY: ingame ta plastev vlevo nahore
    JONY
    JONY --- ---
    Taky prodám vše. Nicméně jsem v situaci, kdy MoF prakticky neřeším a daleko víc bych potřeboval nekonečný přísun Anima shardů :)

    btw není někde přehledná tabulka výhod Patron statusu oproti f2p?
    WRATA
    WRATA --- ---
    Nejakym zahadnym zpusobem se mi povedlo prodat 100xAgarthan Cache za 20k MOF. Prodat sem je sice chtel ale omylem jsem tam dal nulu navic a jelikoz zruseni aukce nevraci ten slot pro ten den tak sem to tam nechal. Stejna cena jako u vendora ale stejne to nekdo vzal :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam