KEL: Ladeni v procesu 1000 diaku fakt nepotrebujes. probiha to tak, ze si na zacatku "natipujes" stejny materialy, udelas 2-3 zkusebni scany a odladis nastaveni profilu, pak uz jenom jedes jak fretka a nejaky zmeny v prubehu nemas cas resit, jen prepinas profily nebo drobne upravujes nastaveni. teda pokud to chces zvladnout nascanovat v horizontu aspon par tydnu...
Tudiz i u scanovani druhym clovekem - pokud je mozna domluva a vyladeni postupu na 2-3 zkusebnich spulkach, pak si to takhle muzete nastavit a ten nebozak pak uz bude jenom ta cvicena opicka, co si ten honorar fakt i zaslouzi (vim o cem mluvim, jel jsem takhle par serii pro svoje ucely a je to fakt zdlouhavy ;)).
Jinak u toho canoscanu nevim jak funguje presne ten Fare Level 3 korekcni mechanismus na skrabance a prach. ta nejvetsi prace v postprodukci je totiz cisteni tech drobnosti analogovyho sveta (vlasy, sem-tam seskrabnuta vrstva, zrnicka "cehosi", co se nekde vzdycky najde), a na tohle jsou ty korekce fakt pekny a obcas i ucinny - konkretne ten Nikoni fungoval tak, ze si meril vrstvu materialu a podle toho urcoval, kde je potreba kompenzovat. Takze bych otestoval a podle vysledku videl, vyber si nejakej hodne jetej material a pokud se s tim ten scanner popere a ty budes s vysledkem spokojeny, pak ok.